تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maryy Offline
#1 ارسال شده : 1399/06/31 04:27:39 ب.ظ
maryy

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 119
مکان: khhjkl

تشکرها: 24 بار

آشنایی با تحصیل در آمریکا یا کانادا

مقایسه تحصیل در آمریکا با کانادا و این موضوع که کدام کشور است همواره ذهن بسیاری از خریداران بلیط هواپیما کانادا و بلیط هواپیما آمریکا را به خود مشغول کرده است. در واقع می‌توان گفت که در میان کشورهای متعددی که برای مهاجرت مناسب هستند، آمریکا و کانادا همواره حرف اول را می‌زنند و نقش متمایزی دارند.

از راه‌های مختلفی می‌توان به کانادا و آمریکا مهاجرت کرد که یکی از این روش‌ها مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی است. در این مقاله قصد داریم به مقایسه تحصیل در آمریکا و کانادا بپردازیم. اگر شما نیز قصد مهاجرت و یا خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد این دو کشور را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

مقایسه رتبه‌بندی دانشگاه‌ها

طبق گزارشی که توسط یکی از رنکینگ‌های معتبر دنیا یعنی QS ارائه شده است، آمریکا توانسته ۳۴ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان را در خود جای دهد که تعداد قابل توجهی برای خرید بلیط هواپیما آمریکا محسوب می‌شود. از طرفی دیگر این عدد برای کانادا ۴ می‌باشد. با نگاهی کلی‌تر می‌توان گفت که از ۱۰۰۰ دانشگاه برتر دنیا ۱۳۹ دانشگاه در آمریکا و ۲۶ دانشگاه در کانادا قرار گرفته‌ است.

ما به خریداران بلیط هواپیما خارجی که قصد تحصیل در دانشگاه‌هایی با رنکینگ بالا و قوی را دارند آمریکا را پیشنهاد می‌کنیم زیرا مسلما این کشور شانس بیشتری را برای شما به همراه دارد. علاوه بر این تعداد دانشگاه‌ها در آمریکا بیشتر از کانادا بوده و این اعداد نشان‌دهنده آن است که امکان گرفتن فاند در آمریکا بیشتر است.

اگرچه بهتر است مکاتبات خود را با اساتید هر دو کشور بطور همزمان پیش ببرید تا هر چه زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

مقایسه شهریه دانشگاه‌ها

این موضوع برای افرادی که قصد دارند با گرفتن بورسیه تحصیلی مهاجرت کنند از اهمیت چندانی برخوردار نیست زیرا گرفتن کمک هزینه تحصیلی و یا همان فاند آن‌ها را از پرداخت شهریه معاف می‌کند. در ایالت متحده آمریکا شهریه دانشگاه‌ها برای مقطع تحصیلات تکمیلی و لیسانس تفاوت چندانی نداشته و میانگین شهریه دانشگاه‌های دولتی ۲۵۰۰۰ دلار می‌باشد و دانشگاه‌های خصوصی ۳۴۰۰۰ دلار شهریه دریافت می‌کنند.

برای خریداران بلیط هواپیما کانادا باید بگوییم که دانشگاه‌های کانادا ارزان‌تر هستند و دانشجویان دوره لیسانس بطور میانگین ۲۰۰۰۰ دلار پرداخت می‌کنند. شهریه تحصیلات تکمیلی نیز در دانشگاه‌های کانادا ۱۳۰۰۰ دلار می‌باشد. با توجه به هزینه‌های گفته شده و در نظر گرفتن ارزش دلار آمریکا و کانادا، تحصیل در آمریکا با هزینه شخصی بسیار گران‌تر است.

مقایسه هزینه‌های زندگی

هزینه‌های زندگی موضوعی است که برای بسیاری از خریداران بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت حائز اهمیت است. با در نظر گرفتن اعداد و ارقام، آمریکا کشوری به مراتب گران‌تر از کانادا است اما باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که این موضوع شامل همه شهرها نمی‌شود.

قطعا شهرهایی نیز در کانادا وجود دارند که از آمریکا گران‌تر هستند و یا بالعکس. اجاره خانه در آمریکا بطور میانگین ۲۷ درصد و خریدهای روزانه ۹ درصد از کانادا بیشتر هستند.

از طرفی دیگر اقلامی نظیر شیر، سیگار و آب جو در کانادا گران‌تر بوده و باید هزینه‌های بیشتری برای آن‌ها پرداخت کرد. با این وجود بهتر است آن دسته از خریداران بلیط هواپیما کانادا و بلیط هواپیما آمریکا که قصد مهاجرت به این کشورها را دارند منبع درآمدی در ایران داشته باشند تا در صورت نیاز پول خود را از ایران به آمریکا و یا کانادا انتقال دهند.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که بورسیه‌های تحصیلی در آمریکا برای مقطع دکترا بسیار جامع است و اغلب هزینه‌های زندگی را نیز پوشش می‌دهد در این صورت دانشجویان این مقطع تحصیلی می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی و مشکل مالی، تحصیلات خود را در این کشور ادامه دهند.
تبلیغات
reyhanes7770 Offline
#2 ارسال شده : 1400/06/10 11:51:41 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام مهاجرت کانادا آسونه؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.261 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت