تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

پیرامیدطرح Offline
#1 ارسال شده : 1399/06/15 01:04:39 ب.ظ
پیرامیدطرح

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 16

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
امروزه برای افراد مختلف جامعه به تناسب شغل و یا افراد یا مشاغلی که با آن سر و کار دارند در منزل و محیط کاری ، دکوراسیون داخلی ایده آل و دلنشین در فضای مسکونی و اداری بسیار حائز اهمیت است . در قدیم در بین افراد با این دیدگاه مواجه بودیم که طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای آن کار بسیار ساده ای است که توسط هر فرد غیر متخصص نیز قابل انجام است ، خواه اینکه شاید شما نیز جزء افرادی باشید که دست به کار شده و در ابتدای یا اواسط کار به مشکل یا موضوعی برخورد کرده باشید که ناشی از نداشتن تجربه یا تصوری غلط از کل ماجرا بوده باشد ولی با نگاهی کلی و تخصصی به این مقوله به این نتیجه مهم می رسیم که این امر نیاز به اطلاعات علمی و تجربی فراوان دارد و کما اینکه یک شخص متخصص هنوز هم در حال کسب تجربه می باشد و در جریان پروژه های خود با گذشت سالیان متمادی هنوز هم با مسائلی و چالش برخورد می کند که نیاز به فکری باز و اطلاعات تکمیلی گسترده دارد که باید در پروژه های متفاوت و مشورت با اشخاص حاذق به دست آمده باشد که با این توضیح مختصر به نقش طراحان داخلی متخصص و حرفه ای در پروژه های گوناگون پی خواهید برد .
طراحی دکوراسیون اداری شرکت گردشگری Shenzen توسط شرکت معماری ONEXN به زیبایی هر چه تمام تر انجام گرفته است .
تیم طراحی ONEXN در ابتدای امر با چینش مناسب بر اساس نظرات و نیازهای کارفرما و انتخاب سبک مدرن موفق به خلق این طراحی دکوراسیون اداری زیبا و خاص در عین سادگی گردیده است .
نکته قابل توجه در دکوراسیون داخلی انجام گرفته فوق به چالش کشیدن طراحی و انجام دیزاین داخلی به صورت سالن باز با استفاده از رنگ سفید در اکثر مناطق و بالا بردن جذابیت کار با بهره بردن از رنگ زرد و آبی در برخی قسمت های داخلی ساختمان می باشد . بر خلاف نظر برخی اشخاص که کار فوق را ساده می دانند شرکت ONEXN تمام تلاش خود را به کار برده است که دکوراسیون داخلی Shenzen بسیار جذاب و خاص به نظر بیاید که از دیدگاه افراد عادی و مشتریان واقعاً اینگونه بوده است . قابل ذکر است تیم طراحی پروژه مذکور جهت تفکیک فضاهای مختلف از یکدیگر از هیچ گونه پارتیشن یا دیوایدر جداکننده استفاده نکرده است و این کار را با کمک چیدمان مبلمان اداری انجام داده است که از این نقطه نظر بسیار جالب می باشد .



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.242 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت