تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

zahrasa Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/13 05:46:55 ب.ظ
zahrasa

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

بدترین زمان برای درک اینکه از مبل جدید متنفر هستید پس از تحویل آن است. سهولت خرید آنلاین ، مرور را آسانتر می کند ، اما وقتی در حال دیدن یک تخت خواب غافلگیرانه هستید ، انجام کارهای خانه مهم است. پس از صدها ساعت تحقیق ، از جمله بازدید از سه کارخانه مبلمان ، مصاحبه با متخصصان صنعت و پارک کردن خود در تقریباً روی هر مبل راحتی که دیده ایم ، می توانیم دقیقاً به شما بگوییم چه چیزی یک مبل عالی را از یک کمک مالی بعدی جدا می کند. این راهنما همه چیز را که باید بدانید برای پیاده کردن اثاثیه با دوام و راحت مبلمان به شما امکان پذیر می کند. و ما مارک های ارزشمندی را که شخصاً آزمایش کرده ایم توصیه می کنیم.

پیدا کردن مبل مناسب برای فضای و بودجه خود با تصمیم گیری در مورد نوع و سبکی که می خواهید شروع می شود. به همان اندازه مهم ، باید تعیین کنید که چه مبل بزرگی در خانه شما جای می گیرد (از جمله درهای ورودی ، راهروهای پایین و پله ها ، از جمله سایر موانع بیرونی و داخلی). سپس در نظر بگیرید که اگر حیوانات خانگی یا بچه ها مرتباً از کاناپه استفاده می کنند ، چند نفر را که می خواهید در آن نشسته و از آنچه باید از آن اجتناب کنید (و در آن سرمایه گذاری کنید) در نظر بگیرید. ما به شما می گوییم چگونه می توانید ساخت و ساز با کیفیت را بررسی کنید ، چقدر انتظار دارید که هزینه کنید و چه زمانی می توانید بهترین معاملات را دریافت کنید ما همچنین یک لیست خرید را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید در هنگام خرید مشورت کنید تا به شما کمک کند مهمترین جزئیات را به خاطر بسپارید.

مبل یکی از گران ترین قطعات مبلمان است که بیشتر افراد خریداری می کنند ، و ما شما را تشویق می کنیم که آنها را بصورت حضوری امتحان کنید ، یا از شرکت های آنلاین خریداری کنید که دارای سیاست بازگشت سخاوتمندانه هستند. امیدواریم که پس از خواندن این راهنما ، احساس راحتی خرید یک کاناپه را داشته باشید که یک سرمایه گذاری در خانه فعلی و آینده شما باشد. و اگر شما در مورد اینکه چرا دو مبل به ظاهر یکسان دارای قیمت های مختلف متفاوت هستند ، کنجکاو هستید ، به کالای همراه ما ، مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی می کنند ، بپردازید.
تصمیم بگیرید که چه نوع مبل راحتی را می خواهید
مبل ها و مبل ها در شکل ها و اندازه های مختلفی قرار می گیرند. انتخاب مناسب شما به این بستگی دارد که فضای شما چقدر باشد ، چند نفر را که می خواهید در آن بنشینید و اینکه آیا قصد دارید از کاناپه برای چرت زدن یا میزبانی از مهمانان شبانه استفاده کنید. این چهار نوع است که به طور کلی می یابید:

کاناپه یا مبل استاندارد: اینها معمولاً بین 72 تا 84 اینچ اندازه گیری می شوند و به راحتی سه تا چهار نفر را می نشینند.
Loveseat: مشابه یک مبل ، اما برای دو نفر در نظر گرفته شده است ، این دامنه ها از 48 اینچ تا 72 اینچ عرض دارد.
بخش: یک مبل مدولار بزرگتر از دو یا چند قطعه که در یک پیکربندی L- یا U شکل چیده شده اند. بخش های با اندازه آپارتمان تقریباً به اندازه یک مبل استاندارد است ، اما اندازه های بزرگتر می توانند پنج یا بیشتر از افراد را در خود جای دهند.
تخت خواب مبل یا تختخواب روز: یک تخت خواب مبل به صورت تخت مبدل می شود و یک سطح تشک مانند برای استراحت ارائه می دهد. تختخواب روزانه در واقع مبل با عمق بیشتری است و برای محاصره راحت در طول آن در نظر گرفته شده است.
اگر چه ممکن است یک طراح اگر شما مبل خود را مبل بخوانید ، در استفاده روزمره هیچ تفاوتی نخواهد داشت. هردو یک مبلمان اثاث کشی را با پشتی که برای قرار دادن بیش از یک نفر در نظر گرفته شده است توصیف می کنند. "مبل" همیشه حاکی از تنظیم رسمی صندلی برای سرگرمی میهمانان است (و صنعت طراحی و خرده فروشی از این اصطلاح حمایت می کند) و "کاناپه" راحتی راحتی از صندلی را نشان می دهد که قصد دارد از همه و همه استقبال کند.
صرف نظر از چگونگی ساخت مبل ، شما اگر دوست ندارید ظاهر آن را دوست داشته باشید ، از آن خوشحال نخواهید شد. جستجوی خود را با سبک هایی که برای شما جذاب است تکمیل کنید و دکوراسیون خانه شما را تنگ کنید. در زیر هشت سبک رایج امروز فروخته شده است.

مدرن قرن نوزدهم: از ویژگی های بارز زیبایی شناسی اواسط قرن می توان به ساختاری تمیز و مینیمالیستی اشاره کرد که کف آن پایین کف بالای فلز یا پاهای چوبی قرار ندارد.

لاوسون: "شلوار جین راحت" مبل ها ، لسون باقیمانده عملاً مترادف با آنچه که ما فکر می کنیم به عنوان نیمکت پنج نفری است که در آنجا تغییرات یدکی کشف می شود.

بازوی رول انگلیسی: مبل پشتی کوسن و در عین حال محکم ، با سلاح های کانتور شده کم که به سمت خارج تکیه می یابد ، مشخص می شود. این سبک در فضاهای تزئین شده سنتی و انتقالی مناسب به نظر می رسد که فضای کافی برای جلوگیری از سایز آن ندارند.

Chaise: تصور کنید که صندلی صندلی اثاثه دار دراز شده و شما یک صندلی داشته باشید. به طور سنتی این مبل از یک طرف دارای یک بازو و طرف دیگر آن (بدون مبل بادی یا مبل ماتردین) است ، اما بسیاری از طراحی های صندلی در کنار هم دست از دست می دهند.

ستت: یک مبل کوچک به صورت قائم است که با صندلی دو نفر بودن آن مشخص می شود ، ستون اصلی نام اصلی صندلی عشق است. سبک ها می توانند از جزئیات سنتی تا معاصر متفاوت باشند. به دلیل تناسب اندک ، زندانی در آپارتمانهای کوچکتر ، در یک جفت روبروی یکدیگر ، یا در فضاهای غیر منتظره مانند اتاق خواب ، دفاتر یا حتی راهروها ، به خوبی کار می کند.

Tuxedo: ابعاد جعبه ای ، ضربات زدن به پشت و بازوها و بازوهایی با قد برابر به پشت چیزی است که این سبک را متمایز می کند.

چسترفیلد: این مدل بریتانیایی که به دلیل کمر یا پنبه بلند و بازوهای بلند آن مشخص می شود ، بصورت کلاسیک و چرمی از جنس چرم است.

Camelback: مشخصات اشرافی شتر (که به آن نیز به عنوان مبل تپه نامیده می شود) با کمال تعجب به تپه در مرکز کمر نسبت داده می شود. گاهی اوقات دو تپه وجود دارد ، و مبل معمولاً در بالای چهار تا هشت پایه چوب قرار دارد.

اطمینان حاصل کنید که مبل در خانه شما جا دارد
همه ما داستانهای وحشتناک را در مورد کسی شنیده ایم که مبل راحتی رویاهای خود را خریداری کرده است و فقط کشف کرده است که نمی تواند از طریق درهای ورودی ، پله پیمایش یا داخل اتاق جا بگیرد. اعتراض نجار "اندازه دو بار ، یک بار برش" نشان می دهد وقتی که صدها دلار (اگر نه هزاران دلار) با درآمد خوب روی مبل را رها کنید ، به همین شکل ثابت می شود. این مراحل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما تبدیل به یک داستان پیشگیرانه برای نسل های آینده خریداران مبل نخواهید شد.
کاناپه را به طور دقیق اندازه گیری کنید
عرض ، ارتفاع و عمق مبل را اندازه گیری کنید. اندازه گیری های اضافی همچنین می تواند برای سفارش اثاثه یا لوازم داخلی سفارشی یا بسته بندی و جابجایی قطعات بعدی مفید باشد. اگرچه اندازه گیری ها تقریبا همیشه به صورت آنلاین یا کاتالوگ ذکر شده اند ، اما توصیه می کنیم برای تأیید ابعاد ، اندازه گیری نوار را به فروشگاه ها بیاورید. از نمایندگان فروش سؤال کنید که آیا مبل با قطعات یا قطعات جداشده حمل می شود یا اینکه به راحتی قابل حذف است.moblosandali.com می تواند یک انتخاب برای خرید انواع کاناپه باشد.

ورودی های خود را اندازه گیری کنید
ساده ترین نقاط ورود به خانه خود را ، همراه با هر گونه موانعی که می تواند تحویل را پیچیده کند ، بررسی کنید. یک راه پله شیب دار ، یک راهرو باریک ، یک لامپ کم فشار و یا یک آسانسور کوچک همه می توانند چالش های غیرقابل پیش بینی حتی قبل از تحویل آن را به درب ورودی ارائه دهند. ما نحوه تهیه فیلم برای تحویل مبلمان را بخصوص روشنگری برای شناسایی و تجسم موانعی که می تواند در نحوه تحویل پیدا کند ، یافتیم. چک لیست مبل مناسب شش مرحله ای بر روی UK Habitat UK (PDF) یکی دیگر از منابع عالی است که می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا مبل از طریق درها و راهروها جای می گیرد ، تا پرواز از پله ها (از جمله آنهایی که دارای فرود هستند) یا در یک آسانسور است.

رد پای را امتحان کنید
قبل از اینکه ماشه را بکشید ، اطمینان حاصل کنید که هم اتاقی اثاثه دار و اثاثیه خود در جایی که قصد زندگی خود را دارید متناسب است.

BenchMade Modern یک چاپ دقیق و با اندازه واقعی از مبل دقیق خود را ارائه می دهد تا در سطح زمین بپیچد. اگر مارک دیگری را در نظر می گیرید ، با استفاده از روزنامه ، مقوا یا کاغذ بازیافت شده با هم ، یک ردپای مبل ایجاد کنید. اگر به نظر می رسد برنامه های واقعیت افزوده کمی قدیمی ، مانند IKEA Place و فروشگاه All Things Home وایفایر ، نسخه هایی از اندازه زندگی مبلمان را در هر مکانی نشان می دهد. برنامه های AR همچنین حدس می زنند که آیا یک مبل با رنگ داخلی و ویژگی های تزئینی یا معماری اطراف کار می کند یا خیر. متأسفانه ، هنوز همه تولید کنندگان مبل این گزینه را ارائه نمی دهند.

برای سبک زندگی خود مبل مناسب را انتخاب کنید
هنگامی که جستجوی خود را بر اساس سبک و اندازه محدود کرده اید ، به نیازهای صندلی شخصی خود فکر کنید. صاحب حیوان خانگی یا خانواده با بچه های خردسال ممکن است نیازهای بسیار متفاوتی نسبت به یک زن و شوهر مرتبا داشته باشد. از طریق سؤالات زیر فکر کنید تا در تعیین بهترین نکاتی که به سبک زندگی شما ارائه می شود کمک کنید

چگونه از مبل استفاده خواهید کرد؟
در مورد نحوه نشستن روی مبل با خودتان صادق باشید. در فروشگاه های خرده فروشی ، ما مشتریانی را دیدیم که روی مبل هایی مانند مانکن های راست قائم نشسته اند ، که احتمالاً اینگونه نیست که آنها در خانه روی آنها بنشینند یا دراز بکشند. اگر تمایل به شلیک کردن دارید ، یک بستر روزانه یا مقطعی با یک صندلی راحتی راحت تر خواهد بود و کوسن های قابل تفکیک نخواهید بود (با گذشت زمان ، کوبیدن قسمت جلوی کوسن های صندلی را به بیرون فشار می دهد). اگر یک دستگیره مبل هستید ، از مبل های چند کوسن خودداری کنید ، زیرا آنها مستعد هستند که سیلندر بزنند و بین هر کوسن فرو روند. اگر ترجیح می دهید هنگام خواندن ، بافندگی ، یا استفاده از دستگاه تلفن همراه ، به حالت ایستاده بنشینید ، ساختار متناسب تر و محکم تر یک مبل با سبک مدرن اواسط قرن یا یکی با پشتی به حالت ایستاده احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

چند نفر روی مبل می نشینند؟
فکر کنید که چگونه بسیاری از افراد به طور منظم روی مبل می نشینند ، بلکه چگونه دوست دارند بنشینند. به عنوان مثال ، اگر یک نفر دوست دارد به صورت صاف بنشیند اما دیگری دوست دارد با سر خود روی بازو دراز بکشد ، اینگونه است که باید مبل را با عرض راحت آزمایش کنند. خانواده های بزرگتر یا خانواده هایی که بطور منظم میهمان میزبانشان هستند ، طبیعتاً به بخش ها جذب می شوند. اما برای تهیه یک صندلی صندلی پویاتر و انعطاف پذیرتر ، همچنین از دو کاناپه با سایز متفاوت که به شکل L قرار گرفته اند ، استفاده کنید و یا یک جفت عاشقانه را که در کنار هم قرار دارند ، امتحان کنید. بنابراین هنگام خرید مبل حتما به تعداد افراد توجه کنید.

بچه دارید یا حیوانات خانگی دارید؟
هرگز توانایی سگ ، گربه یا کودک را در تخریب مبلمان خود دست کم نگیرید. میکروفایبر و مبل های چرمی چرمی ساده ترین روش برای تمیز کردن و نگهداری هستند. و از آنجا که هر دو نرم تر هستند ، احتمالاً توسط پنجه یک حیوان خانگی کمتر به بقایای آن خراشیده می شوند. در غیر این صورت ، پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی را با محافظت از لکه بالا و تعداد مالش بالاتر بچسبانید. (اتاق و تخته راهنمایی خوبی برای پارچه های خانگی و خانوادگی دارد.) برای محافظت از لایه های اضافه شده ، ممکن است بخواهید مبل راحتی را با یک لغزنده در نظر بگیرید. کوسن های بدون صندلی و پشتی ، نظافت فردی را آسان تر می کند. اگر بچه های شما روی مبل می پرند ، به جای یک چشمه های ظریف دستی که چسبیده به دست دارند ، با قابهایی که دارای چشمه های پوستی و یا توری های چند لبه ای است ، بچسبانید. برای خانواده های دارای بچه های کوچک ، از بالشتک های پر پرهیز خودداری کنید ، زیرا احتمالاً پاهای کوچک هر روز پر شدن چربی را تغییر شکل می دهد. همچنین این ایده خوبی است که از جزئیات تزئینی ، مانند دکمه های ضربه زدن یا تر و تمیز کردن اجتناب کنید. کشیدن و چیدن در این موارد برای بعضی از کودکان غیر قابل مقاومت خواهد بود.

آیا کفهای شما به راحتی خراشیده می شوند؟
اگر کف چوبی ظریف دارید ، پاهای مبل خود را با دقت در نظر بگیرید. از تجربه ، می دانیم که ساق های مو می توانند کف چوب را خراش دهند. به عنوان آخرین راه حل ، یک فرش با فضای مناسب می تواند پای مبل را در معرض آسیب دیدن کف قرار دهد.
قاب
اکثر فریم ها به نوعی از چوب مهندسی ساخته شده اند ، اما کارشناسان ما توصیه می کنند از ام دی اف یا تخته خرده چوب که اجزای اصلی ، چسب یا ناخن ها را به خوبی در خود نگه نمی دارند خودداری کنید. در عوض ، به دنبال آن باشید که از تخته سه لا مبلمان ، چوب سخت ساخته شده یا چوب جامد ساخته شده باشد. بادوام ترین مبل ها از اتصالات سنتی مات و ماسوره ساخته شده است که برای نگه داشتن این قاب به مواد اصلی و چسب کمتری احتیاج دارند. وقتی مشغول آزمایش یک مبل هستید ، قاب باید محکم باشد. هرگونه چرخش علامت قوی بودن قاب نیست.

سیستم های تعلیق
تعلیق در مبل چیزی بیش از کوسن کردن است که باعث راحتی آن می شود. مبل های با کیفیت اغلب با چشمه های گنبدی ساخته می شوند (چشمه های S شکل در اسکلت قاب چوب کشیده شده اند). برخی از مبل ها توسط توری چند تخته ای پشتیبانی می شوند که بسته به کیفیت ، می توانند حتی از چشمه های سینوسی بادوام تر باشند. اما تار و پود وب به همان اندازه گزاف گویی را به مبل نمی دهد. مبل های بسیار پائین با چشمه های دستی هشت طرفه ساخته شده اند که می توانند کار بهتری در ترقی از چریدن و فشار دادن داشته باشند. هنگام آزمایش یک مبل ، صدای جیر جیر یا پوسته گوش دهید. این نشانه نصب چشمه های نادرست یا احتمالاً شکسته شدن آن است.

کوسن
فراتر از سبک ، وقتی می خواهید مبل را انتخاب کنید ، کوسن ها ذهنی هستند. برخی از افراد کوسن های دوست داشتنی را که می توانند درون آن غرق شوند ، می خواهند ، و برخی دیگر صندلی های با ساختار مناسب تر را می خواهند. به طور کلی ، چهار گزینه کوسن پیدا خواهید کرد:

فوم پیچیده شده: ساخته شده از فوم با مقاومت بالا و پیچیده شده در پلی استر ، این رایج ترین سبک کوسن است. شما نیازی به شستن بالشتک ها ندارید ، و به طور کلی فوم پشتیبانی خوبی را ارائه می دهد.
غاز / اردک به پایین: یا با 100 درصد پایین (مخمل خواب دار) و یا مخلوط کردن یک هسته فوم (کمی محکم تر) با یک لایه تیک زدن ضد آب پر کنید. این لوکس ترین سبک کوسن است ، اما دقیقاً مانند بالش تختخواب ، به شست و شوی منظم نیاز دارد.
هسته Innerspring: شبیه به تشک ، این سبک کوسن دارای کویل های جداگانه ای است که در یک لایه فوم پیچیده شده اند. کوسن ها نسبت به سبک های دیگر دارای جهش بیشتری هستند.
فوم حافظه: کوسن های فوم حافظه را در درجه اول روی مبل های خواب مشاهده خواهید کرد. چگالی بالای فوم حافظه دوام را تضمین می کند ، اما همه از خواص شکل ظاهری آن خوششان نمی آید.
منبع : https://moblosandali.com
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.824 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت