تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ghaemservice Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/28 02:02:05 ب.ظ
ghaemservice

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران



شرکت بوش از سال 1886 در شهراشتونگارت (آلمان ) به وسیله آقای بوش ، شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده وسیله های اتوماتیک در دنیا شده است .

شرکت بوش در سال 2010 میلادی توانست بالاترین فروش را در طول عمر 25 ساله خود داشته باشد . این شرکت در آغاز کارخود تنها با نفر کارمند شروع به فعالیت کرد و آنها به تعمیر دستگاه های مختلف از قبیل : دوربین های عکاسی ، تلفن و … می پرداختند.
• تعمیرگاه مجاز بوش
شرکت قائم سرویس ، آماده ارائه خدمات ، تعمیر و سرویس کالاهای بوش از قبیل : انواع یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی و جاروبرقی برای شهروندان تهرانی می باشد.
شرکت قائم خدمات خاصی را برای محصولات ذکر شده در بالا از برند شناخته شده و معروف بوش در نظر گرفته است ، به طوریکه که شما شهروندان عزیز که ساکن هر نقطه ای از تهران هستید ، می توانید تعمیر کار با تجربه و حرفه ای را طول مدت زمان یک ساعت در منزل خود داشته باشید. همکاران ما با مراجعه به منزل شما ، جهت سرویس و تعمیر کالای شما اقدام می کنند و نیازی نیست شما کالای خراب خود را برای تعمیر جابه جا کنید و اگر پس از بررسی های لازم ، قطعه ای از وسیله شما نیاز به تعویض داشته باشد ، همکاران ما قطعه ای اصل از برند بوش را جایگزین قطعه معیوب می کنند .
• گارانتی پس از تعمیر
تعمیر کاران حرفه ای و کار آزموده شرکت قائم پس از آنکه مشکلات وسیله خراب شما را با تعمیر و یا تعویض قطعه جایگزین و اصل آن رفع کردند ، در ادامه نیز نسبت به نیازهای شما مشتریان گرامی حساس هستند و به همین دلیل قطعات تعویض شده توسط این شرکت دوباره برای مدت معینی شامل گارانتی می شوند . برای مثال :
1. کلیه قطعات یخچال که توسط این شرکت با برند معروف بوش تعویض شده اند ، از تاریخ تعویض تا 3 ماه شامل گرانتی خواهند شد.
2. همچنین کلیه قعطات تعویض شده با برند بوش مربوط به جاروبرقی و لباسشویی تا مدت 6 ماه از زمان شروع تعویض قطعه دارای گارانتی است.
o بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که پس از به پایان رسیدن مدت زمان گارانتی محصول خریداری شده خود ، اگر محصول با مشکلی رو به رو شود و یا قطعه ایاز آن از کار بیفتند چه کار می توانند کنند ؟
پس اگر گارانتی محصول خریداری شده تمام شده باشد در اکثر شرایط نمی توانید محصول خود را برای تعمیر به مراکز خدمات پس از فروش بوش بسپارید ، اما نگران نباشید کافیست با شرکت قائم تماس حاصل فرمایید همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن برای بررسی و تعمیر وسیله شما و کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شوند .
تعمیرگاه ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش بوش در ایران از جمله شرکت قائم دارای شهرت درخشانی هستند و همواره توانسته اند رضایت مشتریان خود را تامین کنند . سوابق درخشان مجموعه قائم ، گواه بر مسئولیت پذیری ، احترام به مشتری ، بالاترین تخصص و دقت همه همکاران ماست .
شما شهروندان عزیز تهرانی در هر نقطه که از تهران ساکن هستید ، می توانید برای دریافت تعمیرکار حرفه ای و مطمئن برای تعمیر یخچال ، جاروبرقی ، لباسشویی و فریزر با نام و نشان شرکت بوش با همکاران ما تماس حاصل فرمایید . همکاران ما در کمتر از یک ساعت برای انجام تعمیرات ، خود را به منزل شما می رسانند .
تعمیر یخچال قائم سرویس
تبلیغات
parisa98 Offline
#2 ارسال شده : 1399/05/13 12:45:33 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

برای تعمیر جاروبرقی بوش در تهران نمایندگی رسمی بوش میشناسید؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.100 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت