تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

shahrebazico Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/08 05:29:05 ب.ظ
shahrebazico

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

در بخش لونای ۱ شهربازی ارم تهران علاوه بر تجهیزات بسیار هیجان انگیز شهربازی، امکانات مختلف دیگری مانند فضای سبز، فست فود و مغازه‌ های فروش انواع تنقلات وجود دارد. در این بخش از شهربازی علاوه بر این‌ که وسایل بازی مختلف وجود دارد، فضاسازی به گونه‌ ای می‌ باشد که افراد بسیاری برای پیک نیک به این قسمت می‌ آیند. اما به عقیده مراجعه کنندگان تجهیزات شهربازی ارم تهران در پارک لونای ۲ هیجان انگیزتر است، همین باعث شده که جوانانی که دوست دارند تفریحات پر انرژی تر و هیجان انگیزتر را تجربه کنند به این بخش پارک مراجعه کنند. کوچکترین قسمت شهربازی ارم، بخش لونای ۳ می‌ باشد. در این بخش از تجهیزات شهربازی کمتری استفاده شده اما هنوز هم تفریحات هیجان انگیزی در آنجا منتظر شما خواهند بود. در ادامه این مطلب برخی از محبوب ترین تجهیزات شهربازی ارم تهران را معرفی میکنیم تا به صورت تخصصی با این دستگاه‌ ها آشنا شوید.


سقوط آزاد شهربازی ارم
یکی از تجهیزات شهربازی ارم سقوط آزاد می‌ باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. این دستگاه‌ ها را با نام drop tower نیز می‌ شناسند و و افرادی که به دنبال هیجان هستند، بی‌شک با آن آشنایی دارند. روند کار این تجهیزات چنین است که ابتدا صندلی‌ هایی که دور برج سقوط آزاد هستند و مسافران بر روی آنها نشسته اند، به آرامی تا ارتفاع مشخصی بالا می‌ روند. سپس با یک شمارش معکوس که هیجان زیادی وارد می‌ کند، تمام صندلی‌ ها با سرعت زیادی به سمت پایین سقوط می‌ کند که قطعاً برای‌ تان بسیار دلهره آور و هیجان انگیز خواهد بود.
ساختار کلی تجهیزات سقوط آزاد به این شکل است که یک برج مرکزی در قسمت میانی آن وجود دارد و یک سازه رینگ مانند که برای صندلی‌ های ایمنی می‌ باشد بر روی آن قرار گرفته است. این سازه به ترمزهای مغناطیسی مجهز است و همین مورد باعث افزایش ایمنی آن در زمان کار می‌ شود. برج‌ های سقوط آزاد در تمامی شهربازی‌ های جهان جزو اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین تجهیزات شهربازی به شمار می‌ روند.


ستاره گردان شهربازی
ستاره گردان یکی از تجهیزات شهربازی ارم می‌ باشد که افراد بالای ۱۲ سال می‌ توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند. این دستگاه‌ ها دارای ارتفاع مشخصی هستند و روی آنها صندلی‌ های تعبیه شده است. زمانی که این دستگاه شروع به کار می‌ کند، صندلی‌ ها را در ارتفاع مشخص خود بالا و پایین می‌آورد و علاوه بر آن حرکات ترکیبی مانند چرخش ۳۶۰ درجه و تاب خوردن عمودی باعث می‌ شود افرادی که سوار بر ستاره گردان شده‌اند، هیجان بسیار زیادی را تجربه کنند. ارتفاع این دستگاه در پارک ارم حدود ۳۰ متر می‌ باشد و گنجایش آن ۳۰ نفر است. همچنین تولید کننده آن شرکت زایر آلمان می‌ باشد که به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات شهربازی در جهان شناخته می‌ شود.


چرخ و فلک شهربازی
چرخ و فلک یکی از وسیله‌ هایی است که در همه شهربازی‌ های کوچک و بزرگ دیده می‌شود و قطعاً همه با آن آشنایی دارند. در ضمن باید در نظر داشته باشید که یکی از بزرگترین تجهیزات یک شهربازی همواره چرخ و فلک است که از فاصله بسیار دور توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌ کند. چرخ و فلک شاید به عنوان یک گزینه اصلی در میان تجهیزات شهربازی ارم به شمار نرود، اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و سوار شدن بر آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

روند کار این دستگاه چنین است که کل سازه دایره‌ای شکل به دور یک محور مرکزی می‌چرخد. نیروی مورد نیاز برای این چرخش رو به بالا به وسیله موتورهای الکتریکی و جعبه دنده تامین می‌شود. همچنین برای پایین آمدن نیروی جاذبه صندلی‌ ها را به سمت زمین می‌ کشد. و همین باعث چرخیدن چرخ و فلک می‌ شود. افرادی که سوار بر چرخ و فلک می‌ شوند وقتی به بالاترین قسمت آن می‌ رسند احساس سبکی هیجان انگیزی دارند که دقیقا به همین دلیل این وسیله همچنان از تجهیزات محبوب شهربازی ها به شمار می رود.

کشتی صبا
کشتی صبا نام یکی دیگر از تجهیزات شهربازی ارم است که تقریباً در تمام شهربازی‌ های مدرن دیده می‌ شود. شکل ظاهری این دستگاه همانند یک قایق بزرگ است که بسته به ابعاد و اندازه آن حدود ۴۵ تا ۵۵ مسافر را در هر مرتبه می‌ تواند سوار کند و آن‌ها را تا ارتفاع ۲۰ متر با زاویه ۷۵ درجه بچرخاند. این دستگاه‌ از یک سازه فولادی جوشکاری شده مقاوم ساخته شده‌ است. بر روی قسمت کشتی بدنه تزیینی و نیمکت‌ هایی از جنس فایبرگلاس وجود دارد که باعث زیباتر شدن و جذابیت ظاهری آنها می‌ شود. کشتی صبا یکی از تجهیزات شهربازی است که به عنوان وسیله‌ ای مناسب برای خانواده‌ ها شناخته می‌ شود. سوار شدن بر روی آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود. از طرفی امنیت مناسب این دستگاه‌ امروزه به همه ثابت شده است.


ترن هوایی
ترن هوایی یکی دیگر از تجهیزات شهربازی ارم است که در شهربازی‌ ها به عنوان یکی از تفریحات و وسیله‌ های بازی بسیار هیجان انگیز شناخته می‌ شود. این وسیله از کابین روباز تشکیل شده که بر روی یک مسیر ریل آهنی پیچ در پیچ و مرتفع حرکت می‌ کند. سوار شدن روی آن برای همه هیجان انگیز و برای برخی حتی ممکن است ترسناک و دلهره آور باشد. روند نصب این ریل ‌ها به گونه‌ای است که کابین مورد نظر در مسیر‌های شیب دار، مرتفع و حتی گاهی وارونه قرار می‌گیرد و همین باعث افزایش میزان دلهره و هیجان در شما خواهد شد. معمولاً روند استفاده و به کارگیری این ترن‌ها به این صورت است که کابین‌ ها تا ارتفاع مشخص توسط زنجیرها و یا کابل‌های نگهدارنده استاندارد بالا می‌ روند و سپس انرژی حرکتی مورد نیاز برای طی مسیر خود را از حرکت در سراشیبی تامین می‌ کنند
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.092 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت