تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ronaksherafati Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/04 05:25:43 ب.ظ
ronaksherafati

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: تهران

آیا دندان‌های شما شکسته و یا کامل از بین رفته است؟ آیا از دندان‌های مصنوعی استفاده می‌کنید؟ دوست دارید فقط در یک روز تمام دندان‌هایتان به حالت اول خود برگردد؟
با ایمپلنت یک روزه تمام مشکلات شما انجام می‌شود. ایمپلنت، مناسب کسانی است که تعدادی یا همه دندان های خود را از دست داده‌اند. یکی از مزیت های ایمپلنت در این است که باعث تحلیل رفتن استخوان‌ فک نمی‌شوند. مشکلی که دندان مصنوعی برای شما به وجود می‌آورده است.
دندان های مصنوعی علاوه بر تحلیل رفتن استخوان فک، از لحاظ روانی، بیمار را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین خوردن غذا نیز با استفاده از دندان مصنوعی سخت می‌شود. اما با پدید آمدن ایمپلنت تمام این موانع را کنار زده است.


درباره ایمپلنت دندان بیشتر بدانید

ایمپلنت های دندان در واقع جایگزین ریشه های شما می‌شود و در داخل استخوان فک قرار می‌گیرند. اندازه های ایمپلنت دندان با یکدیگر متفاوت است. جنس ایمپلنت دندانی از تیتانیوم خالص یا آلیاژ آن است.
ایمپلنت ها خاصیت بیولوژیکی دارند و با بدن شما سازگار هستند. روش قدیمی ایمپلنت کردن معمولاً در چند روز طول می‌کشد. اما امروزه کمتر کسی است که می‌تواند بیشتر از یک روز، خودش را بدون دندان تحمل کند. در نتیجه با پدید آمدن ایمپلنت یک روزه یا ایمپلنت فوری این درد، درمان شد.



شرایط انجام ایمپلنت یک روزه چیست؟

داشتن یک سری از عادت ها، از جمله دندان قروچه کردن یا فشار دادن دندان ها به هم، می‌تواند یکی از عوامل هایی باشد که شما نمی‌توانید ایمپلنت کنید. از دیگر شرایطی که باید دارا باشید شامل موارد زیر است:
۱.یک یا چند دندان خود را ازدست ‌داده باشید. البته اگر همه دندان هایتان را نیز از دست داده باشید می‌توانید ایمپلنت استفاده کنید.
۲.تراکم استخوان کافی داشتن، این مسئله می‌تواند نکته مهمی باشد. اگر تراکم استخوان کافی ندارید باید قبل از جراحی، پیوند استخوان فک را انجام دهید.
۳.سلامت بودن دهان و دندان شما حرف اول را می‌زند. اگر بیماری های دهانی از جمله بیماری لثه فعال داشته باشید نمی‌توانید ایمپلنت کنید. مگر اینکه مشکل بیماری تان رفع شده باشد.
۴.کسانی که با بیماری های زمینه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، متأسفانه نمی‌توانند ایمپلنت یک روزه کنند.
۵.اگر شما از دخانیات و مواد الکلی استفاده می‌کنید، ایمپلنت کردن فایده ای ندارد. چون بعد از مدتی مواد دخانیات و الکل به آن‌ها آسیب وارد می‌کند و مجبورید دوباره ترمیم کنید.

مراحل ایمپلنت یک روزه

کاشت پایه های ایمپلنت یک روزه با ایمپلنت سنتی فرقی ندارد. در دو حالت باید پیچ های ایمپلنت درون فک جوش خورده شود. در ایمپلنت سنتی در ابتدا تاج های موقتی می‌گذاشتند تا در جلسات بعدی تاج اصلی برایتان ساخته شود.
در کاشت ایمپلنت یک روزه، دندان‌پزشک از شما چند تست می‌گیرد. نتایج این تست ها به دندان پزشک این امکان را می‌دهد تا چگونه برای جراحی دندانتان برنامه ریزی کند.
دندان‌پزشک بعد از اینکه لثه شما را بی حس کرد، عمل جراحی را شروع می‌کند. سپس به کمک دستیار خود طبق برنامه ریزی که کرده است، پیچ های ایمپلنت را در فک استخوان شما قرار می‌دهد. سپس با قرار دادن تاج بر روی فک، دندان های زیبا و طبیعی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فواید ایمپلنت یک روزه

در زمان گذشته بعد از اینکه دندان شما را می‌کشیدند باید مدتی را صبر می‌کردید تا جای لثه هایتان التیام پیدا کنند. سپس با گذاشتن پیچ ها در درون استخوان فک، باید دوباره زمان زیادی را صبر کنید تا دندان های شما ساخته شود. در اصل نزدیک ۵-۶ ماه بدون دندان می‌گذرانید.
اما در ایمپلنت یک روزه بعد از جایگذاری پیچ های ایمپلنت در فک تان، دندان های مخصوصتان را قرار می‌دهند و حالا دندان های طبیعی دارید.



پیش از جراحی کاشت ایمپلنت دندان

قبل از اینکه جراحی کنید، ابتدا دندان پزشک از سالم بودن دندان هایتان اطمینان پیدا می‌کند. داروهایی که مصرف می‌کنید ممکن است برای دندانتان خطرناک باشد به همین دلیل دندان پزشک آن‌ها نیز چک می‌کند. در صورت لزوم برایتان دارو های آنتی‌بیوتیک را تجویز می‌کند. همچنین با استفاده از دهان شویه مناسب و نکات بهداشتی شما را برای جراحی آماده می‌کند.


اقدامات بعد از جراحی کاشت ایمپلنت یک روزه

بعد از دو هفته باید به مطب برگردید تا دندان های شما چکاپ شود. در این جلسه قالب گیری ایمپلنت دندان برای ساخت ترمیم نهایی انجام می‌شود. دندان‌پزشک های زیادی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا از جمله تکنولوژی سِرک استفاده می‌کنند.
ایمپلنت دندان بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های ریخته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سیمادنت کلینیک به راحتی، دندان های زیبا و طبیعی را برای خودتان داشته باشید و از آن نهایت لذت ببرید.

منبع: شرایط ایمپلنت یک روزه
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.091 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت