تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

barowndesign Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/02 05:12:01 ب.ظ
barowndesign

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

طرح های پرده بخش عمده ای از هر پروژه دکوراسیون داخلی را تشکیل می دهند. آن ها می توانند ظاهر هر اتاق را از سنتی به معاصر یا برعکس تغییر دهند. برای پرده هایی که می خواهید سبک کلاسیک را القا کنند، از پارچه های زیبا و گران قیمت، عمدتاً ابریشم، مخمل یا ساتن استفاده کنید. اگر می خواهید اتاق نشیمن احساسی پر جنب و جوش و هیجان انگیز داشته باشد، می توانید پرده هایی را به همراه والان در نظر بگیرید. پرده های کلاسیک گل دوزی شده و یا طرح دار نیز عالی به نظر می رسند.

سبک کلاسیک شهری با پرده هایی با رنگ خنثی قابل دستیابی است. پرده های رومی ساخته شده از پارچه ساده که با بند بسته شده اند نیز می توانند به عنوان پرده های کلاسیک طبقه بندی شوند.

به عنوان یک قاعده ، پرده های کلاسیک به شکلی آویزان می شوند که چین ها را تشکیل می دهند. تعداد و حجم این چین ها بستگی به بافت پارچه دارد. با این حال ، هر چه بیشتر بهتر.




دوخت و نصب پرده کلاسیک بارون مدرن دیزاین
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.578 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت