تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

radmehrr Offline
#1 ارسال شده : 1396/12/09 02:31:07 ب.ظ
radmehrr

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 31
مکان: تهران


«بیمه گر در چارچوب مقررات مصوب شورای عالی بیمه تعهد می کند خسارت های وارده به وسیله نقلیه بیمه شده ناشی از حوادث مختلف را مانند سرقت، آتش سوزی، نفجار، تصادف، سقوط، واژگونی و به طور کلی برخورد اتومبیل به هر جسم ثابت یا متحرک یا برخورد جسم دیگری با اتومبیل بیمه شده جبران کند.»
استثناء
این تعریف کلی بیمه بدنه اتومبیل است؛ اما شرکت های بیمه مواردی چون : خسارت اتومبیل به علت جنگ، شورش، اعتصاب یا تهاجم خسارت مستقیم و غیرمستقیم اتومبیل به علت انفجار خسارت عمدی بیمه گذار، ذی نفع یا راننده به اتومبیل خسارت اتومبیل حین گریز از تعقیب مقامات انتظامی، مگر اینکه گریزنده، متصرف غیرقانونی اتومبیل باشد خسارت اتومبیل را در حادثه ای که طبق گزارش مقامات ذی صلاح، به علت مصرف مشروبات الکلی و استعمال مواد مخدر یا روان گردان توسط راننده پدید آمده باشد بیمه نمی کنند.



دو عامل تعیین کننده حق بیمه
در عین حال دو عامل تعیین کننده حق بیمه در «بیمه بدنه» عبارت اند از: «ارزش اتومبیل» و «نرخ حق بیمه». ارزش اتومبیل را خریدار بیمه اعلام می کند شرکت سعادت رنت تمامی خودرو های خود را در بالا ترین سطح بیمه پوشش داده است و نرخ حق بیمه انواع اتومبیل در «آیین نامه تعرفه بیمه بدنه اتومبیل» تعیین شده است. پس از آزادسازی و حذف این تعرفه، بیمه گران براساس نرخ های مقایسه ای آن را تعیین می کنند. هرچند انگیزه اصلی بیمه گذاران از خرید بیمه بدنه اتومبیل، جبران خسارات است و در زمان اجاره خودرو به دلیل آنکه تمامی خسارت را بیمه بپردازد و در زمان اجاره نیازی به پرداخت خسارت از سمت مشتریان عزیز نباشد. در زمان کرااجاره ماشین بدون راننده باید بدانید که بیمه نامه بدنه باید متناسب با ارزش آن باشد. یک اصل بیمه ای متذکر می شود: «اگر ارزش بیمه شده اتومبیل کمتر از ارزش واقعی آن در روز وقوع حادثه باشد، خسارت وارده برمبنای نسبت این دو ارزش به یکدیگر یا بر مبنای «قاعده نسبی مبلغ بیمه» محاسبه و پرداخت می شود. برای مثال، فرض کنید که هنگام وقوع خسارت، ارزش واقعی اتومبیل در بازار۵۰ میلیون تومان باشد و این اتومبیل به ارزش ۳۰ میلیون تومان بیمه شده باشد، اگر خسارت وارد شده، پس از کم کردن سهم بیمه گذار از خسارت (فرانشیز)، ۱۰میلیون تومان تعیین شود، خسارت قابل پرداخت به روش زیر محاسبه می شود: ۱۰ (خسارت تعیین شده) ۳۰ (ارزش بیمه شده اتومبیل)، ۵۰ (ارزش واقعی اتومبیل) قیمت قطعات بارها اتفاق افتاده که بیمه گذاران از نحوه محاسبه قطعات اضافی روی خودرو و میزان خسارت پرداختی ناراضی بوده اند. این موارد بیشتر شامل سیستم های صوتی و تایر خودرو می شود که بیمه گر بسیار کمتر از ارزش واقعی آن می پردازد. البته دلیل آن این است که حق بیمه براساس نرخ واقعی خودرو و ارزش قطعات آن پرداخت نشده و سقف تعهد بیمه گر محدود است. برای جبران خسارت قطعات طبق ارزش واقعی آنان باید در زمان پرداخت حق بیمه این موضوع را در نظر گرفت. همچنین این خسارت برای یک بار پرداخت می شود و بیمه گذار موظف است پس از دریافت خسارت خرید قطعه زیان دیده، به بیمه گر مراجعه و مازاد حق بیمه را برای خسارت بعدی پرداخت کند.



تبلیغات
bingomingo Offline
#2 ارسال شده : 1398/12/08 08:49:05 ب.ظ
bingomingo

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

شما کدوم شرکت بیمه آنلاین رو پیشنهاد میکنید؟
yaranaji Offline
#3 ارسال شده : 1399/01/12 11:23:13 ب.ظ
yaranaji

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

بیمه بدنه یکی از اصلی ترین خدمات برای خودرو هست که باید برای ماشین های قیمت بالاتر حتما تهیه شود. باتوجه به پروسه فعالیت ها و خدمات آنلاین وب سایت بیمی لایک خدمات ارزنده ای در این زمینه ارائه می دهد.
دوستان اگر کسی سایت معتبری در این زمینه میشناسه لطفاً اطلاع بده. متشکرم
https://www.bimilike.com/content/body_insurance
charming Offline
#4 ارسال شده : 1399/02/07 04:09:31 ق.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 37
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
کارشناسی رنگ خودرو از آن جهت اهمیت دارد که امروزه خریدن خودروهای دست دوم بسیار متداول شده است و در این میان افرادی هستند که در بازار داغ فروش خودروهای دست دوم سودجویی های کلان انجام می دهند و خودروی تصادفی را در حد خودروی نو قیمت گذاری می کنند و به شما می فروشند، همچنین، نقاشان خودرو در زمینه ی اصلاح رنگ خودرو توانستند به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کنند. به گونه ای که شاید با مراجعه به صافکاری و نقاشی، تشخیص آن ممکن آن نباشد. بنابراین کارشناسی رنگ خودرو اهمیت ویژه ای دارد تا شما فریب افراد سودجو را نخورید. نحوه کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی رنگ خودرو در گذشته توسط صافکارها به صورت چشمی و تجربی و یا با قلم آهنربایی انجام می شد اما امروزه توسط افراد و کارشناسان مجرب و متخصص با استفاده از تجهیزات روز دنیا مثل تجهیزات دیجیتال التراسونیک که مشخص کننده ی ضخامت رنگ خودرو می باشد؛ صورت می گیرد و به شما کمک می کند که متوجه شوید رنگ خودروی مورد نظر فابریک است یا در اثر تصادف ترمیم شده است. مواردی که در کارشناسی رنگ خودرو مورد بررسی قرار می گیرد: بررسی خطوط رنگسنجش میزان چسبندگیبررسی رنگ سقف، ستون و شاسیقلم گیری کارشناسی رنگ خودرو در قسمت سقف، ستون و شاسیکارشناسی رنگ خودرو در قسمت سقف بسیار مهم است چرا که اگر خودرویی در این سه قسمت رنگ شدگی داشته باشد نشان دهنده ی این است که خودرو چپ کرده است و تصادف شدیدی داشته است. که در این صورت خودرو به طور کلی آسیب جدی دیده است و قیمت آن بسیار کمتر خواهد شد کارشناس رنگ خودرو در محل پس بدین ترتیب کارشناسی رنگ خودروآنلاین و مراجعه به افراد و مراکزی که کارشناسی رنگ خودرو را انجام می دهند از اهمیت بالایی برخوردار است و کارشناسان بنویدی به شما کمک می کند خودروی بهتری با قیمت واقعی آن خریداری کنید و از خرید خود مطمئن باشید.
سایر خدمات مرکز تشخیص رنگ خودرو :
تشخیص رنگ خودرو

تعویض قطعات خودرو

قلم مغناطیسی رنگ خودرو
parisa98 Offline
#5 ارسال شده : 1399/02/13 00:51:30 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

تخفیفات بیمه نامه اقساطی
در خرید بیمه نامه اقساطی تخفیفات عدم خسارت چگونه محاسبه می‌شود؟ شاید این سوال خیلی از ما که تمایل داریم بیمه نامه اقساطی یا کوتاه مدت بخریم، باشد. با خرید بیمه نامه اقساطی تخفیفات عدم خسارت از بین نمی‌رود و طبق آیین نامه اعمال می‌شود. برای مثال اگر 20% تخفیف عدم خسارت داشته باشید در صورتی که در سال گذشته نیز خسارتی دریافت نکرده باشید، 5 درصد به تخفیفات بیمه نامه اضافه می‌گردد.
parisa98 Offline
#6 ارسال شده : 1399/02/21 01:11:15 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

حق‌بیمه‌شخص‌ثالث در سال‌ 1399
براساس نرخ جدید دیه، شورای عالی بیمه نرخ حق‌بیمه پایه کلیه وسایل نقلیه موتوری را طبق یک جدول اعلام می‌کند. طبق جدول حق‌بیمه پایه در سال 1399، تعهدات جانی معادل 440 میلیون تومان و حداقل تعهدات مالی معادل 11 میلیون تومان و تعهدات حوادث راننده معادل 330 میلیون تومان می‌باشد. این تعهدات درسال گذشته یعنی در سال 1398 به ترتیب معادل 360 و9 و 280 میلیون تومان بوده است.
برای خرید بیمه شخص ثالث حتما دقت داشته باشید تا تخفیف بیمه به درستی محاسبه شود
alibashiri Offline
#7 ارسال شده : 1399/02/24 05:39:11 ب.ظ
alibashiri

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

arpaco Offline
#8 ارسال شده : 1399/02/31 11:39:09 ق.ظ
arpaco

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

لطفا بهترین شرکت بیمه آنلاین را معرفی کنید



نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حقوق و دستمزد


نرم افزار انبارداری

نرم افزار CRM

نرم افزار حسابداری

ویرایش بوسیله کاربر 1399/02/31 11:41:42 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

dooorsa Offline
#9 ارسال شده : 1399/07/21 04:26:07 ب.ظ
dooorsa

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 32
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
بیمه واسه ماشین که با این وضعیت قیمت واجبهو که دنا پلاس هست با اون مشخصات فنی دنا پلاس اونقدر چنگی به دل نمیزنه
reyhanes7770 Offline
#10 ارسال شده : 1399/07/22 10:40:29 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

برای بیمه بدنه پژو 206 از شرکت ایران خودرو چقدر میگیرن هزینه اش چقدره
monarasooli1995 Offline
#11 ارسال شده : 1401/06/17 07:06:32 ب.ظ
monarasooli1995

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

خیلی مطالب خوبی بود من هم تجربه خرید آنلاین از بیمه بازار رو داشتم برای بیمه شخص ثالث که قبل از ساعت 9 شب بود و همون روز برام بیمم صادر و ارسال شد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.174 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت