تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

امیرعلی 96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/05/14 08:46:57 ب.ظ
امیرعلی 96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 73
مکان: تهران

هتل گرند تارابیا استانبول : هتل پنج ستاره گرند تارابیا، یک هتل لوکس و مجلل در شهر استانبول بوده که سال های بسیاری است توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول را به خود جذب کرده است. این هتل همچنین برای مسافرانی که برای کارهای تجاری به استانبول سفر کرده اند بسیار مناسب است. هتل گرند تارابیا استانبول در سال 2012 ساخته شده و کارکنان آن به زبان های ترکی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. در هتل گرند تارابیا محوطه مخصوص برای استعمال سیگار قرار داشته و میهمانان میتوانند به صورت رایگان از اینترنت بی سیم هتل استفاده کنند. از بهترین خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، نظافت روزانه، آسانسور، خدمات مخصوص افراد معلول، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.
http://lasttours.net/up/uploads/1533516159.jpg
اتاق های هتل گرند تارابیا استانبول
هتل گرند تارابیا استانبول در کل دارای 248 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

اتاق های استاندارد
اتاق های خانوادگی
اتاق های دو تخته
اتاق های سه تخته
اتاق های لوکس
سوئیت های لوکس

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، تمام امکانات و خدمات مورد نیاز توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول ارائه شده. این اتاق ها دارای امکانات به خصوصی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، تراس اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند تارابیا استانبول
از جمله امکانات رفاهی این هتل برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول میتوان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، پارک آبی، ماساژ و اسپا، زمین بازی برای کودکان، سونا بخار، باغ، حمام ترکی و ... اشاره کرد. سه رستوران در هتل گرند تارابیا استانبول فعالیت می کنند. رستوران لیمانی بال یک انواع غذاهای دریایی، رستوران پستریس غذاهای سنتی ترکی و رستوران R.E.A.D & Bakery انواع دسرهای خانگی، شیرینی و شکلات و کاپ کیک ها را سرو می کنند.

دسترسی های نزدیک به هتل گرند تارابیا استانبول
از این هتل پنج ستاره تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 35 کیلومتر فاصله است.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/05/14 08:47:37 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
dongdong8 Offline
#2 ارسال شده : 1398/03/24 04:00:40 ب.ظ
dongdong8

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 100
مکان: dongdong8

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.898 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت