تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mostafadam Offline
#1 ارسال شده : 1398/02/27 11:21:37 ق.ظ
mostafadam

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

بازاریابی پیامکی یا (SMS MARKETING) یکی از کم‌هزینه‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی در ایران است که شما با استفاده از این روش از طریق ارسال پیامک به مخاطبان خود آن‌ها را در جریان جشنواره‌ها، تخفیفات، اخبار، رویدادها و سفارش های خرید خود و … قرار می‌دهید.

بازاریابی پیامکی یا اس‌ام‌اس مارکتینگ، راهکاری بی‌نظیر است که می‌تواند در وفادار سازی مشتری و جذب مشتریان جدید به شما کمک کند. با پیروی از این اصول درست، پیامک می‌تواند به یکی از ساده‌ترین، موثرترین و البته، کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی برای شما تبدیل شود.
سامانه پیام کوتاه چیست و چه کاری برای ما انجام می‌دهد؟

سامانه‌ پیامک کوتاه یا پنل اس ام اس یک نرم‌افزار آنلاین است که دقیقاً برای رفع همین نیاز (ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا خدماتی) ساخته و طراحی شده است. این سامانه به سیستم‌های مخابراتی متصل شده است و به شما اجازه مدیریت آسان پیام‌های کوتاه را می‌دهد. با ثبت نام در سامانه پیامکی یک پنل اس ام اس به شما داده می‌شود که می‌توانید از طریق آن پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی خود را ارسال و از مشتریان خود SMS دریافت کنید.
مزایای استفاده از پنل اس ام اس

همانطور که می‌دانید زندگی امروزه بدون موبایل غیر ممکن است. تقریبا ۹۰% از مردم موبایل به همراه دارند. بنابرین بازاریابی پیامکی نیز یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در تمام جهان تبدیل شده است. به علاوه کسب‌ و کار شما نیز از جهت خدمات رسانی و هم تبلیغات نیاز به یک راه ارتباطی سریع و بی‌واسطه با مشترییان دارد.

ارتباط مستقیم و بدون واسطه با کاربران
امکان گزارش گیر از پیامک ها
امکان ارسال پیام به محله،شهر و استان دلخواه خود
مقرون به‌صرفه بودن تبلیغات پیامکی ( به ویژه در سامانه ملی پیامک )
دریافت بازخورد سریع از مشتریان
سازگاری با انواع گوشی‌های تلفن همراه
امکان شخصی‌سازی پیامک
امکان یک گفتگوی دو طرفه


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 4.661 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت