تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1398/01/19 11:02:10 ق.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران


ساخت تضمینی و نگهداری تضمینی
با توجه به همه موارد ذکر شده، در اینجا یک عدد تقریبی برای تعداد آسانسور در هر ساختمان ارائه شده است. به یاد داشته باشید تمامی اعداد و ارقام ارائه شده در این مقاله تقریبی هستند و برای مکان‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد، دقیق باشید. توجه داشته باشید که این اعداد ذکر شده می‌توانند کاملا با ساختمان شما متفاوت باشند.

تعداد آسانسور در ساختمان‌های اداری
یک آسانسور برای مساحت حدود 460 متر مربع، برای هر دو طبقه یا دو و نیم طبقه یک آسانسور اضافه کنید. سعی کنید بیش از هشت آسانسور در یک مجموعه اداری استفاده نکنید. در صورتی که بیش از چهار طبقه دارید، از یک خدمات ویژه استفاده کنید. هنگامی که به ده طبقه نزدیک می‌شوید احتمالا باید ملاحظات لجستیکی را در نظر داشته باشید و به موقع تعمیر و نگهداری آسانسور خود را انجام دهید تا دچار مشکل حاد نشود.

به یاد داشته باشید بعضی از طبقات ممکن است تعداد آسانسورها را افزایش دهند. یک سالن کنفرانس معمولی که در یک طبقه قرار دارد ممکن است به دلیل ترافیک به یک آسانسور دیگر نیاز داشته باشد.

هتل‌ها
یک آسانسور برای هر 75 اتاق یا حداقل یک عدد برای سه طبقه به اضافه یک آسانسور دیگر برای یک هتل چهار طبقه. فاصله دورترین اتاق تا آسانسورها نباید بیش از 45 متر باشد. با اضافه کردن طبقات و اتاق‌ها، به یاد داشته باشید که برای هر 75 اتاق، به تعداد آسانسورها یکی اضافه کنید.

برای کمک به ارائه خدمات و اتاق سرویس خدمتکاران، از یک آسانسور سرویس برای این کار استفاده کنید. سالن‌های پذیرایی، اتاق جلسه یا اتاق‌های لابی در بالای طبقه ورودی می‌تواند تعداد آسانسورها را افزایش دهد.

آپارتمان‌ها / مجتمع‌ها / خوابگاه‌ها
برای هر 90 واحد باید یک آسانسور وجود داشته باشد. حداکثر فاصله از دورترین واحد تا آسانسورها باید کمتر از45 متر باشد. آپارتمان‌های شهری و واحدهای با قیمت بالا می‌توانند از یک آسانسور برای هر 50 تا 60 واحد استفاده کنند.

همیشه در بین آسانسورها، یکی با ارتفاع سقف بیشتر (2.7 متر) و وزن بیشتر (1500 کیلوگرم) برای جابجایی مبلمان و اجسام سنگین در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید. اگر بیش از ده طبقه دارید، باید آسانسورهای سرویس و یا آسانسورهای حمل و نقل کوچک را به ساختمان خود اضافه کنید. برای ساختمان‌های چهار طبقه و یا بیشتر باید از انواع دارای سطح شیبدار استفاده کنند.

امکانات پزشکی
در ساختمان‌هایی که کارکنان و بازدید کنندگان زیادی دارند، از آسانسورهای جداگانه برای کارکنان و بیماران استفاده کنید. حداقل دو آسانسور، که هر یک از آنها برای تحت پوشش قرار دادن 100 تخت باشد و بیماران به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

اگر بازدیدکنندگان بیشتری به این اماکن درمانی و پزشکی می‌آیند، ممکن است نیاز باشد از آسانسورهای بیشتری استفاده کنید. ممکن است به آسانسورهای کثیف نیاز داشته باشید. جابجایی زباله‌های پزشکی گاهی نیاز به یک آسانسور جداگانه دارد.

اگر اتاق‌های عمل، رستوران، اتاق لباسشویی، لوازم مرکزی و غیره در طبقات بالاتری قرار دارند، ممکن است به آسانسورهای اضافی نیاز داشته باشید.

این مقاله نظر شخصی ما در مورد تعداد آسانسورها در هر ساختمان بر اساس تحقیق و تجربه قبلی است. اما در نظر داشته باشید که این اعداد ممکن است بر اساس عواملی که در بالا ذکر نشده‌اند و سایر متغیرهایی که ممکن است هنوز به ذهن ما نرسیده باشند تغییر کنند. انواع آسانسورهای مورد استفاده در پروژه‌های بزرگ می‌تواند بهره گیری ترکیبی از تسهیلات ذکر شده در بالا را فراهم کند. پس آگاه باشید، سوالات و ابهامات خود را بپرسید و اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، با ما تماس بگیرید تا از مشاوره‌های تخصصی ما بهره مند شوید.

با این همه اگر شما یک پروژه در دست اجرا دارید و به یک تعداد تقریبی نیاز دارید، فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.174 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت