تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mmddbt Offline
#1 ارسال شده : 1396/12/10 12:49:02 ق.ظ
mmddbt

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: teh

همانطورکه میدانید دکوراسیون داخلی و دیزاین کردن منزل یا محل کار همواره در حال تغییر است و متناسب با نیاز های جامعه ابزار های فوق العاده جدید ی در این زمینه معرفی شده است. یکی از زیباترین محصولات برای دکور کردن محل زندگی و یا کار شماپوستر دیواریاست که طرفداران بسیاری دارد و مورد استقبال همه قشر از افراد جوامع قرارگرفته است . پوستر دیواری وآلبوم روژانو به دوحالت " ابعاد استاندارد "و " ابعاد سفارشی " توزیع میگردد که شرکت دکورپرینت پوستر دیواری هایی در ابعاد سفارشی، درست در ابعاد دیوار شما را عرضه می کند که این مورد از بزرگترین مزایای این محصول می باشد . یکی دیگر از مزیت های آن این است که شما می توانید هر تصویری که دوست دارید ( به شرط آنکه کیفیت قابل قبولی داشته باشد ) را بر روی این پوستر دیواری ها چاپ کنید . یک گام جدید و تحولی عظیم در پوستر دیواری، ورود تصاویر عمق دار و سه بعدی به این عرصه می باشد که نظر بسیاری از مشتریان عزیز را به خود جلب کرده است. با نصب این پوستر دیواری های سه بعدی می توان منزل یا محل کار را بزرگتر از حد واقعی نمایش داد و زیبایی دو چندان به دکوراسیون محیط بخشید . برخی تصور می کنند که خود پوستر دیواری برجسته است در صورتی که در واقع این طور نیست ! این از خاصیت یک پوستر دیواری سه بعدی می باشد . پوستر دیواری های عمق دار هم به نوعی به گروهپوستر دیواری سه بعدیمرتبط می شوند . دکورپرینت انواع پوستر دیواری سه بعدی ، مانند پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک، پوستردیواری سه بعدی منظره، پوستر دیواری سه بعدی شهر،پوستر دیواری سه بعدیگل، پوستر دیواری سه بعدی خلاقانه و بسیاری دیگر از پوستر دیواری های سه بعدی را در آرشیو خود دارد که نمونه هایی از آنها را می توانید در زیر مشاهده نمایید . نکته قابل توجه این است که قیمت پوستر دیواری سه بعدی دکورپرینت هیچ تفاوتی با پوستر دیواری های دیگر ندارد ونحوه ی نصب آن هم مانند پوستر دیواری معمولی است.
منبع :
پوستر دیواری سه بعدی
تبلیغات
grantb33 Offline
#2 ارسال شده : 1397/02/14 00:09:40 ق.ظ
grantb33

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

dongdong8 Offline
#3 ارسال شده : 1397/08/11 02:12:49 ب.ظ
dongdong8

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 100
مکان: dongdong8

bakhhshif639 Offline
#4 ارسال شده : 1398/01/17 04:33:06 ب.ظ
bakhhshif639

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: tehran

چگونه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی سنتی داشته باشیم؟ این سؤالی است که شاید ما ایرانی*ها بارها از خود پرسیده*ایم. داشتن یک دکوراسیون ایرانی برای هر خانه و خانواده ایرانی امری مهم و ضروری به شمار می*رود؛ چرا که بدون شک کودکان ما با چیدمان به سبک ایرانی به سنت بومی کشور نزدیک*تر می*شوند. این فرهنگ سازی تا نسل*ها بعد از ما ادامه*دار خواهد ماند و فرهنگ و صنایع دستی ایرانی همیشه در بورس صنعت مد در دکوراسیون داخلی قرار خواهد داشت. در ادامه با توکامگ و معرفی راهکارهایی برای داشتن دکوراسیون سنتی ایرانی همراه باشید.
زیباترین دکوراسیون داخلی منزل
برای داشتن یک دکوراسیون سنتی ایرانی بکر، بهترین توصیه ما به شما استفاده از صنایع دستی ایرانی است. ما از شما نمیخواهیم یک تنور در حیاط خود طراحی کنید و همانند زمان*های گذشته هر روز نانوایی کنید، و بدون شک هدف ما از چیدمان به سبک ایرانی، چیدمان با پشتی*های دور چین شده در فضا نخواهد بود. با ما همراه باشید تا ایده پردازی*های شما را به منظور داشتن یک دکوراسیون ایرانی بسیار پر رنگ*تر از گذشته کنیم.
ایده پردازی برای فضایی پر از سازهای ایرانی
یکی از اصلی*ترین عناصری که در هر گوشه از اصالت ایرانی مشاهده می*شود، ساز ایرانی است. شما با استفاده از ادوات سازهای ایرانی می*توانید به یک دکوراسیون منحصر به فرد دست پیدا کنید. نیازی نیست حتماً شما یک نوازنده باشید تا در دکوراسیون خود از ساز ایرانی استفاده کنید؛ شما تنها می*خواهید از حضور ساز ایرانی در منزل خود نهایت لذت را ببرید.
دکوراسیون داخلی منزل
فضاسازی ایرانی با استفاده از دف
به شما پیشنهاد می*کنیم به جای تابلوهای گران قیمت، که شاید بتوان از آن*ها در دکوراسیون خانه*های مدرن ایرانی استفاده کرد، در ابتدا یک دف تهیه کنید و آن را روی دیوار آویزان کنید. به همین منظور برای جلوه بخشیدن بیشتر به فضا پیشنهاد دیگری برای شما داریم؛ استفاده از یک دیوار کوب آینه کاری شده در زیر دف به جلوه دادن آن در محیط بسیار کمک خواهد کرد. می*توانید دو فلوت به صورت قرینه در کنارهای دف مورد استفاده قرار دهید تا دف شکل یک قاب عکس طراحی شده زیبایی را به خود بگیرد.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک
استفاده از فرش چهل تکه در دکوراسیون ایرانی سنتی
کار دیگری که شما برای اثر بخش کردن فضا می*توانید انجام دهید، استفاده از فرش*های سنتی است. به جای اینکه چندین فرش با رنگ*های متفاوت داشته باشید، به شما پیشنهاد می*کنیم ریسک*پذیر بوده و قیچی را به دست بگیرید.
کاغذ دیواری آبرنگی
فرش*ها را به تکه*های نامساوی تقسیم کنید، به اولین فرش بافی مراجعه کرده و از او بخواهید این فرش*های تکه شده را برای شما در ابعاد متفاوت ۶ متری، ۹ متری و یا حتی ۱۲ متری تکه دوزی کند. اکنون شما صاحب چند فرش با یک نوع طراحی هستید و بدون شک همه برای سلیقه منحصر به فرد شما، شما را تحسین خواهند کرد.

چگونه با استفاده از کمدهای چوبی دکوراسیون ایرانی داشته باشیم؟
کمدهای چوبی بهترین انتخاب برای دیزاین خانه*های ایرانی به شمار می*روند. آینه کاری و تعمیرات این کمدها به شما این امکان را می*دهد که از آن*ها در اتاق پذیرایی به عنوان یک کمد تزئینی بهره ببرید. شما می*توانید تمامی وسایلی را که از گذشته برایتان به یادگار باقی مانده*اند را در این کمدها قرار دهید و فضاسازی را به نفع خاطرات نوستالژی قدیمی تغییر دهید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.450 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت