تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

registerir Offline
#1 ارسال شده : 1397/12/22 04:04:24 ب.ظ
registerir

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

روزنامه رسمی چیست ؟
روزنامه رسمی که بر اساس یک ماده واحده قانونی تشکیل شده است، خود یک شرکت سهامی خاص است و ارگانی ست زیرمجموعه قوه قضاییه و وابسته به آن. کار عمده روزنامه رسمی عبارت است از انتشار قوانین و مقررات رسمی کشور، مانند : چاپ اگهی های ثبت قانونی مرتبط با موسسه و شرکت های تجاری و غیر تجاری ، انتشار قانون و مقررا ت با استناد به ماده 3قانونی مدنی

روزنامه کثیر الانتشار چیست؟
منظور از روزنامه کثیرالانتشار، روزنامه ایست که به صورت رایج و شایع منتشر شده و در سطح کشور به صورت گسترده توزیع می‌شود. اما این که از بین روزنامه‌هایی که چنین ویژگی‌هایی دارند، کدام یک به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شناخته شود، توسط (وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی ) احراز می‌گردد.

هزینه آگهی ثبت شرکت
-هزینه آگهی ثبت در واقع همان هزینه روزنامه رسمی شرکت است ،که معمولا قیمتی بین ۱۳۰ الی ۱۷۰ هزار تومان دارد و با توجه به میزان موضوع متفوت می باشد.
همانگونه که اشاره گردید علاوه بر درج آگهی تاسیس لازم است ،تغییرات شرکت ها نیز پس از ثبت در این روزنامه ها انتشار یابد و به اطلاع عموم برسد ،در ادامه هزینه انتشار آگهی تغییر آدرس که یکی از متداول ترین تغییرات در شرکت ها می باشد را بررسی خواهیم نمود:

هزینه درج آگهی تغییر آدرس شرکت
برای ثبت تغییرات تغییر آدرس لازم است صورتجلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده تنظیم گردد و این ثبت تغییرات می بایست در روزنامه به اطلاع عموم برسد، یعنی باید در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار درج و منتشر گردد ،چاپ این آگهی هزینه ایی در حدود ۴۰ الی ۸۰ هزار تومانی در بر خواهد داشت .

هزینه درج آگهی ثبت تغییرات شرکت مدیرعامل
برای انجام این تغییرات لازم است ۳ صورتجلسه تنظیم گردد، لکن این سه صورتجلسه با یک بار درج در روزنامه آگهی خواهند شد و شما همان هزینه معمول درج آگهی تغییرات را پرداخت خواهید نمود.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.511 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت