تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bakhhshif639 Offline
#1 ارسال شده : 1397/12/15 01:06:10 ب.ظ
bakhhshif639

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: tehran

شش راه ماندگاری بوتاکس
۱- حافظت در برابر نور خورشید
آیا می دانستید که قرار گرفتن بیش از حد زیر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید می تواند اثر تزریقات ژل و بوتاکس را کاهش دهد ؟ به همین دلیل است که ما به بیماران بخصوص پس از درمان توصیه می کنیم که در روزهای آفتابی هنگام بیرون رفتن از کرم های مرغوب ضد آفتاب و کلاه نقاب دارد استفاده کنند و بیش از حد در معرض نور خورشید قرار نگیرند.
بوتاکس صورت مردان
۲ – مراقبت از پوست
مزایای استفاده از ژل و بوتاکس برای افرادی ماندگار تر است که از پوست خود بهتر مراقبت می کنند. استفاده از مرطوب کننده های پوستی و آشامیدن آب فراوان باعث می شود که ژل ها به خصوص از نوع هیالورونیک اسید دیرتر جذب بدن شوند و در نتیجه مادندگاری بیشتر خواهد شد.
۳ – مصرف مواد غذایی مناسب
غذایی که مصرف می کنید تاثیر مستقیم بر روی ظاهر و سلامت پوست شما دارد. ما به مراجعین تاکید می کنیم تا آنجا که می توانند از خوردن کنسرو و مواد غذایی فرآوری شده خودداری کنند در ضمن خوردن قند را نیز به حداقل برسانند. افزایش التهاب استفاده از این مواد مستقیما بر روی سلامت کلی پوست اثر می گذارد.
عوارض بوتاکس
۴ – مصرف روی (ZINC) بیشتر به عنوان مکمل
مطالعات نشان می دهد که میزان روی(ZINC) در بدن ارتباط مستقیم با ماندگاری بوتاکس دارد . همچنین بدن بسیاری افردا کمبود روی دارد. بعد از تزریق بوتاکس ، استفاده از مکمل روی می تواند اثر ضد پیری آنرا طولانی تر کند.
برند و نوع بوتاکس
۵ – از استرس دور باشید
استرس یک عامل رایج در زندگی روزمره است . استرس ناشی از مسایل شغلی ، مالی ، خانوادگی در بسیاری از موارد بر روی بدن تاثیر دارد. با بالا رفتن استرس میزان کریستول و هورمون های دیگری که به روند پیری سرعت می بخشند ، افزایش پیدا می کنند و نشانه های مسن تر شدن زودتر نمایان می شود. برای طولانی تر شدن اثر تزریق ژل و بوتاکس سعی کنید با استفاده از تکنیک های مدیتیشن و یوگا از استرس دور بمانید . استرس کمتر روند پیری را کند تر خواهد کرد.
بوتاکس صورت
۶- ترمیم مجدد ژل و بوتاکس
یکی از بهترین روش های طولانی تر شدن اثر تزریق ژل و بوتاکس این است که قبل از بین رفتن کامل اثر آنها ، با تزریق مقداری جهت ترمیم آن بطور منظم روند اثر و نتایج آنرا طولانی تر کنیم . این روش به طور خاص در رابطه با تزریق بوتاکس اثر بخش تر است .
۷ – ورزش کنید
متاسفانه اثر تزریق ژل و بوتاکس در افرادی که ورزش نمی کنند ، زودتر ناپدید می شود. از شما خواهش می کنیم فعال باشید و بطور منظم ورزش کنید . اگر می خواهید زیر نور آفتاب ورزش کنید حتما از کرم ضد آفتاب و کلاه استفاده نمایید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.251 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت