تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sara1400 Offline
#1 ارسال شده : 1397/12/14 04:05:08 ب.ظ
sara1400

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

شروع کردن یک کسب و کار جدید نیازمند یک طرح کسب و کار و برنامه ریزی های دقیق مالی است. در ایران شرکت ها با اهداف متفاوتی تأسیس می شوند. اولین دسته مربوط به افرادی است که نوآوری جدیدی در شیوه ی کسب و کار خود ندارند و با یک هدف مشخص و از پیش تعیین شده مانند واردات به فعالیت می پردازند. اما دسته ی دوم متعلق به افرادی است که می خواهند از طریق ارائه ی یک ایده ی جدید و تولید محصول مشکلات دیگران را حل کنند یا اینکه با راه اندازی یک سایت اینترنتی اقدام به کسب درآمد می کنند. این افراد بعد از شناسایی نیازهای بازار استارتاپ خود را رشد می دهند. اگر نتوانند نتیجه ی موردنظرشان را بگیرند، از ادامه ی مسیر صرف نظر می کنند؛ اما در غیر این صورت هر دو مدل کسب و کار برای گسترش کارهای خود و قانونی شدن فعالیت هایشان باید اقدام به ثبت شرکت کنند. همان طور که می دانید، شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند. ما در مقاله ی انواع شرکت در ایران و مدارک لازم برای ثبت هرکدام به تفصیل در مورد هرکدام از آن ها توضیح داده ایم. در این مقاله ی زومیت نیز قصد داریم مراحل ثبت یک شرکت را بررسی کنیم. دفتر وکالت چیست



مرحله ی اول: پیدا کردن شریک خوب
مرحله ی دوم: ثبت نام در سامانه ی ثبت شرکت
مرحله ی سوم: انتخاب نام مناسب برای شرکت
مرحله ی چهارم: مشخص کردن مدت و موضوع فعالیت شرکت
مرحله ی پنجم: وارد کردن آدرس شرکت
مرحله ی ششم: مشخص کردن سرمایه ی اولیه
مرحله ی هفتم: وارد کردن نام شرکا
مرحله ی هشتم: مشخص کردن سمت اشخاص
مرحله ی نهم: وارد کردن سهام اشخاص
مرحله ی دهم: مشخص کردن ارتباط بین اشخاص
مرحله ی یازدهم: ثبت شعب شرکت
مرحله ی دوازدهم: انتخاب روزنامه ی سالی/مالی
مرحله ی سیزدهم: وارد کردن متن صورت جلسه
مرحله ی چهاردهم: اظهارنامه /تقاضانامه
مرحله ی پانزدهم: تکمیل اساسنامه
مرحله ی شانزدهم: تکمیل شرکت نامه
مرحله ی هفدهم: تکمیل خلاصه اظهارنامه/تقاضانامه
مرحله ی هجدهم: تکمیل مدارک
مرحله ی پایانی: پست کردن مدارک
این روزها ثبت کردن یک شرکت مانند گذشته سخت نیست و با توجه به الکترونیکی شدن روند کارها، خودتان بدون نیاز به مؤسسات ثبت شرکت می  توانید کارهای مربوطه را انجام دهید. در گذشته کارهای ثبت شرکت را موسسات حقوقی بین المللی و وکلا و افرادی که از قوانین اگاهی داشتند انجام می دادند. اما امروزه وظایف تغییر کرده است.
موسسه حقوقی و داوری بین المللی با به کارگیری اساتید و حقوقدانان برجسته و با تلفیق توانمندی های علمی و اجرایی، بخشی از مشکلات محسوس حقوقی سازمان ها و شرکت ها را برطرف نموده و افتخار دارد با جمعی از حقوقدانان، اساتید دانشگاه های معتبر، وکلای پایه یک دادگستری، نیروهای اجرایی با سوابق کلان مدیریتی و میان رشته ای در حوزه های مختلف اجرایی و کارشناسان حقوقی توانمند مسلط به زبان های خارجی همکاری نماید تا خدمات حقوقی متنوع خود را در سطوح مختلف و متناسب با نیازهای متقاضیان عرضه نماید.
اهم خدمات حقوقی این موسسات مشتمل بر وکالت دعاوی حقوقی، وکالت دعاوی کیفری، مشاور حقوقی تلفنی شبانه روزی، داوری و حل اختلافات طرفینی، تنظیم قراردادهای حقوقی، اختلافات گمرکی، اختلافات املاک و اراضی، اجرای اسناد رهنی و وثائق تضمینی، خدمات آموزش حقوقی و مطالعات تخصصی، خدمات امور مهاجرت و پاره ای دیگر از خدمات حقوقی می باشد. برای اطلاعات در این مورد به موسسه حقوقی بین المللی در تهران مراجعه نمایید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت