تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mabna1397 Offline
#1 ارسال شده : 1397/12/05 05:05:50 ب.ظ
mabna1397

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

در میان تمامی پوشش های دیواری مانند کاغذ دیواری پوششی وجود ندارد که تا این اندازه در طرح ها و مدل های تنوع وجود داشته باشد البته برای این که بتوانید کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب کنید اصولی وجود دارد که رعایت کردن آن ها الزامی می باشد در ادامه به طور مختصر به این اصول و نکات اشاره ای خواهیم کرد .
1. اندازه و متراژ دیوار هایی که قرار است برای آن ها از کاغذ دیواری استفاده شود بسیار اهمیت دارد به عنوان مثال اگر فاصله ی بین دیوار های شما با سقف فاصله ی کمی می باشد شما باید از کاغذ دیواری استفاده کنید که در طراحی آن از خطوط عمودی استفاده شده است به این ترتیب دیوار های شما بلندتر دیده می شود به طور کل باید طرح کاغذ دیواری مطابق با ابعاد و متراژ باشد به طوری که ایجاد تناسب کند .
کاغذ دیواری
. یکی دیگر از اصلی ترین اصول برای انتخاب کاغذ دیواری این است که بررسی کنید چه مدل طرح و نوعی برای دیوار های شما مناسب است و میتواند با دکوراسیون محیط اطراف هماهنگ باشد شما باید چند توع کاغذ دیواری را در ذهن خود با یکدیگر مقایسه کنید و بررسی کنید که آیا این کاغذ دیواری با دکوراسیون محیط همخونی دارد یا خیر
3. توجه کنید که کاغذ دیواری که انتخاب می کنید به روز باشد و در واقع مدل ماه و یا مدل سال باشد
4. اصول دیگری که در انتخاب کردن کاغذ دیواری بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود جنس و کیفیت کاغذ دیواری می باشد که حتما قبل از خرید کاغذ دیواری برند های مختلف و کیفیت مدل های مختلف را بررسی کنید و در مورد آن ها تحقیق کنید سپس با توجه به نوع نیاز خود و بودجه ی مرد نظر یکی از انواع کاغذ دیواری را انتخاب کنید .

ویرایش بوسیله کاربر 1397/12/05 05:06:31 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 6.824 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت