تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

parisa Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/30 01:21:29 ب.ظ
parisa

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
شرکت فایبرگلاس باید برای ساختاری که بدنه کلاه کاسکت ایمنی دارد و باید در ساخت قطعات فایبرگلاس آن رعایت شود، به خوبی به آن وافق باشد. ساختار بدنه شامل بخش هایی می باشد.

قسمت اول بخش بیرونی کلاه می باشد که باید کاملا مقاوم و مستحکم ساخته شود. این استحکام باید به طریقی باشد که باعث افزایش وزن کلاه نشود. سازندگان این قسمت از کلاه را از موادی به اسم ABS می سازند که هم سبک می باشد و هم مقاوم که در برابر ضربه های وارده آسیبی به موتور سوار نزد.

قسمت دوم لایه داخلی کلاه می باشد که از جنس یونولیت ساخته شده است. وظیفه این بخش این می باشد که از انتقال نیرو به سر جلوگیری کند. یونولیت قدرت بسیار بالایی در جذب انواع ضربه ها دارد و به منظور تهویه ی هوای داخلی کلاه کاملا مناسب می باشد. این مورد برای هوای گرمای سال به موتور سوار بسیار کمک می کند که در آسایش سفارش هایی را که در باکس پیک موتوری خود دارد، به درب منزل مشتریان برساند و از انجام کار خود خسته و کلافه نشود.
شرکت فایبرگلاس برای جلوگیری از ایجاد حساسیت، داخل کلاه را به چه صورت می سازد

برای این که به هنگام ساخت قطعات فایبرگلاس این کلاه از این موضوع یعنی بروز حساسیت در سر موتور سوار جلوگیری شود، شرکت فایبرگلاس روی یونولیت را با پارچه ای می پوشاند که علاوه بر این که این روکش از ایجاد حساسیت برای پوست سر و صورت جلوگیری می کند، زیبایی مناسبی را در داخل کلاه به وجود می آورد.

شرکت فایبرگلاس نوین در صورت درخواست و طبق سلیقه شما باکس پیک موتوری و کلاه کاسکت ایمنی را برای شما با بهترین کیفیت می سازد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.076 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت