تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/07 02:18:29 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

نظام آموزشی امروزی روسیه بر اساس اصول بولونیا است و شامل سطوح تحصیل در روسیه از جمله لیسانس، تخصصی، کارشناسی ارشد، تحصیلات تکمیلی، کارآموزی بالینی و غیره می‌باشد.

سطح۱/ مدرک کارشناسی در روسیه
این یک دوره کامل آموزش عالی در روسیه است. افرادی که تحصیلات معادل دوره متوسطه عمومی و یا متوسطه فنی حرفه‌ای را به پایان رسانده‌اند می‌توانند در مقطع کارشناسی ثبت نام کنند. این یک دوره ۴ ساله است و به آموزش عمومی بنیادی می‌پردازد. دانشجویان در پایان دوره خود از پایان نامه خود دفاع می‌کنند. در صورت موفقیت، دانشجو یک مدرک کارشناسی (BA، BSc) دریافت می‌کند. این گواهینامه به دانشجو حق کار طبق حرفه یا دوره تحصیلاتی خود را می‌دهد.


برای دانستن دلایل انتخاب روسیه برای تحصیل به مقاله ما در این رابطه مراجعه نمایید.



سطح ۲/ درجه تخصصی
بر خلاف مقطع تحصیلی کارشناسی، درجه تخصصی متمرکز بر کار عملی در صنعت با توجه به رشته انتخاب شده است. این برنامه‌ها برای افرادی ارائه می‌شود که سطح تحصیلات معادل با آموزش عمومی متوسطه یا حرفه‌ای در روسیه را دارند. این دوره حداقل ۵ سال طول می‌کشد. بر اساس نتایج آزمون و دفاع از پایان نامه، گواهینامه صلاحیت متخصص (به عنوان مثال: ستاره شناس، معلم، متخصص امنیت اطلاعات و غیره) ممکن است صادر شود. فارغ التحصیلان دوره تخصصی ممکن است در صنعت کار کنند یا تحصیلات خود را در یک دوره کارشناسی ارشد یا دوره تحصیلات تکمیلی دیگر ادامه دهند.

مدرک کارشناسی ارشد روسیه
این امکان تحصیلات عمیق‌تر در زمینه تخصص انتخاب شده توسط دانشجو را ارائه می‌دهد. برخی از دانشگاه های روسیه برای کمک هزینه دانشجویان بورسیه تحصیلی روسیه را نیز ارائه می دهند. دارندگان مدرک لیسانس و تخصصی می‌توانند در دوره‌های کارشناسی ارشد ثبت نام کنند. این دوره حداقل دو سال طول می‌کشد و دانشجویان را برای کارهای تحقیقاتی آماده می‌کند. دانشجویان از پایان نامه خود دفاع می‌کنند که در صورت موفقیت آمیز بودن، منجر به دریافت مدرک کارشناسی ارشد می‌شود. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در روسیه ممکن است در صنعت کار کنند یا تحصیلات خود را در یک دوره تحصیلات تکمیلی ادامه دهند.



سطح ۳/ بالاترین سطح آموزش حرفه‌ای
یک دوره تحصیلات تکمیلی یک دوره آموزشی برای دانشگاهیان است. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دوره‌های تخصصی می‌توانند در یک دوره تحصیلات تکمیلی ثبت نام کنند. دوره شامل تحصیل، تدریس، کسب تجربه و تحقیقات می‌شود. دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک زمینه و موضوع تحقیقاتی برای پایان نامه خود انتخاب می‌کنند. تحصیل در تمام دوره حداقل ۳ سال طول می‌کشد، در حالی که دوره نیمه وقت حداقل ۴ ساله است.

فارغ التحصیلان یک گواهی کارشناسی ارشد با مدرک تحصیلی مربوطه (پژوهشگر، پژوهشگر آموزش و پرورش) دریافت می‌کنند. با توجه به نتیجه دفاع از پایان نامه، مدرک کارشناسی ارشد به دانشجو اعطا می‌شود که اولین درجه برای تایید وضعیت دانشجو است. داوطلبان علاقه‌مند پس از پایان نامه می‌توانند در مقطع دکتری از پایان نامه خود دفاع کنند (درجه دوم تائید وضعیت پژوهشگر).

یک دوره تحصیلات تکمیلی نظامی معادل مدرک تحصیلات تکمیلی دانشگاهی است. اما، این تنها مربوط به وزارت امور داخلی روسیه و وزارت دفاع است.

سطح رزیدنت، مرحله نهایی در تمام رشته‌های پزشکی (یا داروسازی) است. افرادی که دارای مدارک تحصیلات تکمیلی پزشکی (یا داروسازی) در روسیه هستند، می‌توانند در دوره‌های رزیدنت پزشکی ثبت نام کنند. این دوره ۲ ساله است و ترکیبی از مطالعات عمیق در زمینه علوم پزشکی با تجربه عملی در نهادهای پزشکی است که دانش آموزان مهارت‌ها و توانایی‌های لازم را به دست می‌آورند. این دوره با یک معاینه حرفه‌ای سه مرحله‌ای آغاز می‌شود. فارغ التحصیلان گواهینامه رزیدنت پزشکی و تخصصی را به عنوان یک متخصص دریافت می‌کنند، که آنها را قادر می‌سازد تا در موسسات پزشکی کار کنند.

(ASSISTANTSHIP مقطع کاردانی) نوعی آموزش به کارکنان مجرب و کارآمد در زمینه هنر است. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در این رشته می‌توانند در رشته‌های کارآموزی آموزش ببینند. این دوره تا دو سال می‌تواند به طول بیانجامد و از یک برنامه درسی تحت نظارت یک مربی و رئیس بخش در دانشگاه تبعیت می‌کند. مدرک تحصیلی ممکن است در زمینه کار عملی، کنسرت، نمایش، نمایشگاه یا فیلم، بسته به تخصص متغیر باشد. مقطع کاردانی با اخذ گواهینامه واجد شرایط مربوطه به پایان می‌رسد، که اعطا کننده حق انجام رقص یا آموزش‌یار دانشگاه می‌باشد.

آموزش عالی سطح دوم
طبق قانون روسیه فقط یک دوره آموزش عالی (سطوح ۱، ۲ یا ۳) به صورت رایگان در اختیار شهروندان روسیه قرار می‌گیرد، در حالی که سطح تحصیلات بعدی در صورت پرداخت شهریه امکان پذیر است. شهروندان خارجی که از یک دانشگاه خارج از فدراسیون روسیه فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند در دوره دوم تحصیلات عالی خود در مراکز آموزشی تجاری و دولتی ثبت نام کنند (در صورت عبور موفقیت آمیز از آزمون‌های انتخابی). این می‌تواند به عنوان بخشی از دوره کارشناسی (تا ۴ سال)، تخصصی (تا ۶ سال) و یا مدرک کارشناسی ارشد (حداقل ۲ سال) انجام شود. فرآیند انتخاب براساس آزمون ورودی است. پس از فارغ التحصیلی، گواهینامه برای تأیید واجد شرایط بودن دانشجویان اعطا می‌شود.


اگر علاقمند به تحصیلات در کشور روسیه هستید درنگ نکنید و همین حالا با مشاوره تحصیل در خارج از کشور تکیه گاه دانش تماس گرفته تا راهنمایی های مورد نیاز خود را از مشاوران ما دریافت نمایید.
تبلیغات
rabingiftak Offline
#2 ارسال شده : 1398/02/21 06:45:46 ب.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

تحصیل دراسترالیا در یک نگاه
کشور استرالیا یکی از پرطرف دارترین کشورها برای مهاجرت میباشد. اقامت استرالیا به علت دارا بودن بهترین متد اموزشی بعد از امریکا و انگلیس سالانه پذیرای خیل عظیمی از دانشجویان میباشند یکی دیگر از دلایل انتخاب استرالیا ارائه بهترین خدمات شهروندی و همچین اب و هوای خوب و وجود فرصت های شغلی مناسب تقریبا برای همه گرایشها و رشته ها میباشد .شرایط مهاجرت به استرالیا و قوانین اخذ اقامت استرالیا برای دانشجویان موضوع جذاب و مهمیست که هم در این مقاله و هم در سایت های دولتی این کشور میتوانید در باب آن کسب اطلاع فرمایید.

تحصیل در کالج های استرالیا
کشور مهاجر پذیر استرالیا برای تحصیل دانش اموزان شرایط ویژه ای را ارائه میدهد و دانش اموزانی که سال نهم را به پایان رسانده اند میتوانند به راحتی وارد کالج های معروف استرالیا شوند و شایان ذکر میباشد که دانش اموزان در این مقطع میتوانند والدین خود را نیز به عنوان همراه در کنار خود تا اتمام سن ۱۸ سال داشته باشند .

کالج های استرالیا با ارائه بهترین خدمات اموزشی برای دانش اموزان و امکانات ورزشی و تفریحی ، سعی در تعلیم و پرورش نیروی کار امد و اگاه دارند. شایان ذکر است که کالجهای استرالیا به جز تحصیل به تمام زوایای پرورشی دانش اموزان می پردازد .بدین معنی که دانش اموزان دراین کالجها استعداد یابی میشوند چه در زمینه هنر و موسیقی و چه در زمینه ورزشی و همچنین گرایش های تحصیلی ، در نهایت در مسیری قرار میگیرند که نهایتا میتوانند تصمیات درستی در زمینه استعداد کاری و هنری و تحصیلی اخذ نمایند .

برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش از کالجهای استرالیا تماس با موسسات حقوقی معتبر بهترین قدم میباشد

کالجهای استرالیا شامل کالجهای خصوصی و دولتی میشود که اغلب کالج خصوصی بهترین خدمات اموزشی را ارئه میدهند در حال حاضر هزینه تحصیل در کالجهای استرالیا سالانه مابین ۱۸ تا ۲۵ هزار دلار استرالیا محاسبه میشود .و هزینه تقریبی زندگی در سال حدودا ۱۵ تا ۱۸ هزار دلار استرالیا میباشد .

سن تحصیل در این کالج ها مابین ۱۵ تا ۱۸ سال میباشد و دانش اموزان بعد از اخذ دیپلم اگر تصمیم ورود به دانشگاه را دارند میتوانند یک دوره فاندیشن را بگذرانند. افرادی که دوره فاندیشن را میگذرانند به راحتی میتوانند وارد دانشگاه شوند و علاوه بر تقویت زبان انگلیسی دیگر دوره ها را گذرانده و به راحتی وارد دانشگاه میشوند.
تحصیل در استرالیا در مقطع لیسانس
دانشگاههای معروف استرالیا شامل دانشگاههای گروه هشت و همچنین دانشگاه سیدنی و دانشگاه باسابقه وسترن با داشتن رتبه ۸۹ در دنیا از جمله دانشگاههای مطرح دراسترالیا میباشد. برای تحصیل در مقطع لیسانس توصیه میشود فرد متقاضی دوره فاندیشن را در کالج های استرالیا سپری کرده و بعد وارد دانشگاه شود ولی در کل نیاز به مدرک 12 ساله دیپلم و تمامی ریزنمرات را جهت اپلای دارد.در ضمن داشتن ایلتس ۶ جزء ملزومات ورود به دانشگاههای استرالیا میباشد و هزینه تقریبی ما بین ۲۰ تا۳۰ هزار دلار استرالیا میباشد و حداقل معدل ورود به این سطح بهتره بالای ۱۵ باشد.
مهاجرت تحصیلی به استرالیا
تحصیل در استرالیا در مقطع فوق لیسانس
کشور استرالیا بهترین گزینه برای مهندسین میباشد. جوانان جویای تحصیل و کار میتوانند با انتخاب دانشگاههای استرالیا اینده شغلی خود را تضمین نمود و خیال خود را راحت نمایند ،از جمله شرایط اخذ پذیرش در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیلی از دانشگاههای معتبر و همچنین داشتن نمره زبان بالا و معدل بالا میباشد و متقاضی میتواند برا اساس موضوع پایان نامه خود که در مقطع فوق لیسانس تدوین میکند راه ورود به مقطع دکترا را آسان نماید . همچنین دانشجویان هفته ای حق ۲۰ ساعت کار دانشجویی را دارند و در دوران تعطیلات حق کار فول تایم را دارند که به تبع این کار میتوانند از عهده ­ی مقداری از هزینه های خود بر بیایند.

افرادی که از دانشگاههای استرالیا فارغ التحصیل میشوند میتوانند به راحتی جذب بازار کار شوند و همچنین دانشگاههای استرالیا در مقطع دکتری بیشترین میزان بورسیه را اعطا مینماید و از جمله کشورهای میباشد که بیشترین بودجه تحقیقاتی را به دانشگاهایش اعطا میکند این دانشگاهها بهترین بستر را برای دانشجویان جویای علم فراهم نموده تا انها بتوانند د رمحیط کاملا علمی و تحقیقاتی به تحصیل ادامه دهند .

افرادی که تمایل به اخذ پذیرش از دانشگاههای برجسته و مطرح استرالیا را دارند میتوانند با بررسی شرایط و همچنین اخذ موارد پیشنهادی ( نمره زبان بالا (مدرک آیلتس) و تعدد مقالات بین المللی و معدل بالا ) شانس خود را امتحان نمایند. در این میان مشورت با مشاورین مجرب و خبره در این امر بسیار راه گشا بوده و شما را دراین راه یاری مینمایند .
شرایط کار ضمن تحصیل در استرالیا
اقامت بعد از تحصیل در استرالیا
تحصیل در استرالیا در مقطع دکترا
جهت اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا نیاز به مدرک ایتلتس 7 بوده و بدون ان ممکن نمی باشد. همچنین ریز نمرات با ترجمه در مقطع لیسانس و فوق لیسانس نیز لازم است.

هزینه های تحصیل دکترا در استرالیا در این کشور سالانه مبلغی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار استرالیا است و دانشجو اجازه 30 ساعت کار در هفته در حین تحصیل در استرالیا را دارد.
در اکثرمواقع بخصوص در موارد بورسیه لازم است که یک سوپروایزر داشته باشید.
جهت اطلاعات بیشتر لینک زیررا مطالعه فرمایید.
تحصیل دکترا در استرالیا
دانشگاه های رایگان استرالیا جهت تحصیل در استرالیا
در کل در استرالیا نظام تحصیلی به صورت خصوصی می باشد و برای تحصیل باید هزینه پرداخت شود .فقط در صورتی که خود و والدین تبعه استرالیا باشند این امکان را دارند که در برخی از مقاطع رایگان تحصیل نمایند و یا با استفاده از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی نسبت به پرداخت قسمتی از هزینه ها اقدام نمایند.
مدارک مورد نیازجهت اخذ بورسیه تحصیلی در استرالیا و تحصیل رایگان در استرالیا :
۱. آیلتس ۷ به بالا
2. ارائه 2 توصیه نامه قوی از استاد های دانشگاه محل تحصیل
3. ارائه SOP قوی و مربوط به شرایط شخصی خود فرد
۴. نگارش یک cv عالی
دانشگاه های رایگان استرالیا
دانشگاه ملبورن
دانشگاه سیدنی
بورسیه تحصیلی در استرالیا
اقامت پس از تحصیل در استرالیا
بسیاری گمان میکنند که با تحصیل در استرالیا و بعد از تحصیل در استرالیا بلافاصله اقامت دائم استرالیا را دریافت میکنند، اما این موضوع صحت ندارد و اگر دانشجویی مایل به اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا میباشد باید بعد از تحصیل برای یکی از برنامه های مهاجرتی این کشور اقدام کند ، قبل از هراقدامی بهتراست با انجام یک مشاوره اصولی و برنامه ریزی بهترین راه را برای اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا اغاز نمود .باتحصیل در استرالیا شانس فرد برای اقامت در استرالیا افزایش می یابد


تحصیل دراسترالیا در یک نگاه
کشور استرالیا یکی از پرطرف دارترین کشورها برای مهاجرت میباشد. اقامت استرالیا به علت دارا بودن بهترین متد اموزشی بعد از امریکا و انگلیس سالانه پذیرای خیل عظیمی از دانشجویان میباشند یکی دیگر از دلایل انتخاب استرالیا ارائه بهترین خدمات شهروندی و همچین اب و هوای خوب و وجود فرصت های شغلی مناسب تقریبا برای همه گرایشها و رشته ها میباشد .شرایط مهاجرت به استرالیا و قوانین اخذ اقامت استرالیا برای دانشجویان موضوع جذاب و مهمیست که هم در این مقاله و هم در سایت های دولتی این کشور میتوانید در باب آن کسب اطلاع فرمایید.

تحصیل در کالج های استرالیا
کشور مهاجر پذیر استرالیا برای تحصیل دانش اموزان شرایط ویژه ای را ارائه میدهد و دانش اموزانی که سال نهم را به پایان رسانده اند میتوانند به راحتی وارد کالج های معروف استرالیا شوند و شایان ذکر میباشد که دانش اموزان در این مقطع میتوانند والدین خود را نیز به عنوان همراه در کنار خود تا اتمام سن ۱۸ سال داشته باشند .

کالج های استرالیا با ارائه بهترین خدمات اموزشی برای دانش اموزان و امکانات ورزشی و تفریحی ، سعی در تعلیم و پرورش نیروی کار امد و اگاه دارند. شایان ذکر است که کالجهای استرالیا به جز تحصیل به تمام زوایای پرورشی دانش اموزان می پردازد .بدین معنی که دانش اموزان دراین کالجها استعداد یابی میشوند چه در زمینه هنر و موسیقی و چه در زمینه ورزشی و همچنین گرایش های تحصیلی ، در نهایت در مسیری قرار میگیرند که نهایتا میتوانند تصمیات درستی در زمینه استعداد کاری و هنری و تحصیلی اخذ نمایند .

برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش از کالجهای استرالیا تماس با موسسات حقوقی معتبر بهترین قدم میباشد

کالجهای استرالیا شامل کالجهای خصوصی و دولتی میشود که اغلب کالج خصوصی بهترین خدمات اموزشی را ارئه میدهند در حال حاضر هزینه تحصیل در کالجهای استرالیا سالانه مابین ۱۸ تا ۲۵ هزار دلار استرالیا محاسبه میشود .و هزینه تقریبی زندگی در سال حدودا ۱۵ تا ۱۸ هزار دلار استرالیا میباشد .

سن تحصیل در این کالج ها مابین ۱۵ تا ۱۸ سال میباشد و دانش اموزان بعد از اخذ دیپلم اگر تصمیم ورود به دانشگاه را دارند میتوانند یک دوره فاندیشن را بگذرانند. افرادی که دوره فاندیشن را میگذرانند به راحتی میتوانند وارد دانشگاه شوند و علاوه بر تقویت زبان انگلیسی دیگر دوره ها را گذرانده و به راحتی وارد دانشگاه میشوند.
تحصیل در استرالیا در مقطع لیسانس
دانشگاههای معروف استرالیا شامل دانشگاههای گروه هشت و همچنین دانشگاه سیدنی و دانشگاه باسابقه وسترن با داشتن رتبه ۸۹ در دنیا از جمله دانشگاههای مطرح دراسترالیا میباشد. برای تحصیل در مقطع لیسانس توصیه میشود فرد متقاضی دوره فاندیشن را در کالج های استرالیا سپری کرده و بعد وارد دانشگاه شود ولی در کل نیاز به مدرک 12 ساله دیپلم و تمامی ریزنمرات را جهت اپلای دارد.در ضمن داشتن ایلتس ۶ جزء ملزومات ورود به دانشگاههای استرالیا میباشد و هزینه تقریبی ما بین ۲۰ تا۳۰ هزار دلار استرالیا میباشد و حداقل معدل ورود به این سطح بهتره بالای ۱۵ باشد.
مهاجرت تحصیلی به استرالیا
تحصیل در استرالیا در مقطع فوق لیسانس
کشور استرالیا بهترین گزینه برای مهندسین میباشد. جوانان جویای تحصیل و کار میتوانند با انتخاب دانشگاههای استرالیا اینده شغلی خود را تضمین نمود و خیال خود را راحت نمایند ،از جمله شرایط اخذ پذیرش در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیلی از دانشگاههای معتبر و همچنین داشتن نمره زبان بالا و معدل بالا میباشد و متقاضی میتواند برا اساس موضوع پایان نامه خود که در مقطع فوق لیسانس تدوین میکند راه ورود به مقطع دکترا را آسان نماید . همچنین دانشجویان هفته ای حق ۲۰ ساعت کار دانشجویی را دارند و در دوران تعطیلات حق کار فول تایم را دارند که به تبع این کار میتوانند از عهده *ی مقداری از هزینه های خود بر بیایند.

افرادی که از دانشگاههای استرالیا فارغ التحصیل میشوند میتوانند به راحتی جذب بازار کار شوند و همچنین دانشگاههای استرالیا در مقطع دکتری بیشترین میزان بورسیه را اعطا مینماید و از جمله کشورهای میباشد که بیشترین بودجه تحقیقاتی را به دانشگاهایش اعطا میکند این دانشگاهها بهترین بستر را برای دانشجویان جویای علم فراهم نموده تا انها بتوانند د رمحیط کاملا علمی و تحقیقاتی به تحصیل ادامه دهند .

افرادی که تمایل به اخذ پذیرش از دانشگاههای برجسته و مطرح استرالیا را دارند میتوانند با بررسی شرایط و همچنین اخذ موارد پیشنهادی ( نمره زبان بالا (مدرک آیلتس) و تعدد مقالات بین المللی و معدل بالا ) شانس خود را امتحان نمایند. در این میان مشورت با مشاورین مجرب و خبره در این امر بسیار راه گشا بوده و شما را دراین راه یاری مینمایند .
شرایط کار ضمن تحصیل در استرالیا
اقامت بعد از تحصیل در استرالیا
تحصیل در استرالیا در مقطع دکترا
جهت اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا نیاز به مدرک ایتلتس 7 بوده و بدون ان ممکن نمی باشد. همچنین ریز نمرات با ترجمه در مقطع لیسانس و فوق لیسانس نیز لازم است.

هزینه های تحصیل دکترا در استرالیا در این کشور سالانه مبلغی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار استرالیا است و دانشجو اجازه 30 ساعت کار در هفته در حین تحصیل در استرالیا را دارد.
در اکثرمواقع بخصوص در موارد بورسیه لازم است که یک سوپروایزر داشته باشید.
جهت اطلاعات بیشتر لینک زیررا مطالعه فرمایید.
تحصیل دکترا در استرالیا
دانشگاه های رایگان استرالیا جهت تحصیل در استرالیا
در کل در استرالیا نظام تحصیلی به صورت خصوصی می باشد و برای تحصیل باید هزینه پرداخت شود .فقط در صورتی که خود و والدین تبعه استرالیا باشند این امکان را دارند که در برخی از مقاطع رایگان تحصیل نمایند و یا با استفاده از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی نسبت به پرداخت قسمتی از هزینه ها اقدام نمایند.
مدارک مورد نیازجهت اخذ بورسیه تحصیلی در استرالیا و تحصیل رایگان در استرالیا :
۱. آیلتس ۷ به بالا
2. ارائه 2 توصیه نامه قوی از استاد های دانشگاه محل تحصیل
3. ارائه SOP قوی و مربوط به شرایط شخصی خود فرد
۴. نگارش یک cv عالی
دانشگاه های رایگان استرالیا
دانشگاه ملبورن
دانشگاه سیدنی
بورسیه تحصیلی در استرالیا
اقامت پس از تحصیل در استرالیا
بسیاری گمان میکنند که با تحصیل در استرالیا و بعد از تحصیل در استرالیا بلافاصله اقامت دائم استرالیا را دریافت میکنند، اما این موضوع صحت ندارد و اگر دانشجویی مایل به اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا میباشد باید بعد از تحصیل برای یکی از برنامه های مهاجرتی این کشور اقدام کند ، قبل از هراقدامی بهتراست با انجام یک مشاوره اصولی و برنامه ریزی بهترین راه را برای اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا اغاز نمود .باتحصیل در استرالیا شانس فرد برای اقامت در استرالیا افزایش می یابد

rabingiftak Offline
#3 ارسال شده : 1398/02/21 06:48:03 ب.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

درباره ی کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
کالج ونکوور(Vancouver Community College )، یک کالج عمومی است که در شهر ونکوور، استان بریتیش کلمبیا ی کانادا واقع شده است. این کالج در سال 1965 میلادی تاسیس شده است و بزرگترین و قدیمی ترین کالج دولتی در بریتیش کلمبیا می باشد که بیش از 140 گواهینامه و دیپلم در رشته های مختلف ارائه می دهد. کالج ونکوور در هر سال ظرفیت پذیرش بیش از 26000 دانشجو از سراسر جهان را دارد که 8 درصد آن دانشجویان بین المللی می باشند.
اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.
رنکینگ کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
رتبه ی7351 ام جهان در سیستم رتبه بندی Web of Universitiesسال 2017
رتبه 117 ام کشور کانادا در سیستم رتبه بندی Web of Universitiesسال 2017
دانشکده های کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
دانشکده آموزش و پرورش
دانشکده موسیقی
شرایط تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
مدرک دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی مورد تایید کشور کانادا
ارسال رزومه
اثبات مهارت در زبان انگلیسی
تحصیل در خارج از کشور
* دوره های ارائه شده در این کالج دوره های دیپلما و سرتیفیکیت می باشند، که پیش نیاز دوره دیپلما مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، و ‌پیش نیازدوره سرتیفیکیت صرفا مدرک دیپلم میباشد.
* پذیرش در برخی از رشته های این کالج مانند موسیقی، رقص، بهداشت دندان، فناوری دندانپزشکی ، ارتباطات بصری طراحی ، طراحی مد و طراحی جواهرات و اشیای قیمتی بر اساس قبولی در آزمون ورودی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پذیرش با مشاوران موسسه ی رابین تماس بگیرید.
مهارت زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
مدرک تافل با حداقل نمره 80 (آزمون مبتنی بر اینترنت)
مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5
مدرک CLBPT با حداقل نمره 7 در هر بخش
گذراندن دوره زبان انگلیسی حداقل English10 (جهت صلاحیت در خواندن و نوشتن
* رشته های مختلف ارائه شده در کالج ونکوور به مهارت های زبان انگلیسی متفاوتی نیاز دارند، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با مشاورین موسسه ی ویزاوندیال تماس بگیرند.
ددلاین اپلای در کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
مهلت پذیرش در کالج ونکوور با توجه به رشته تحصیلی متفاوت می باشد. برای آگاهی از تاریخ دقیق ثبت نام در هر رشته با موسسه ی رابین تماس بگیرید.
هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
شهریه کالج ونکوورکانادا بین ۸۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دلار در سال متغیر میباشد. دانشجو در طول دوران تحصیل در کالج باید هزینه بیمه درمانی خود را نیز پرداخت نماید. مبلغ 1500 دلار قبل از ورود به کالج از متقاضی اخذ می گردد. با تماس با موسسه رابین می توانید از جزئیات دقیق هزینه ها و شهریه های هر رشته مطلع شوید.
بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
جوایز و کمک هزینه های تحصیلی متعددی برای کمک به دانشجویانی درحال تحصیل در VCC هستند، در نظر گرفته شده است که اغلب این جوایز و کمک هزینه های از طرف بنیاد کالج ونکوور و اهداکنندگان دولتی می باشد.
کمک هزینه های مالی جهت زندگی در کانادا: این کمک هزینه که به ارزش 1000 دلار در سال است برای حمایت از دانشجویان تازه وارد به کشور کانادا می باشد که سیتیزن این کشور شده و یا اقامت دائم دارند.
جایزه یادبود جس دانیل نیکول : این جایره برای دانشجویان رشته موسیقی که نیاز به حمایت مالی دارند در نظر گرفته شده است. ارزش این جایزه 1500 دلار در سال می باشد که در دو سال متوالی پرداخت می گردد.
بورس تحصیلی Pyrrha : این بورس تحصیلی به دانشجویان ورودی رشته هنر و طراحی که پیشرفت تحصیلی قابل ملاحظه ای داشته باشند تعلق میگیرد. متقاضی برای دریافت این بورس باید واجد شرایط مالی خاص باشد. مبلغ این بورس 3500 دلار در سال می باشد.
جایزه ورودی شرکت الکترونیک سامسونگ کانادا : شرکت الکترونیک سامسونگ کانادا که رهبر الکترونیک در سراسر جهان است سه جایزه 1000 دلاری در کالج ونکوور ایجاد کرده است. گیرندگان این جوایز از بین تکنسین های تعمیر لوازم خانگی که واجد شرایط مورد نظر کالج باشند انتخاب خواهند شد. ارزش این جایزه 1000 دلار می باشد.
تحصیل در کانادا با رابین

جایزه ورودی صنعت گردشگری- آشپزی و برنامه های هنری: این جایزه به ارزش 1000 دلار در سال برای دانشجویان ورودی رشته های آشپزی و برنامه های هنری در نظر گرفته شده است.
جایزه ورودی صنعت گردشگری – دیپلم مدیریت مهمانداری : ارزش این جایزه 1000 دلار در سال می باشد و به 20 نفر از دانشجویان اهدا می شود.
جایزه ورودی صنعت گردشگری – مدیریت مهمانداری مقطع لیسانس: ارزش این جایزه 5000 دلار در سال می باشد و به 5 دانشجو تعلق می گیرد.
گروه موسسه بین المللی رابین
جایزه علوم بهداشت و درمان: این جایزه به ارزش 750 دلار در سال است که از طرف باشگاه زنان کالج ونکوور به دانشجویان دختر رشته بهداشت و درمان اهدا میگردد.
جوایز ورودی ونکوور کالج: جوایز ورودی برای دانشجویان ورودی به یکی از برنامه های تمام وقت کالج در نظر گرفته شده است. دریافت کنندگان جایزه بر اساس پیشرفت تحصیلی و مشارکت اجتماعی (داوطلبانه) انتخاب خواهند شد. این جایزه به مبلغ 1000 دلار می باشد.
بورس های تحصیلی ورودی کالج ونکوور برای دانش آموزان دبیرستانی
کمک هزینه های فارغ التحصیلی کالج ونکوور
وضعیت مسکن و خوابگاه های کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)
اقامتگاه کالج ونکوور برای اقامت دانشجویان، اتاق های خصوصی مجهز به امکانات کافی با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته است. اجاره این اتاق ها 784 دلار در ماه می باشد.
– بسیاری از گزینه های محل اقامت، برای دانشجویان در ونکوور به عنوان مثال اقامتگاه های اجاره ای مبله، اقامتگاه های بدون اثاثیه و آپارتمان های شخصی نیز در دسترس هستند.
تحصیل در کانادا رابین
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.652 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت