تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

Asieh Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/01 03:20:45 ب.ظ
Asieh

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

همانطور که میدانید آشپزخانه قلب تپنده ی هر خانه ای است . داشتن یک آشپزخانه با تجهیزات و امکانات مدرن برای هرکسی که به آشپزی علاقه مند است و زمانی از روز خود را در آن به سر میبرد بسیار لذت بخش است.ولی ممکن است فراهم کردن تمامی تجهیزات آشپزخانه مدرن همیشه امکان پذیر نباشد.پس ممکن است یک اشپزخانه دارای امکانات ویژه ای باشد که اشپزخانه ی دیگر آن را نداشته باشد و بالعکس.پس باید بدانیم در هر شرایطی کدام تجهیزات فضایی مناسب تر را برای کار شما فراهم میکند در ادامه شما را با چند نمونه از تجهیزات آشپزخانه مدرن آشنا میکنیم.

1 – ماشین ظرفشویی :
ماشین ظرفشویی از جمله تجهیزات آشپزخانه مدرن است . اگر چه امکان تهیه این قلم کالا در هر آشپزخانه ای امکان پذیر نیست ولی باید بدانید ماشین ظرفشویی برای خانه هایی که رفت وآمد در آنها زیاد است باعث صرفه جویی زیادی در وقت میشود.



2 – فر بخار :
فر های بخار، امروزه دربین تجهیزات آشپزخانه مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است. ین فرها علاوه بر راحت کردن اشپزی از سرخ شدن غذا و مضرات آن جلوگیری میکند و ویتامین ها و رطوبت غذا را به طور قابل توجهی حفظ میکند. این فرها در واقع ما را به هدف اصلی آشپزی که تهیه غذایی خوشمزه در عین حال حفظ سلامت غذا میباشد نزدیکتر میکند.

3 – آب گرم کن آشپزخانه :
یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه مدرن آب گرم کن است.  بخصوص اگر شما به نوشیدنی های گرم و آب جوش زیاد نیاز پیدا میکنید، حتما در آشپزخانه خود یک آب گرم کن قرار دهید.

4 – دکوراسیون آشپزخانه :
علاوه بر وسایل متعددی که میتواند یک آشپزخانه را به آشپزخانه ای مدرن تبدیل کند دکوراسیون آشپزخانه نیز برای داشتن یک آشپزخانه مدرن بسیار مهم است.دکوراسیون آشپزخانه انواع مختلفی دارد، امروزه بیشتر این طرح ها اروپایی هستند که درادامه چند نمونه را بیان میکنیم.

*سبک مینیمال :
در این سبک استفاده از رنگ های ناهمگن به چشم نمیخورد و بدور از هرگونه بهم ریختگی و شلوغی است. دراین سبک بیشتر از رنگ های سفید و روشن استفاده میشود.

*آشپزخانه ای با سطوح مدرن :
کف بتنی صیقلی و سفید کابینت ها باعث زیبایی فوق العاده ی این آشپزخانه مدرن می شود.

*آشپزخانه با ترکیب رنگی سبز و قهوه ای :
در این دکوراسیون آشپزخانه ، رنگ قهوه ای گردویی کابینت ها و رنگ سبزروشن دیوار های بین کابینت ها فضایی دلباز را به آشپزخانه می دهد.


کابینت مدرن
5 – کابینت های مدرن :
ازدیگر تجهیزات آشپزخانه مدرن، کابینت های هستند که علاوه بر زیبایی آشپزخانه دسترسی ما را به وسایل مورد نیاز راحتتر میکند و وسایل غیر ضروری را میتوان در آن ها قرار داد تا از شلوغی آشپزخانه جلوگیری شود.در ادامه شما را با انواع مختلفی ازاین کابینت ها آشنا میکنیم.

*کابینت های گلاس :
این کابینت های درخشان که در ایران هم طرفداران خاص خود را دارد بیشتر برای آشپزخانه های کوچک و تاریک کاربرد دارد. سطح رویه ی این کابینت ها روکشی ضخیم تر از ام دی اف دارند .براقیت سطح این کابینت ها باعث میشود آشپزخانه شما دلبازتر و روشن تر دیده شود.

*کابینت وکیوم یا ممبران :
این کابینت ها عموما از ام دی اف سفید تهیه می شوند و طی یک پروسه طولانی تبدیل به کابینت ممبران میشود .این پروسه زمانبر باعث شده که قیمت این کابینت ها از دیگر کابینت ها بیشتر باشد .اگر میخواهید با کمترین هزینه تجهیزات آشپزخانه مدرن را برای خود فراهم کنید از این کابینت صرف نظر کنید.

*کابینت ملامینه :
کابینت ملامینه از ارزان ترین کابینت ها است که با ورقه های ملامینه ساخته میشود. برعکس کابینت ممبران اگر قصد دارید با هزینه کم تجهیزات آشپزخانه مدرن را برای خود فراهم کنید میتوانید این کابینت را انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که این کابینت ها بسیار به رطوبت حساس هستند.


ظروف مدرن
6 – ظروف مدرن آشپزخانه :
ظروف وابزار کارآمد در آشپزخانه نیز ازجمله تجهیزات آشپزخانه مدرن هستند و این ظروف علاوه بر بالابردن سرعت عمل درآشپزی، زیبایی و قدرت خلاقیت شما را نیز افزایش می دهد که درادامه چند نمونه ازآنها را بیان میکنیم.

*ابزار پخت :
ابزاری هستند که به ما به بهترین شکل در آشپزی کمک میکنند و کار ما با این ابزار بسیار راحت تر خواهد بود مثلا استفاده ازملاقه هایی که از سر رفتن غذا جلوگیری میکند، میتوانید به راحتی این ملاقه را در قابلمه قرار داد و به کارهای دیگر مشغول شویم.

*تابه های چند منظوره :
تابه های چند منظوره از دیگر تجهیزات آشپزخانه مدرن هستند که بیشتر در بین افراد مجرد طرفدار دارند زیرا میتوانند همزمان چند نوع غذا را بپزند و در وقت آنها صرفه جوی میشود.

سخن آخر
دراین مقاله هدف ما بیان تجهیزات آشپزخانه مدرن بود که شما را با نمونه هایی از این تجهیزات آشنا کردیم. حال اگر قصد دارید آشپزخانه خود را به مدرن ترین و شیک ترین حالت ممکن تجهیز کنید می توانید از مطالب بالا استفاده کنید و آشپزخانه ای زیبا با بهترین امکانات ویژه داشته باشید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.245 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت