تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

hamidrabbani Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/18 12:39:14 ق.ظ
hamidrabbani

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال

سوالی که برای خود من حدود یک ماه پیش رخ داد و تصمیم گرفتم به آن پاسخ ندهم چون پاسخی برای آن نداشتم! در پایین ساختمان محل کار من چند سوپر مارکت بزرگ،‌ شیرینی فروشی و... هست که همیشه نیاز روزمره ام را از آنها تهیه می کردم و در منزل نیز سر کوچه 3 سوپر مارکت دقیقا در کنار یکدیگر به رقابت مشغول هستند و هر 3 آنها نیز ارسال رایگان هم دارند!!

دیگر چه دلیلی وجود دارد برای سفارش کالای مصرفی روزانه به یک سایت سوپر مارکت اینترنتی مراجعه کنم؟

دلیل اول: 10 روز پیش وقتی برای خرید به سوپر مارکت رفتم به مشکلی برخورد کردم که برای من متداول بود و آن "عدم موجودی کالای مد نظرم" بود! خوب فکر می کنم برای همه ما چیز عادی باشد که مثلا یک نوشیدنی خاص را دوست داریم و گاهی آن را در یخچال سوپر مارکت می بینیم و خرید می کنیم و در باقی موارد موجود نیست و از خیرش می گذریم.

همینطور نداشتن نایلون زباله متوسط، نبات زعفرونی، محصولات لبنیاتی خوشمزه کاله، مرباهای یک و یک و محصولات پروتئینی آندره و نوشیدنی های لیمو نعناع شمس که همیشه برای من یک مشکل عادی محسوب میشد، در آنروز مرا به یاد سوپر مارکت اینترنتی انداخت!

اقلامی که در بالا نام بردم محصولاتی هستند که اگر موجود باشند هرگز چیزی غیر از آنها خرید نخواهم کرد و قطعا شما هم که در حال خواندن این بخش از مقاله هستید در حال فکر کردن به اقلام مورد علاقه خود هستید و با مشکل عدم موجودی همیشگی آنها در سوپر مارکت ها مواجه می شوید.

دلیل دوم: همیشه وقتی به مرکز خریدی مانند هایپر استار ها یا فروشگاه های بزرگ شهروند می رویم یک مزیت دیگر نیز نسبت به سوپر مارکت ها خواهیم داشت و آن تخفیف است، چیزی که همه ما دوست داریم اما قطعا توقع تخفیف در خرید از سوپر مارکت برای ما بی معنی است، همین موضوع دلیل دوم برای خرید از سوپر مارکت های اینترنتی را ایجاد می کند، زیرا هرچه که الکترونیک بشود معمولا تخفیف هم دارد.

دلیل سوم: اما دلیل سوم خرید مجدد من از یک سوپر مارکت اینترنتی چیزی بود که در هنگام خرید اول متوجه آن شدم و آن دسته بندی منظم و جستجوی سریع بود، من در هنگام خرید اول با گشت و گذار تقریبا 40 دقیقه ای در سایت سوپر مارکت اینترنتی متوجه شدم چقدر سریع می توانم به دسته محصولات مورد نظرم برسم و در هنگام جستجو با کالاهایی مواجه میشدم که فراموش کرده بودم به آنها احتیاج دارم یا قبلا از آنها استفاده می کردم و پیدا کردن این کالاها نیز احساس خوبی برای من ایجاد کرد و سفارش من را نیز بیشتر کرد.

دلیل چهارم: در آخر نیز معمولا اکثر ما بعد از کار روزانه و عصرها برای خرید های روزمره اقدام می کنیم و با خستگی کار روزانه خرید با لپ تاپ یا گوشی و تعیین روز و زمان تحویل آن خود یک مزیت رقابتی نسبت به سوپر مارکت های سنتی محسوب می شود و با داشتن لیست علاقه مندی ها در این سایت ها نیز مسئولیت به خاطر آوردن کالاهای مورد نیاز هم از بین می رود و فقط با مراجعه به لیست شخصی خود سفارش مجدد را ثبت می کنیم و تمام.

دلیل پنجم: یک مورد دیگر اینکه شاید سر کوچه من و شما سوپر مارکت باشد اما سر خیلی از کوچه ها و محله ها هنوز خبری نیست و ارسال رایگان سوپر مارکت های اینترنتی برای این گروه می تواند دلیل خوبی جهت خرید آنلاین نیاز روزانه باشد.



5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران در سال 96

اکنون اگر شما هم قانع شده اید که سوپر مارکت های اینترنتی می توانند گزینه های خوبی برای تامین نیازمندی های روزمره باشند با من در ادامه همراه باشید تا 5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران را بررسی کنیم و مزایا و معایب آنها را شرح دهیم.

سورس: http://modireweb.com/teh...online-supermarket-in-96
تبلیغات
صنعت وهنرتجسم Offline
#2 ارسال شده : 1397/09/18 10:54:48 ق.ظ
صنعت وهنرتجسم

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
لطفا سوپرماکت های اینترنتی برتر در سال 97 رو هم معرفی نمایید
https://tajasom.ir/bathroom-cabinets/
p02gv Offline
#3 ارسال شده : 1397/10/09 10:24:20 ب.ظ
p02gv

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: ایران

در این مورد به نظر من خرید حضوری بهتر هست
sahar777 Offline
#4 ارسال شده : 1399/05/23 00:12:34 ق.ظ
sahar777

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: iran

سلام برای خرید مکمل های ورزشی اصل جایی رو میشناسید ؟
برای خرید مکمل آمینو و خرید مکمل مولتی ویتامین جایی رو میشناسید ؟.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.250 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت