تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ava96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/09 03:34:33 ب.ظ
ava96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: iran

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وازلین از گذشته تا کنون توسط اغلب ایرانیان بخصوص بانوان استفاده می شود که عمده مصرف وازلین برای ترک پا بوده است. اما امروزه بسیاری از افراد از معجزه های وازلین برای زیبایی پوست خبر ندارند که در این مقاله به همه معجزه ی وازلین بر زیبایی پوست اشاره شده است.

برطرف کننده خشکی و ترک لب هااز وازلین می توان برای برطرف کردن خشکی لب استفاده کرد. خشکی و ترک لب به دلایل مختلف رخ می دهد که از جمله آن می توان به بعضی بیماری ها، تغییرات فصلی، حساسیت و سوء تغذیه اشاره کرد.

وازلین برای نرمی لب ها
استفاده از برخی محصولات آرایشی بهداشتی می تواند علاوه بر احساس ناخوشایند و مشکلات تکلم و خوردن غذا باعث ورود میکروب ها و آلودگی ها از طریق شکاف روی لب به درون بدن شود.

مرطوب کننده و روشن کننده پوست
از وازلین همچنین می توان برای مرطوب کردن بدن نیز استفاده کرد، برای این کار کافی است مقداری وازلین را بر روی دست ریخته، مناطق خشک پوست و یا نواحی تیره از قبیل نوک آرنج و یا زانو ها را ماساژ دهید تا به تدریج نرم و رنگ آنها روشن شود.

آقایان دارای پوست صورت آکنه دار می توانند حین اصلاح از وازلین برای رطوبت دهی به پوست استفاده کنند تا علاوه بر اصلاح آسان، از بروز آکنه های جدید و یا خراش جوش های چرکی جلوگیری کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.058 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت