تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ava96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/04 04:23:10 ب.ظ
ava96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: iran


بسیاری از مراجعان از شنیدن این عبارت تعجب می‌کنند و فکر می‌کنند منظور ریخته شدن یک لیوان آب روی تلویزیون است اما آب‌خوردگی پنل تلویزیونهای ال ای دی و ال سی دی عبارتی است که برای نفوذ مایعات پاک‌کننده مانند شیشه شوی از فاصله بسیار کم بین قاب و صفحه نمایش تلویزیون به کار برده می‌شود. معمولا هنگام بازی کودکان و یا موقع تمیز کردن تلویزیون به علت اسپری کردن مستقیم مایع پاک کننده روی صفحه، این مایعات که معمولا رسانا هم هستند از پایین پنل و فاصله بسیار کم بین قاب دستگاه و صفحه نمایش وارد دستگاه شده و به دلیل قرار گرفتن فلت‌های منتقل کننده اطلاعات تصویر در زیر پنل تلویزیون باعث اتصال پین‌های مختلف این فلت‌ها به هم می‌شوند که برخی از آنها ولتاژ و برخی دیگر اطلاعات تصویر هستند.

رسیدن مایعات رسانا به فلت‌های انتقال تصویر باعث ایجاد جرقه، سولفاته مدار و سوختگی فیزیکی این مدارات ظریف و حساس می‌شود و عیوب ظاهری مختلفی را باعث می‌شود که خطوط رنگی عمودی، ایجاد نوارهای سفید و یا مشکی روی تصویر، تفاوت روشنایی در دو نیمه راست و چپ تلویزیون از معروف‌ترین آنها هستند. آسیب‌دیدگی فلت‌های پنل و برد آدرس گاها باعث انتقال آسیب به برد t con که راه انداز این قسمت و آخرین بخشی است که تصویر در آن پردازش می‌شود. به عنوان نمونه سری EX در سونی که آبخوردگی پنل باعث معیوب شدن برد T.CON می‌شود و با معیوب شدن این برد عیب یاب داخلی دستگاه روشن شده و تلویزیون پس از روشن شدن مجددا خاموش می‌شود. در تلویزیون‌های سونی در صورت آسیب دیدن برد t con تلویزیون خاموش می‌شود و چراغ استندبای شروع به چشمک زدن می‌کند. تعداد چشمک در این ایراد 5 چشمک است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اغلب موارد ایرادهایی مشابه و محدود ایجاد می‌کند اما در عمل باید گفت که به علت ظرافت بیش از حد و ارتباط‌های میکرومیلی‌متری شاید هیچ دو تعمیری را نمی‌توان پیدا کرد که کاملا مشابه هم انجام شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.217 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت