تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pejman Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/28 12:56:49 ق.ظ
pejman

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 31
مکان: تهران

یکی از دغدغه های آقایان و به ویژه خانم ها از بین بردن موهای زائدشان است. از گذشته تا به امروز وسایل مختلفی برای این کار ابداع و استفاده شده از جمله استفاده از ژیلت، کرم موبر، نوار موبر و... که البته بسیاری از این حساسیت هایی را به وجود می آوردند و همچنین این روش ها شما را از شر این موهای زائد به صورت موقت رها می کنند. در این روش ها تنها قسمت بیرونی مو ها از بین میرود و قسمت زایا و فعال مو هنوز باقی مانده است. به همین دلیل فولیکول های مو به رشد خود ادامه می دهند و خیلی سریع موها مجددا رشد خواهند کرد. در سال های اخیر، روش ها و ابزار بسیار جدیدتری به بازار آمده است اما، محصولاتی مانند اپی لیدی، لیزر و اپیلاسیون که استفاده از آن ها رشد بسیار زیادی داشته روش های قطعی تری برای ریشه کن کردن موهای زائد محسوب می شوند. در این روش قسمت زایای مو از بین رفته و رشد و بازسازی مو به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. همچنین با استفاده مداوم از این محصولات رفته رفته ریشه ی مو قدرت خود را برای بازسازی از دست داده و شما شاهد کم و کم تر شدن موهای زائد خود خواهید بود.

اپی لیدی ها یکی از این محصولات هستند که استفاده مداوم از آنها موهای زائد شما را کم و کمتر می کند. این دستگاه ها یکی از دستگاه های مکانیکی برقی هستند که گیره های سر آن، موها را به داخل دستگاه کشیده و از ریشه بیرون می کشد. به این ترتیب شما پوستی صاف و یکدست خواهید داشت همچنین با استفاده از این دستگاه:

1_ ضخامت موها به مرور کمتر شده و رشد مو ها نیز بین 2 تا 4 هفته کندتر خواهد شد.

2_ موهای جدید نسبت به موهای قدیم نرم تر و نازک تر می رویند.

3_ با خرید این دستگاه دیگر به موم ها، نوار های موبر، کرم های مو بر و... احتیاج پیدا نخواهید کرد.

تمام نکات گفته شده در صورتی صحت پیدا خواهد کرد که شما بتوانید یک دستگاه اپی لیدی خوب و مناسب را تهیه کنید و همچنین نحوه ی درست به کارگیری از آن را یاد بگیرید.

معمولا اپی لیدی ها به دو صورت برقی و باتری در بازار وجود دارند. نوع باتری این محصول را بیش تر برای مسافرت و مکان هایی که به برق دسترسی ندارید مناسب ترند چرا که باتری این دستگاه ها باید 8 الی 12 ساعت شارژ شوند و ممکن است شارژ این محصول برای ناحیه ای که می خواهید از آن استفاده کنید کافی نباشد. به همین دلیل برای استفاده مکرر از این محصول نوع برقی آن توصیه می شود. از دیگر نکات مهم خرید اپی لیدی تعداد موچین های آن است هر چه قدر تعداد موچین های این محصول بیشتر باشد، سرعت و دقت اصلاح موهای زائد نیز بیشتر می شود.
منبع:توبیستی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.080 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت