تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pejman Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/28 12:37:36 ق.ظ
pejman

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 31
مکان: تهران

همه چیز درباره لوسیون بدن
در دنیای وسیع آرایش و زیبایی, گاه به گاه با اصطلاحاتی جالب مانند لوسیون یا انواع کرم بدن مواجه میشویم که باید جهت فرا گرفتن کاربرد آن یا تفاوت های اساسی که میان انواع مختلف این محصولات وجود دارد بیشتر بدانیم. پرداختن به این موضوع که هر یک برای پوست بدن ما چه نوع مراقبتی انجام می دهند امری است مهم و ضروری که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد. در ابتدا با تعریف صحیح لوسیون شروع کرده تا ویژگی های یک محصول مرغوب را شناخته و بتوانیم به شکلی صحیح در مراقبت از پوست صورت و بدن خود بشتابیم.

لوسیون بدن چیست و چه کاربردی دارد؟
لوسیون یک کلمه فرانسوی است که جهت استفاده ی مستقیم بر روی پوست ساخته شده تا رطوبت مورد نیاز را برای پوست تامین نموده و بدین ترتیب بتواند اصطکاک غیرضروری را در پوست صورت از میان بردارد. لوسیون از پخش و یا ترکیب شدن یک مایع مانند روغن در یک مایع دیگر مانند آب تشکیل می شود. اگر میزان آب موجود در این ترکیب از میزان روغن در آن بیشتر باشد به آن لوسیون گفته می شود و در حالتی دیگر اگر شرایط برعکس شده و مقدار روغن از آب بیشتر باشد به آن کرم خواهیم گفت. بنابر این تعریف میتوان نتیجه گرفت که محصول لوسیون وظیفه آبرسانی به پوست را بر عهده داشته و در هیدراته نمودن پوست بر انواع کرم زیبایی برتری دارد.

حال میتوان به وظایف اصلی لوسیون پرداخته تا شناخت وسیعتر از این محصول در چگونگی مراقبت پوست داشته باشیم.

وظایفی که لوسیون بدن بر عهده دارد:
1. هیدراته نمودن پوست: افرادی که دارای پوست های حساس یا بیش از حد خشک هستند و همچنین افرادی که در مناطق آب و هوایی خشک زندگی میکنند اغلب پوست بدنشان خشک است و از این حالت موجود بسیار رنج میبرند. حتی افرادی با وجود دارا بودن پوستی معمولی در فصول سرد سال از چنین خشکی هایی در پوست ناراضی بوده و دوست دارند به نوعی این مشکل را از میان بردارند. در چنین شرایطی میتوان با استفاده از انواع لوسیون, رطوبت مورد نیاز را به پوست برگردانده و احساسی بی نطیر از طراوت و شادابی را در پوست صورت و بدن ایجاد نمود.
منبع:توبیستی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.872 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت