تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arr.pa Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/28 12:26:07 ق.ظ
arr.pa

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

صفحه کابینت از بخش های بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون آشپزخانه است. مانند هر چیز دیگری روندها در طول زمان تغییر می کنند. برخی از آنها به سرعت ظاهر می شوند و سپس کم رنک شده و از بین می روند و برخی دیگر توسط دیگران به صورت گسترده پذیرفته شده و بخشی از مد و طراحی می شوند.

طراحی انتقالی شفاف و ساده
یکی از سبک های محبوب در حال حاضر طراحی انتقالی برای دکوراسیون داخلی خانه می باشد. طراحی ترنزیشنال یا انتقالی با ترکیب دو سبک مخالف انجام می شود. این سبک تعادل و توازنی بین دو سبک مدرن و سنتی پدید می آورد. سبک انتقالی از خطوط ساده، رنگ های خنثی، حداقل تزیینات و به کارگیری نور و گرما در طراحی استفاده می کند. طراحی تزنزیشنال تبدیل به یک تم محبوب و رایج در طراحی داخلی و آشپزخانه شده است. صفحات روی کابینت نیز ویژگی های این سبک را با چند عنصر کلیدی دنبال کرده اند.

صفحه روی کابینت

در درجه اول رنگ کلی و طرح صفحات روی کابینت از جنس سنگ کوارتز به سمت رنگ های خنثی با حداقل طرح و اندازه کریستال کوچکتر می رود. در تصاویر پایین چندین نمونه نشان داده است که صفحه کابینت ساده و تک رنگ (اغلب خاکستری، سفید ، سفید خاموش و مشکلی) است و اگر دارای طرحی است به صورت مینیمال است. (به غیر از سادگی و تک رنگ بودن، ظاهر کلاسیک مرمر کرارا هم در همه سبک های طراحی محبوبیت بسیاری پیدا کرده و این مرمر سیاه وسفید توسط بسیاری از سازندگان کوارتز تکرار شده است.)



صفحه کابینت صاف و یکدست بدون هیچ برآمدگی

با این حال یکی از روندهای محبوب داشتن برآمدگی روی صفحه کابینت است. به طور سنتی، صفحات روی کابینت با توجه به هدفشان طراحی می شوند که باید یک سطح سخت و بادوام برای آماده سازی مواد غذایی و برای محافظت از کابینت ها در برابر نشت هر ماده ای فراهم کنند. به طور معمول صفحه روی کابینت برآمدگی جلوتر از درب های کابینت و کمد ها دارد که باعث می شود، هر مایعی از روی سطح بدون تماس با درب کابینت ها مستقیما روی کف بریزد که به راحتی می تواند تمیز شود.

با طراحی انتقالی که تبدیل به یک سبک محبوب شده است، برخی از طراحان و صاحب خانه ها صفحات کابینت با برآمدگی کم تر یا حتی بدون برآمدگی را برای تاکید بر یک طراحی ساده و شفاف انتخاب می کنند. این نوع طراحی می تواند حیرت انگیز باشد تا زمانی که صاحب خانه متوجه معایب این نوع طراحی و فدای طراحی بر کاربرد آن شود. در تصاویر زیر نیز چند نمونه از از این نوع طراحی ها را می توانید مشاهده کنید.

صفحه روی کابینت

صفحه کابینت

صفحه کابینت مدرن آبشاری

یکی دیگر از روند های رایج استفاده از صفحه کابینت آبشاری است. جایی که صفحه روی کابینت به لبه ی کابینت آشپزخانه می رسد و سپس تا کف به صورت عمودی ادامه پیدا میکند. اگر شما رنگ و طرح صفحه روی کابینت خود را دوست دارید، این یک روش جذاب برای توسعه این رنگ به یک سطح عمودی است.





ضخامت صفحه کابینت
روند دیگر در صفحات روی کابینت انتخاب ورق هایی با ضخامت های متفاوت در آشپزخانه است. به صورت سنتی صفحات روی کابینت با ضخامتی بین ۱۱٫۲ و ۱۱٫۴ اینچ ساخته می شوند. اما امروزه طراحان و صاحبخانه ها تصمیم میگیرند تا ضخامت را تغییر دهند و تا نقاط کانونی ظریف و جذابی ایجاد کنند. استفاده از یک ورق ضخیم تر برای جزیره آشپزخانه یک نمونه بسیار محبوب است چون جزیره را تبدیل به یک نقطه کانونی می کند.




منبع: اجرای کورین - کورین کرومات
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.775 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت