تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

samanian Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/17 12:42:32 ق.ظ
samanian

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

امروز با سوال پرتکرار اومدم خدمتتون.من روش خودمو برای تمیز کردن میگم. امیدوارم براتون مفید باشه‌ اول از همه کشوی جا پودری رو کامل در میارم. با فرچه و اسکاج حسابی میشورمش.‌و اگه ببینم خوب تمیز نمیشه توی یه لگن بزرگ میزارم خیس بخوره‌ .😊

تو مرحله بعدی میرم سراغ قسمتی که کشو رو قرار میدیم. و همه جاشو با دستمال تمیز میکنم. اگر لازم باشه درز هاش تمیز بهشه با کاردک یا چاقوی نوک تیز پودر هایی که مالیده به سقف یا جدارهارو پاک میکنم. و در نهایتا با اسپری آب رو با فشار وارد میکنم و دستمال میکشم‌.

😄😄. تو مرحله بعدی داخل واشر ماشین رو تمیز میکنم. اگر پرزی چیزی رفته باشه تمیز میکنم و کاملا داخل واشرهاشو دستمال میکشم‌.

بعد از تمیز کردن واشر با شیشه پاک کن شیشه درب ماشین رو از داخل و خارج کاملا تمیز میکنم .😍😍😍😍 .

و در مرحله آخر قسمت پایین ماشین لباسشویی یه در کوجیک هست که داخل اون یه پیچ هست.‌اون پیچ رو باز میکنم و ابی که اونجا جمع میشه رو خالی میکنم با شلنگش و اگر آشغالی چیزی رفته باشه تمیز میکنم‌ .😍😍😍😍.

این مراحل رو ماهی یک بار انجام میدم.تعمیر ماشین لباسشویی

اما شستن کشو رو هر هفته انجام میدم.تمیز کردن شیشه و خشک کردن واشر رو بعد از هر بار شست و شو.هر ۳ ماه یکبار هم قرص جرم گیر داخل ماشین میندازم و روشن میکنم ماشین رو بدون لباس تا جرم گیری کنه.


تعمیر لباسشویی


و در آحر نکاتی رو هم در مورد نگهداری و تعمیر یخچال ساید بای ساید بهتون میگم که خیلی کاربردی هست.

۱. چرا یخچال ساید بای ساید روشن نمی‌شود :
ابتدا باید بررسی کنید که جریان برق به یخچال متصل است یا خیر!
برای بررسی این مورد باید پریز برق را چک کنید بعدازاینکه به سلامت پریز برق اطمینان پیدا کردید به سراغ مرحله بعد بروید.اگر از سه‌راهی برق یا تبدیل سه به دو برق استفاده می‌کنید سه راهی را از راه بردارید و یخچال را مستقیم به پریز برق وصل کنید و نتیجه را ببینید.
در صورتی که باز هم یخچال روشن نشد برای تعمیر ساید بای ساید و یا سرویس با تهران سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان شما راهنمایی کنند.

برای دانلود دفترچه راهنمای یخچال ساید بای ساید سامسونگ کلیک کنید.

۲. چراغ‌های یخچال روشن نمی‌شود :
ابتدا باید چراغ یخچال را جدا کنید و از سالم بودن چراغ اطمینان حاصل کنید اگر لامپ سوخته باشد با تعویض لامپ مشکل رفع خواهد شد.
در صورتی با تعویض لامپ مشکل برطرف نشد باید سوئیچ در یخچال ساید خود را بررسی کنید.

۳. قسمت یخچال فریزر کار نمی‌کند ولی لامپ آن روشن می‌شود :
زمانی که با این مشکل روبرو شدید ابتدا باید تنظیمات درجه حرارت یخچال را بررسی کنید و اگر مشکلی نبود فاصله یخچال از دیواری کناری و بالا را بررسی کنید که باید از حدود ۸ سانتی‌متر از دیواره و حدود ۵ سانتی‌متر از بالا برای جریان هوا فاصله داشته باشد.
هنگامی که تمامی مسائل بالا را بررسی کردید و مشکلی نبود سیم پیچی های یخچال را تمیز کرده و یخچال را حدود ۲ ساعت از برق کشیده و صبر کنید و بعد یخچال را روشن کنید اگر فریزر شروع به کار کند مشکل از گرمای زیاد کمپرسور بوده و مشکل رفع شده است.

۴. یخچال ساید بای ساید بوی بدی می‌دهد :
ابتدا داخل یخچال را بررسی کنید تا از نبودن مواد غذایی فاسد شده در یخچال مطمئن شوید و بعد داخل یخچال و نوار لبه‌های درب را با آب ولرم و مقداری جوش‌شیرین تمیز کنید.
تعمیر پکیج دیواری

۵. یخچال ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی‌شود :
برای رفع این مشکل ابتدا تنظیمات دمایی یخچال را بررسی کنید و بعد نحوه بسته شدن درب یخچال ساید را بررسی کنید.اگر هوا در یخچال به طور مناسب جریان ندارد با جا به جایی وسایل داخل یخچال جریان هوا را کنترل کنید.تعمیر یخچال ساید بای ساید در این مورد اگر مشکل اساسی باشد ضروری است و باید سریعا اقدام کنید.
تبلیغات
anahemati Offline
#2 ارسال شده : 1399/03/06 01:00:28 ب.ظ
anahemati

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 105
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
لکه بری های فوق العاده با ماشین لباسشویی LG
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.599 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت