تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/12 05:32:42 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
پی پال کمک مالی به نیازمندان
پی پال با افتخار، سه شنبه کمک به نیازمندان و موسسه برگزار کننده آن، خیابان نود و دوم وای، از آغاز فعالیت آن در سال 2012 شروع به همکاری کرده و با ایجاد بستری امن، ایمن و آسان امکان پرداخت کمک به نیازمندان را برای مشتریان خود برای کمک به خیریه دلخواهشان در اختیار آنها قرار داده است. ما هر سال از میزان کمک های خیریه میلیون ها نفر از مشتریان مان در جهان با استفاده از بسترمان شگفت زده می شدیم.

در سال 2012، در اولین سه شنبه کمک به نیازمندان، paypal مبلغ 16 میلیون دلار را انتقال داده است. در سال 2015 با ثبت یک رکورد گینس، ما بیش از 45 میلیون دلار جمع آوری کردیم که بیشترین مبلغی است که به صورت آنلاین در یک دوره 24 ساعته جمع شده است. و سال گذشته، ما برای 715 هزار نفر این امکان را فراهم آوردیم تا 64 میلیون دلار به خیریه های دلخواه خود کمک کنند.

امروز خوشحالم که اعلام کنم پی پال در سه شنبه کمک به نیازمندان سال 2018 برای کمک های نقدی یک میلیون نفر در 180 بازار دنیا امکان پرداخت 98 میلیون دلار را فراهم کرده است. این به معنای افزایش 51 درصدی نسبت به هر سال است.

دیدن بخشش مشتریان و قدرت بستر ما که خلق کننده چنین فرصت بزرگ با تاثیر مثبتی بر موسسات غیر انتفاعی است بسیار تاثیر گذار است.

از مجموعه پی پال برای این بخشندگی سپاس گذاریم و بهترین ها را برای فصل تعطیلات برای شما آرزو مندیم.



پی پل PayPal یک شرکت آمریکایی است که سیستم پرداخت آنلاین به صورت جهانی عرضه می کند. برای سفارش پی پال کارت اینجا کلیک کنید.



شاید به خواندن مطالب زیر علاقه مند باشید:


پی پل (PayPal) چیست؟ آیا پی پل در ایران وجود دارد؟

پی پل PayPal
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.112 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت