تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sara1400 Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/06 06:09:38 ب.ظ
sara1400

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

یکی از راه کارهای مرزبندی و ایجاد مانع حصارکشی می باشد.بستن حصار از دیرباز با سنگ و چوب مرسوم بوده و در زمان های نه چندان دور از پرچین های طبیعی که از درختان تیغ دار و گیاهان ایجاد می کردند عملیات حصار کشی صورت می گرفت.قالبا این حصارکشی های امنیت کامل و دوام و عمر مناسب یک حصار با کیفیت را نداشت و پس از چندی کارایی خود را از دست می داد .امروزه روش هایی متفاوتی متداول گشته است که نه تنها موجب گشته عمر حصار بیشتر گردد بلکه کارایی – هزینه ساخت و کیفیت را بسیار مطلوب تر نموده است.

توری حصاری زنجیری از معروف ترین و محبوب ترین انواع توری های حصاری به شمار می رود که علاوه بر حصارکشی در موارد عمومی بسیار زیادی کاربرد دارد. توری حصاری زنجیری تار و پود نداشته وبه دلیل نوع بافت آن و لینک شدن سیم های تشکیل دهنده توری از عرض با نام توری زنجیری معروف می باشد.

توری حصاری زنجیری به عنوان یک محافظ دارای مقاومتی طولانی و قابلیت نصب آسان و دارای امنیتی بالا می باشد . جنس سیم تشکیل دهنده توری های حصاری زنجیری از گالوانیزه گرم می باشد که دارای روکشی از فلز روی هستند که باعث ضد زنگ بودن توری حتی بعد از ۵۰ سال مصرف در طبیعت و جو رطوبتی می باشد.

از توری حصاری زنجیری برای تعیین مرزهای املاک شخصی افراد و محصور کردن حیوانات – محوطه های ورزشی و مراکز نظامی و فرودگاه ها استفاده می شود. طول رول های توری حصاری زنجیری بسته به درخواست از ۵ متر الی ۲۵ متر طول قابل تولید بوده و همچنین تنوع عرضی از ۵۰ سانتیمتر الی ۴ متر قابل عرضه می باشد.

تنوع ضخامت مفتول :۴ mm – ۳٫۵۰mm – ۳mm – ۳٫۸mm – ۲٫۵mm – ۲٫۴۱mm

تنوع چشمه توری حصاری زنجیری: ۲cm – ۳cm – ۴cm – ۵cm – ۶cm -6.5cm – ۷cm

از کاربردهای دیگر توری زنجیری استفاده از آن برای حفظ ایمنی کارگران هنگام عملیات های ساختمانی در مقابل سقوط از ارتفاع می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به ایران توری تولید کننده انواع توری هایی مانند توری حصاری و توری گابیون و .. مراجعه نمایید.
https://irantoori.com

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت