تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mona28 Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/26 07:31:24 ب.ظ
mona28

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

واقعیت کاکتوس
کاکتوس یک نوع گیاه است که می تواند مقادیر زیادی آب را ذخیره کند و در زیستگاه های بسیار گرم و خشک زنده بماند. حدود ۲۰۰۰ نوع مختلف از کاکتوس وجود دارد که در اندازه، شکل، رنگ و نوع زیستگاه متفاوت است. تقریبا تمام کاکتوس ها به بیابان و مناطق خشک جنوب و شمال امریکا بومی هستند. با توجه به مورفولوژی جذاب، امروزه کاکائو در سراسر جهان یافت می شود. جمع آوری بیش ازحد و از دست دادن زیستگاه تهدید اصلی برای بقا کوکتی های وحشی است. گونه های خاصی در معرض خطر قرار دارند، اما خوشبختانه تجارت اکثر گونه های کاکاشی توسط قانون ممنوع است.

جالب بودن اطلاعات کاکتوس:
اندازه کاکتوس بستگی به گونه دارد. بزرگترین گونه کاکتوس می تواند به ۶۶ فوت در ارتفاع برسد و وزن آن تا ۴۸۰۰ پوند (زمانی که به طور کامل با آب بارگذاری می شود). کوچکترین گونه ها معمولا فقط در چند سانتی متر ارتفاع دارند.
کاکتوس می تواند درخت (مثل درخت)، استوانه ای، گرد، نامنظم یا شکل دریایی داشته باشد. سطح می تواند مسطح و یا پوشیده شده با رگه ها باشد.

کوکتی می تواند سبز، بنفش یا قهوه ای سبز باشد. آنها مواد موثره ای روی سطح دارند که از طریق انتقال (از بین رفتن آب از طریق سوراخ های کوچک زمانی که دمای بیرونی بالا است) جلوگیری می کند.

ککتی به جای برگها ستون فقرات است. ستون فقرات می تواند نرم و یا سخت، راست و یا منحنی، مرتب در ردیف و یا پراکنده. آنها می توانند به طول ۶ اینچ برسند.

ستون فقرات دارای دو نقش عمده است: آنها از بین رفتن آب از طریق تعرق جلوگیری می کنند و گیاه را از حیوانات بی خطر نگه می دارند.
هر ستون فقرات از آرئول توسعه می یابد، که به نظر می رسد ساختار مشابه در برابر ضربه یا ساختار نوک پیک بر روی سطح کاکتوس است.

از آنجا که کاکتوس در مناطق خشک زندگی می کند، آنها نیاز به جذب مقدار زیادی آب و ذخیره آن را در ساقه و ریشه ها برای دوره خشکسالی. علاوه بر ذخیره سازی آب، ساقه نقش فرایند فتوسنتز (تولید غذا را با استفاده از نور خورشید و دی اکسید کربن) بازی می کند.

آب از کاکتوس دارای چگالی بالاتری نسبت به آب شیرین است، اما برای نوشیدن امن است.

ریشه های کوکتی چند اینچ زیرزمینی قرار دارند، اما می توانند به قطر ۷ فوت برسند زیرا آب به راحتی از طریق شن و ماسه عبور می کند.
ککتی دارای دوره های خفته و دوره های رشد و شکوفایی شدید است. دوره های رشد نیاز به آب و نور خورشید کافی دارند و معمولا کمتر از دوره های استراحت هستند.

اندازه و شکل گل بستگی به گونه های کاکائو و نوع گرده افشان دارد. آنها می توانند سفید، قرمز، نارنجی، صورتی یا آبی رنگ باشند.
پروانه ها، زنبورها، پروانه ها، خفاش ها و پرتقال ها گرده افشان های اصلی کوکتی هستند.

ستون های کاکتوس را می توان در تولید قلاب ها، شانه ها و سوزن ها استفاده کرد. میوه می تواند به عنوان غذا مورد استفاده قرار گیرد.
برخی از کوکتی ها ماده ای بنام mescaline تولید می کنند که باعث اثرات هذیانی می شود.
ککتی می تواند از ۱۵ تا ۳۰۰ سال زنده بماند، البته این بسته به نوع هم دارد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.162 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت