تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

Mohammadhajilu Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/01 05:13:35 ب.ظ
Mohammadhajilu

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 15
مکان: تهران

در گذشته شاید برای سرگرمی و بازی کردن وسایل کمی موجود بودند . اما در زمان فعلی و امروزه به وسیله پیشرفت فناوری پای اسباب بازی ها و سرگرمی های مدرنی نیز به بازار باز شده است.اسکوتر برقی نیز یکی از همان وسایل بازی و سرگرمی بوده که در سال های گذشته تنها یک رویای زیبا و هیجان انگیز بوده است.اسمارت اسکوتر برقی به تازگی توانسته رتبه محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران خود کسب نماید و تب استفاده از آن در سراسر جهان بسیار دوستداران تکنولوژی را فرا گرفته است.

اسکوتر هوشمند یا همان اسکوتر برقی با استفاده کردن از پردازنده و ژیروسکوپ داخلی دقیق رفتار حرکتی شخص را مورد بررسی و پردازش قرار داده و تعادل آن را برقرار می نماید.اسمارت اسکوتر این قابلیت را دارد که علاوه بر برقراری تعادل کامل برای شخص هر نوع سطح شیبدار و صافی را تا اندازه سرعت 15 کیلومتر بر ساعت طی نماید.

این وسیله از یک محور متصل به چرخ تشکیل شده است که از طریق باتری قابل شارژ حرکت می نماید. توان مصرفی این اسکوتر 15 کیلومتر بر ساعت بوده و به ازای یک بار شارژ کامل می توان مسافتی به اندازه 20 کیلومتر در ساعت طی نماید.این اسکوتر برای اشخاص در محدوده وزن 20 الی 120 کیلوگرم طراحی گردیده است.مدت زمانی که برای شارژ شدن این اسکوتر زمان صرف می گردد 1 الی 2 ساعت می باشد.مقدار فاصله ای که این اسکوتر در مدت زمان شارژ کامل طی می نماید نسبت مستقیمی با وزن شخص از آن استفاده می نماید .

استفاده کردن و کاربری این اسکوتر با استفاده از قابلیت تعادل خودکار بسیار آسان شده و مدت زمان یادگیری راندن اسکوتر بسیار کم می باشد.این وسیله فرمان ندارد و برای تغییر مسیر و به جلو و یا عقب رفتن تنها باید به وسیله سطح اتکای خود روی یک پا به سمت سمت همان پا تغییر مسیر داد.اسکوتر هوشمند با برخورداری از دو چراغ LED پر قدرت می توان شخص را در شب نیز همراهی کند و قابل استفاده در شب نیز می باشد.
تبلیغات
bahare33 Offline
#2 ارسال شده : 1397/02/09 04:21:46 ب.ظ
bahare33

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: تهران

پدر من امسال که با تور قونیه رفته بود سفر، برای داداشم یه اسکوتر برقی خریده بود.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.237 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت