تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1396/11/15 05:58:41 ب.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

آب قلیایی

آب خروجی از دستگاه RO و آب مقطر تمام املاح معدنی موجود در آب را حذف شده است ، بنابراین این آب ها یونیزه نبوده و اسیدی هستند و به دلیل نداشتن املاخ برای بدن مفید نیستند . . آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب هوشمند) دارای املاح معدنی نظیر کلسیم و منیزیم بوده و مواد مضر دیگر از آن حذف شده است. آب های خروجی دستگاه RO و آب های مقطر اسیدی بوده و باعث اسیدی شدن بدن ما می شود. در حالی که آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب شفابخش) به بدن کمک می کند تا تعادل اسیدی – قلیایی در بدن ایجاد شود.

Sakhti
آزمایش اولیه برای نصب دستگاه تصفیه آب :

در ابتدا زمانی که بخواهید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی را نصب نمایید باید میزان سختی آب را بسنجید سنجش میزان سختی آب سبب می شود تا به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که چه نوع دستگاه تصفیه آبی برای شما مناسب است و شما برای استفاده از آب مناسب نیاز دارید که چند مرحله این آب تصفیه شود . این اطلاعات را می توانید توسط دستگاه سنجش سختی آب به دست اورید .
ایا علاوه بر دستگاه آی واتر نیاز به دستگاه تصفیه آب هم وجود دارد ؟

دستگاه تصفیه آب آی واتر علاوه بر این که آب یونیزه قلیایی تولید می کند قادر می باشد که آب را هم تصفیه نماید اما در بعضیی از شهر ها از جمله قم و اصفهان که سختی آب شهری این مناطق بالای 300 است حتما نیاز به قرارداد فیلتر بر سر راه دستگاه وجود دارد به دلیل این که ابتدا آب توسط فیلتر ها تصفیه شود و سختی آن به زیر 100 برسد سپس آب یوینزه قلیایی شود که در این شرایط به پلیت های دستگاه نیز آسیب نمی رسد .
علت تلخ شدن آب چیست ؟

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی را اگر به شکلی تنظیم کنند که سختی آب را زیر 100 بیاورد این امر سبب می شود که آبی که شما میل می کنید طعم تلخی داشته باشد . این امر به این دلیل است که آن آب اسیدی است و باید هر چه سریع تر سختی را بالای 100 و بین 100-120 تنظیم نمایید .

ROinternalview
فیلتر تصفیه آب دستگاه آی واتر

فیلتر دستگاه تصفیه آب آی واتر نقش تصفیه آب را دارد و عمر مفید آن بین 1 سال تا 1.5 است که بعد از این مدت باید این فیلتر را تعویض کنید و فیلتر جدیدی را نصب نمایید تنها قطعه تعویضی دستگاه تصفیه آب آی واتر هم همین گزینه می باشد که به غیر از این مورد دیگر دستگاه های آی واتر هزینه ی دیگری ندارند .
تبلیغات
maya2015 Offline
#2 ارسال شده : 1397/03/20 01:54:21 ق.ظ
maya2015

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 133

بعترین عرضه کننده انواع فیلترهای اصل همراه گارانتی سایت دیجی پاک آب است که علاوه بر خرید آسان از سایت، متخصصان نصب فیلتر را برعهده گرفته و با خیالی آسوده از تنظیمات کامل دستگاه تصفیه آب می توانید از طعم واقعی چای و قهوه لذت ببرید
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.106 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت