تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی Offline
#1 ارسال شده : 1396/05/19 10:32:53 ق.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

آب قلیایی
يك اتفاق خيلی ساده و در عين حال بسيار پيچيده ، 5/2 ميليون سال پيش رخ داد. آن زمانی كه نوع خاصی از باكتری به نام جلبک سبز دریایی ياد گرفت چگونه از آب هيدروژن بيرون بكشد و از مخلوط آن با دی اكسيد كربن، قند درست كند ( منشاء فتوسنتز) اما با اين اكسيداسیون كاهش پتانسيل چه بايد كرد؟ جواب آن توليد اكسيژن است.
يكی از محصولات جانبی عمل فتوسنتز حالت اكسيژن آزاد يا O¬2 است. فتوسنتز زياد جلبک آبی – سبز و بيرون كشيدن هيدروژن از آب، منجر به توليد گاز اضافی (waste gas)‌ اكسيژن شد. در اين مرحله از پيشرفت گياهی، اكسيژن يک تازه وارد بود. در ابتدا، اكسيژن وابسته به مواد معدنی اكسيژن خوار مانند آهن و سيليكون بود و سپس جذب محلول اقيانوس ها شد. هنگامی كه اين مخازن پر شدند، سپس شروع به انباشته شدن در اتمسفر كرد و باعث تغييرات شيميايی اساسی در كره زمين گردید ؛ و اين همان مسائل شيميايی است كه ما به آن علاقه منديم. شيمی اساسا علم حركت الكترون ها به اطراف است. يک پيوند شيميايی بين دو اتم، در واقع يک جفت الكترون هستند كه توسط اتم ها به اشتراک گذاشته می شوند، يک واكنش شيميايی ، حركت الكترون ها از پيوندی به پيوند ديگر است. در هر واكنش شيميايی، پيوندهای مشخصی از اتم شكسته شده و در همان زمان پيوندهای جديد شيميايی شكل می گيرند. شيميدان ها اين اتفاق را اكسيداسيون جفت و واكنش كاهش می نامند. پيوندی الكترون از دست می دهد اكسيده شده (اكسيژن به آن اضافه شده) و پيوندی كه الكترون دريافت كرده، كاهش می يابد. هنگامی كه اين اتفاق در بدن انسان رخ دهد بهتر است كه الكترون دريافت كند تا الكترون از دست بدهد. تئوری پيری اين است كه سلول ها ، الكترون از دست می دهند و اكسيده می شوند. اين زمانی اتفاق می افتد كه راديكال های آزاد ، الكترون های سلول ها را از هم جدا كرده و باعث "زنگ زدگی" می شود. زنگ زدن آهن، قهوه ای شدن تكه های سيب برش خورده و پير شدن سلول های بدن، خواه سلول های پوست يا سلول های قلب مثال هايی از اكسيداسيون راديكال های آزاد هستند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.072 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت