تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

h.rmz Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/25 11:10:53 ق.ظ
h.rmz

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17

آنهایی که اهل نوشیدنی سالم هستند، حتما نام دوغ کفیر را شنیده‌اند. دوغی که با طعم خوب و تخیلی‌اش جای خوبی بین طرفداران نوشیدنی‌های سالم و غیرگازدار (نوشابه‌ای) باز کرده است. نام «کفیر» برگرفته از کلمه «ک‍ِف» در زبان ترکی به معنای خوشی و لذت است ولی هر خوشی‌ای که مشکل‌دار نیست! این نوشیدنی ابتدا از قفقاز به دنیا معرفی شد.
کفیر تکه های قارچ شبیه به گل کلم به رنگ سفید ، که شیر را تخمیر و به ماست تبدیل می کند و خواص طبی بسیاری دارد.این نوشیدنی در مناطق قفقاز استفاده می شده و پس از آن در بسیاری از کشورهای اروپا و بعضی از ایالتهای آمریکا مورد استفاده قرار گرفت . در روسیه علاوه بر ماست ، کفیر به صورت پنیر هم تهیه شده و به صورت غذا از آنها استفاده می شود .

قفقازیها از سنین جوانی از کفیر به جای آب خوردن و غذا استفاده می کنند و عمر آنان معمولاً به 110 تا 150 سال می رسد . در این اواخر هرگز امراض سل ، سرطان و ناراحتیهای گوارشی در آنها دیده نشده است .
موارد مصرف : ناراحتیهای گوارشی به ویژه زخم معده و اثنی عشر ، تورم معده و روده « گاستریت و انتریت » و اسهال و ناراحتیهای کبدی و یرقان ( کفیر باعث نابود شدن زایده های اضافه در روده ها می شود ) ناراحتیهای پوستی به ویژه اگزماها ، بیماریهای قلب و عروق ، فشار خون ، انسداد عروق ، کاهش دهنده ی کلسترول خون ، لاروبی کننده ی جدار عروق ، ناراحتیهای عصبی ، افسردگی ، فشارهای عصبی ، اضطراب ، بیخوابی ( شبها مصرف شود ). کفیر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند . مشاهده شده است که مخاط دهان و لثه ها که دچار عارضه شده اند ( مانند تاولهای دردناک عود کننده ) به مدت سه ماه بهبودی کامل میدهد . از عود تبخال جلوگیری می کند . باعث تقویت و قابلیت انعطاف مفاصل بدن مخصوصاُ رباطهای ستون فقرات و دیسک بین مهره ها می شود . موجب لطافت و نرمی پوست بدن می شود ( از طریق استعمال آن روی پوست )
این ماده ی ارزشمند تنها یک دارو نمی باشد ، بلکه به عنوان سس سالاد یا نوعی ماست می توان از آن استفاده نمود .
در گرفتاریهای عصبی ، هر روز همراه غذا 1 لیتر و جهت رفع بیخوابی شب هنگام به مقدار نیم لیتر یا کمتر.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.236 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت