تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kafsabizarin Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/18 12:14:59 ق.ظ
kafsabizarin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: tehran

کفسابی چیست

کفسابی یا همان سنگسابی در اصطلاح صیقل دادن سنگ است که با برداشتن یک یا چند لایه (به اندازه یک تا پنج میلی متر)انجام می پذیرد.

درعملیات کفسابی به وسیله ساب های پی در پی سنگ تا مرحله صیقلی شدن و شفافیت بی نظیر و شیشه ای شدن پیش می رود که به طور کلی در هر مرحله به پرداخت شدن سنگ و نیز درخشش بیشتر نزدیک تر می شود.
چرا باید کفسابی کنیم

دلایل فراوانی برای انجام کفسابی سنگ وجود دارد ولی مهمترین عامل آن زیبا جلوه دادن سنگ فرشی است که با هزینه زیاد اجرایی شده است،زیرا اگر سنگی که بر کف منزل،اداره و کارخانجات،مغازه یا … فرش کرده ایم را به وسیله عملیات کفسابی ساب نزنیم و صیقل ندهیم یک چهره ناپسند در سنگ ایجاد می شود و با گذر زمان رسوبات و چرک و کثیفی روی سنگ افزایش یافته و پستی و بلندی نامطلوبی را ایجاد می کند.

یکی از عمده مشکلاتی که برای سنگ پیش می اید این است که بعضی افراد به اشتباه برای تمیز کردن سنگ یا موزاییک آن را با مواد شیمیایی شست شو می دهند که این کار باعث رسوب کردن مواد شیمیایی داخل سنگ می شود که علاوه بر اسیب به سنگ، رنگ آن را مات و کدر نشان می دهد.

همچنین در اکثر مواقع دیده می شود که بین سنگ فضای خالی وجود دارد که این مشکل نیز با کفسابی و بندکشی رفع شده و باعث یک دست شدن کف زمین میشود.

خدمات کفسابی باعث میشود تا نظافت سنگ اسان تر شود.
مزایای کفسابی

یک دست و یکپارچه شدن سنگ بعد از اتمام کفسابی و سنگ سابی
درزگیری یا بندکشی بین سنگ ها که این عملیات به وسیله چسب بتن و سیمان و در بعضی مکان ها رزین مورد استفاده قرار میگیرد و فضاهای خالی پر میشود و باعث ماندگاری بیشتر سنگ شده و از لق زدن آن جلوگیری می کند.
نظافت اصولی سنگ با کفسابی که موجب زیبایی منحصر به فرد و جذاب تر شدن محل میشود و درخشندگی سنگ جلوه زیبایی را به منزل یا محل کار می دهد.
یکی از مزایای مهم و اساسی کفسابی صاف شدن کف زمین است که با لمس دست نیز قابل تشخیص است،با پوشیدگی کامل بندها و تمیز شدن سنگ در اثر ساب دادن همه چیز برای لذت بردن از سنگ فرش مهیا میشود.
افزایش کیفیت سنگ به بالاترین کیفیت و ایجاد شفافیت بسیار بالا بعد از ساب زنی
انسان موجودی است با ذات و روح لطیف که طالب کمال و زیبایی است، کفسابی یا سنگ سابی بهترین ابزار برای پاکیزگی نمای سنگ است که از نظر روانشناسی تاثیر فراوانی در شادابی ذهن دارد.

عمده مشکلاتی که برای سنگ به وجود می اید و نیاز به کفسابی یا سنگسابی دارد:

ریختن رنگ،سیمان یا گچ و از این قبیل موارد در عملیات ساختمانی بر روی سنگ
ایجاد پستی و بلندی پس از پایان سنگ فرش
شست شو با مواد شیمیایی و ایجاد رسوب بر روی سنگ
کثیفی و چرک روی سنگ که در مرور زمان ایجاد میشود
وجود بند و فضای خالی که با شست شو با اب در مرور زمان موجب تضعیف مصالح استفاده شده وسنگ کارایی خود را از دست داده و لق میزند.
از بین رفتن کیفیت سنگ های قدیمی با گذر زمان
و موارد دیگری که چند نمونه از ان را ذکر کردیم.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.886 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت