تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

hamidrabbani Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/09 10:49:44 ق.ظ
hamidrabbani

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
اگر میخوای وارد فیتنس بانوان بشی یا تا حالا کار کردی، حتما برات سوال بوده که چه خوراکی هایی میتونه تو رو زودتر به هدفت که یه بدن زیبا و فیت و فرم گرفته هست برسونه و انرژی لازم برای تمرینت رو فراهم کنه. توی این فایل کوچیک، 12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان رو بهت معرفی می کنم. پس اون ها رو توی رژیم غذاییت بگنجون و از دونستن این راز لذت ببر!

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان



این موادغذایی علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز تو برای تمرین، پروتئین لازم برای عضلات و همچنین چربی های مفید برای آب کردن چربی های بدن حین تمرین رو هم تامین می کنن. بعلاوه خواص عالی دیگه ای هم دارن که برات توضیح داده میشه!

سه نمونه از این مواد غذایی رو در زیر باهم میبینیم:



1- هویج

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان

هویج کربوهیدارت پیچیده ای داره که انرژی مورد نیاز عضلات رو تامین می کنه. همچنین با وجود کالری خیلی کم، پتاسیم لازم برای کنترل فشار خون و انقباضات عضلانی رو تامین می کنه!



2- ران مرغ

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان

دریافت آهن و روی ناکافی باعث کاهش انرژی میشه. پختن مقداری ران مرغ یا بوقلمون بهترین راه برای دریافت آهن و روی مورد نیازته. گوشت تیره مرغ بطور قابل توجهی چربی کمتری در مقایسه با گوشت قرمز داره و دارای آهن، روی و ویتامین ب هست که زنان بهش نیاز دارن.



3- شیرکاکائو

12 ماده غذایی برتر برای فیتنس بانوان

شیرکاکائو چیزی بیش از دریافت کلسیم داره. در حین کالری کم انرژی خیلی بالایی بهت میده. کاکائو ویتامین، کلسیم و مواد معدنی مفیدی داره که در ترکیب با شیر اثری به مراتب بهتر از نوشیدنی های تبلیغاتی برای بعد از تمرینه!
سورس: http://fitsho.ir/12-top-fitness-food-for-women
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.087 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت