تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

barbod Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/03 12:57:05 ق.ظ
barbod

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
پیش از اختراع دکمه پلاستیکی و تولید انبوهش، دکمه هم برای خودش ارج و قربی داشته و فقط مال مرفهین بی‌درد بوده. حالا معلوم نیست سر آستین فقرا در آن دوره پس به چی بند بوده، اما تا همین حالا هم دکمه سردست، یک اکسسوری لوکس محسوب می‌شود. پیراهن‌هایی که می‌شود دکمه سر آستین‌شان بست، خاصند و به جای دکمه و جادکمه، دو تا جادکمه در دو طرف آستین دارند. دکمه سرآستین‌ها هم می‌توانند از جنس‌های ساده‌ای مثل استیل تا جنس‌های خفنی مثل طلا ساخته شوند و سنگ تزیینی‌شان هم می‌تواند استخوان نهنگ سفید باشد یا زمرد چند قیراطی.



ایده‌ی ساخت دكمه های سر‌دست خاص به صد‌ها سال پیش باز می‌گردد. درآغاز، بشر برای اتصال دو سمت سر‌آستین از دكمه و جا دكمه‌ایی كه در سمت دیگر سر‌آستین ایجاد شده بود، استفاده می‌كرد. از گذشته تا‌كنون روش‌های مختلفی برای انجام این كار وجود داشته ‌اند. این دكمه‌ها در ابتدا از جنس فلزات بودند و بعدها مزین به برخی سنگ‌ها شدند.



وصل کردن دکمه سرآستین بدلی و بی‌ارزش، آن هم با پیراهن راه راه و شلوار کتان نشان از یک بیماری به نام سندروم خزوخیل دارد که متاسفانه عده زیادی به آن مبتلا هستند! دکمه سرآستین را بگذارید برای کت و شلوار رسمی دامادی یا مراسم دریافت جایزه نوبل یا اسکار از دست داوران. در بقیه حالات همان دکمه پلاستیکی‌تان را ببندید و خودتان را سبک نکنید.



دكمه سر‌دست به‌طور معمول برای لباس رسمی آقایان (به تازگی بر‌روی لباس خانم‌ها) درموقیت‌های رسمی،مهمانی‌ها و حتی بر‌روی لباس‌های غیر‌رسمی مشاهده می‌شود. همان طور كه واقفید از دكمه سر‌دست علاوه بر كاربرد روزانه در موقعیت‌های رسمی و مراسم ازدواج نیز استفاده می‌شود. كاربردهای آن بی‌شمارند.هنگامی كه تصمیم به خرید دكمه سر‌دست گرفتید موارد خاصی را باید در نظر بگیرید، به‌طور مثال: آیا آنها با سبك و رنگ اغلب كت و شلوارهای شما هماهنگی دارند؟ آیا با دیگر زیور‌الات شما (ساعت،انگشترها و غیره) تناسب دارند؟ به علاوه، اندازه‌ی دكمه سر‌دست می‌بایستی در حدی باشد كه حلقه از سوراخ به راحتی خارج نشود.

كیفیت دكمه‌های سر‌دست همانند دیگر جواهرات با یكدیگر متفاوت است. هنگام خرید می‌بایستی به كیفیت فلز و سنگ‌های نصب شده بر‌روی آن توجه كرد. نحوه‌ی ساخت و تكنیك‌های مورد استفاده در تولید دكمه سر‌دست نشانگر كیفیت آنها می‌باشند. به علاوه لعاب استفاده شده در ساخت دكمه سر‌دست از دیگر عوامل تأثیرگذار بر‌روی كیفیت آن است.
به‌طوركلی، اشخاص از طریق انتخاب دكمه سر‌دست مناسب، سبك شخصی و سلیقه‌ی خود را نشان می‌دهند. دكمه‌های سر‌دست چه از جنس پلاتین و مزین به الماس وچه ساده و شیك باشند به هر ترتیب موجب زیباتر جلوه دادن شما هستند و دقت و توجه شما را به جزئیات نشان می‌دهند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.221 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت