تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

k-aria Offline
#1 ارسال شده : 1396/01/23 08:41:13 ق.ظ
k-aria

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54




هنگامی که برای اولین بار تصویری از استن­مارتین DBX منتشر شد تنها شبحی از این خودرو بود و هیچ نشانه ه­ای از ظاهر بدنه آن مشاهده نمی ­شد. از آنجا که بیش از دو سال از معرفی طراحی مفهومی این خودرو می­ گذرد، هم ­اکنون طراحی استن­مارتین DBX در مراحل پیشرفته ­تری قرار گرفته و از این خودرو در اوایل سال 2019 رونمایی می­ گردد.
در بخش ­های مختلف، این محصول به مشتریان بیشتری نسبت به قبل نیاز دارد که استن­مارتین امیدوار است که DBX بتواند این امر را محقق سازد. استن در ارتباط با طرح مفهومی DBX اظهار دارد که این خودرو به منظور مبارزه با عقاید و تفکرات مرسوم در مورد بخش لوکس GT ساخته شده است و می­ تواند به مخاطبان متنوع­ تر جهانی بیش از پیش برسد.
پیش­ بینی می­ شود DBX از انتقال قدرت مرسوم ­تری نسبت به طرح مفهومی یک موتور برای هر چرخ استفاده کند. DB11 از موتور V12 توربوشارژ استفاده می ­کند، در صورتی که Vantage V8 جدید از موتور V8 4 لیتری AMG استفاده می­ کند.
مدیر اجرایی استن، اندی پالمر انتظار دارد که اولین نمونه اولیه DBX در نیمه دوم سال 2018 تکمیل گردد که پیش از آغاز تولید انبوه این خودرو در سال 2019 می­ باشد.









منبع: اجاره خودرو تهران کهن گشت آریا
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 6.471 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت