تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/16 01:31:36 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
۳ قانون مهم در پروسه طراحی سایت





پروسه طراحی سایت


۳ قانون مهم در پروسه طراحی سایت ، موضوع مورد بحث ما در این مقاله از سری مقالات خدمات طراحی سایت لیموترش می باشد . اگر در انجام مراحل طراحی سایت تان مجموعه ای از اصول و قوانین را رعایت کنید ، علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری وب سایت ، برای کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت تجربه ای متفاوت و جذاب به وجود خواهید آورد . در ادامه ی مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را با ۳ مورد از این قوانین که در موفقیت یک طراحی سایت بسیار تاثیر گذار می باشند ، آشنا نماییم . در واقع یک پروسه طراحی سایت زمانی ایده آل به حساب می آید که با کمترین هزینه زمانی برای نویسنده و مخاطب ، بهترین و بیشترین امکان بهره وری را ارائه نماید .

در ادامه شما را با قوانینی آشنا خواهیم کرد که با رعایت آن ها در پروسه طراحی سایت تان می توانید به وب سایتی زیبا و کاربر پسند دست یابید .

پروسه طراحی سایت

قانون اول : ارتباط سلیقه ی کارفرما و اهداف وب سایت

منظور از این قانون این است که مهم ترین مسئله در هر طراحی سایت ، هدف وب سایت می باشد . در بسیاری از مواقع رسیدن به اهداف پروسه طراحی سایت با سلیقه کارفرما متناقض می باشد و نمی توان تصمیم گرفت که از کدام یک می بایست چشم پوشی کرد . اگر می خواهید به بهترین جایگاه دست یابید می بایست اهداف سایت را در اولویت قرار دهید و تمامی عناصر وب سایت را متناسب با خدماتی که می خواهید ارائه دهید ، سازماندهی کنید .

قانون دوم : صادق باشید

اولین و مهم ترین اصل در آغاز هر نوع فعالیتی حفظ احترام و صداقت می باشد . از این رو می بایست این حس را به بازدیدکنندگان وب سایت و کارفرمای خود القا کنید .

پروسه طراحی سایت

قانون سوم : حداقل استفاده از کلمات بی اهمیت

منظور از کلمات بی اهمیت ، کلماتی می باشند که در مکالمات محاوره ای بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند . استفاده از این قبیل کلمات عامیانه در محتوای وب سایت تان ، نوعی بی اعتباری را برای وب سایت تان به همراه خواهد داشت لذا به هیچ عنوان از این کلمات در سایت تان استفاده نکنید

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.089 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت