تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

filiph Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/02 12:17:08 ق.ظ
filiph

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18




خانم ها در اثر زایمان زیبایی اندام و در بشتر مواقع زیبایی شکم خود را از دست می دهند که آنها مجبورند برای بدست آوردن زیبایی سابق جراحی زیبایی شکم و پهلو انجام دهند .

جراحی زیبایی شکم
عوامل دیگری نظیر فعالیت کم , استفاده از غذاهای پرچرب , عوامل ارثی و عوامل دیگر که باعث بزرگی و بدفرمی شکم خواهد شد .در این صورت چربی در ناحیه شک و پهلو تجمع پیدا می کند و فرد برای از بین بردن آن باید جراحی زیبایی شکم و پهلو انجام دهد .


برای از بین بردن بزرگی شکم بیماران به دو گروه تقسیم می شوند :


1- افرادی که دارای بزرگی شک و پهلو می باشند که این دسته از بیماران لیپوساکشن و یا لیپولیزر باید انجام دهند .
2- بیمارانی که در اثر بزرگی شکم ترک های زیادی روی پوست آنان ایجاد شده است و عضلات جداره شکم آنا شل می باشد که باید جراحی زیبایی شکم و پهلو (ابدومینوپلاستی) انجام دهند .

در جراحی زیبایی شکم و پهلو که برشی در ناحیه شک زده خواهد شد که رد این روش تا ناحیه زیر جناغ سینه برش زده خواهد شد . در این روش با بلند کردن پوست تا ناحیه جناغ سینه جراح زیبایی می تواند مشکل شلی و فاصله گرفتن عضلات شکم را از بین ببرد که این شلی در اکثر موارد در اثر زایمان بوجود آمده است را حل کند.و با سفت کردن عضلات وضعیت بیمار را به وضعیت قبل از زایمان برگرداند .
در ادامه با جراحی زیبایی شکم و پهلو پوست کشیده خواهد شد و قسمت های اضافه برداشته می شود و بقیه پوست در قسمت زیرین بخیه می خورد .


در جراحی زیبایی شکم چه مقذار پوست برداشته خواهد شد؟


مقدار پوستی که در جراحی زیبایی شکم برداشته می شود بستگی به میزانت افتادگی شکم و شلی شکم دارد و در افراد مختلف متفاوت می باشد .اما ناحیه زیر ناف تمام پوست و چربی برداشته خواهد شد و تمام ترک های زیر ناف برداشته می شود .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.432 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت