تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

amin agahi Offline
#1 ارسال شده : 1395/03/22 04:53:42 ب.ظ
amin agahi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

اینکه بدانیم چگونه موهایی جادویی داشته باشیم مطمئناً نکته مثبتی محسوب می‏ شود اما قبل از آن به موهای سالم هم نیاز داریم.

در این مقاله نکاتی که شما را در داشتن موهایی سالم و زیبا کمک خواهد کرد، آماده شده است:

ازموهای خود محافظت کنید:
همواره موهای خود را از آفتاب، باد و باران محافظت کنید و در معرض آفتاب، گرما، خاک و آلودگی بیش از حد قرار ندهید زیرا آن‏ ها بر مشکلات موها اضافه کرده و می ‏توانند باعث کثیف شدن، خشک شدن مو و پوست سر شوند و همچنین احتمال عفونت پوست سر را افزایش می‏دهند. موهای خود را با شال، کلاه و یا چتر بپوشانید.

با موهای خیس خود با دقت رفتار کنید:
موهای خیس بسیار ضعیف هستند و به آسانی می ‏شکنند. زمانی که مو خیس باشد بدنه و ریشه ‏ی آن مستعد آسیب دیدگی است. موهای خود را به آرامی با شامپو بشویید زیرا شکستگی مو از همین نقطه آغاز می ‏شود.

از شانه کردن موها بلافاصله بعد از حمام بپرهیزید و سعی کنید کلاه مخصوص حمام استفاده کنید.

استفاده منظم از نرم کننده:
بعد از هر شست و شو از نرم ‏کننده‏ ی مناسب استفاده کنید و بدون آن به حمام نروید. فراموش کردن این مرحله ممکن است باعث فر و وز شدن موهایتان شود.

از نرم کننده به طور صحیح استفاده کنید:
نرم‏ کننده‏ ها باید به طور مناسب و درست استفاده شوند. فرمول آن‏ها به گونه ‏ای است که می‏ بایست فقط بدنه‏ ی مو را در بر گرفته و با پوست سر تماس پیدا نکند و به طور مناسب دو سانتی‏متر با پوست سر فاصله داشته باشد. تماس نرم کننده با پوست سر می‏ تواند باعث چرب شدن بیش از حد آن شود.

از یک نوع شامپو و نرم کننده استفاده کنید:
شامپو و نرم‏ کننده ‏ای انتخاب کنید که فرمول مشابهی داشته باشند و برای نوع خاصی از موها و یا برای هدف خاصی باشند. به جای استفاده از دو محصول متفاوت از دو محصول مشابه استفاده کنید این کار نتیجه‏ ی بهتری خواهد داشت.

موهای خود را بیش از حد گرما ندهید:
از گرما دادن به موهای خود بپرهیزید. گرما باعث از بین رفتن رطوبت و لطافت مو می‏ شود و آن‏ها را خشک و وز می‏کند و حتی ممکن است گرمای بیش از حد موها را بسوزاند. در صورت نیاز از اتوهای موی فلزی استفاده کنید و حتما به یاد داشته باشید قبل از آن از محافظت کننده‏ ی مو استفاده کنید.

از بستن محکم موهای خود بپرهیزید:
از کش ‏های بسیار محکم استفاده نکنید و به جای آن پارچه را برای بستن مو انتخاب کنید. بستن محکم و باز کردن کش سر، موجب سایش و شکستگی موها می ‏شود.

از بالشت‏هایی با رو کش ساتن استفاده کنید:
خوابیدن روی روکش ساتن شکنندگی موها را به دلیل اصطکاک کم کاهش می‏دهد. روکش کتان و دیگر روکش ها کاملا سفت هستند و مو در سایش با آن‏ها دچار شکستگی خواهد شد.

موهای خود را محکم نبافید:
هنگام خوابیدن موهای خود را ببافید اما نه محکم و کشیده، به حالتی آرام و آزاد. بافت‏هایی که در طرفین سر باشند پیشنهاد بهتری خواهد بود. باز گذاشتن موهای خود به هنگام خواب به این معنی است که شما هنگام صبح به شانه کردن موهایتان نیاز دارید و شانه کردن بیش از حد موها باعث وز شدن آن‏ها خواهد بود.

کلینیک زیبایی و کاشت مو ایرا ن نوین
تبلیغات
novinmarketing Offline
#2 ارسال شده : 1395/07/26 06:49:59 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

خیلی خوب بود
http://sarma-garma.com/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.007 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت