تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rayanpich Offline
#1 ارسال شده : 1394/05/07 09:37:24 ق.ظ
rayanpich

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: tehran

پیچ و مهره در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد که با نام پیچ و مهره های شرکت نفتی شناخته شده اند. پیچ و مهره های پر کاربرد در صنعت نفت و گاز و پترو شیمی شامل استاد بولت با استاندارد A193 گریدهای B8 – B8M – B7 – B7M- L7 – L7M و ... می باشد که به همراه مهره با استاندارد A194 در گرید 2H و 2HMو مهره گرید است که در تجهیزات خطوط لوله و شیرآلات و لوله و اتصالات سر چاهی مورد استفاده میشود . مهره و واشر های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از ارتفاع بلندتر نسبت به مهره های معمولی برخوردار می باشند . این پیچ و مهره ها با نوع پوشش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . که شامل پوشش گالوانیزه گرم و پوشش روی نیکل و پوشش تفلون و ... کاربرد دارد . هر یک از این پوشش ها مقاومت پیچ و مهره را در مقابل سرما و گرما و رطوبت و حرارت بالا میبرد و از اهمیت بالایی برخوردار می باشند . رايان پیچ با استفاده از پرسنل با تجربه ، توانایی تولید پیچ و مهره های شرکت نفتی را بر اساس تقاضای کارفرمایان محترم را دارد . بی شک پر استفاده ترین پیچهای این صنعت انواع استاد بولت ها هستند که در خطوط لوله انتقال نفت و گاز استفاده می شوند . صنایع وابسته نیز همچون شیرآلات ، تجهیزات سرچاهی و ...به وفور از این استاد بولتها استفاده می کنند . پیچ های سر شش گوش و یوبولت در رده های بعدی مصرف قرار دارند . در این میان استاد بولت گرید B7 با مهره 2H به مهره های شرکت نفتی معروفند . در میان پوشش هایی که برای این صنعت بکار میروند غالباً کادمیوم کرومات و یا PTFE رایج هستند . که البته در بسیاری از موارد علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی هیدروژنی ، خوردگی اسیدی و مقاومت حرارتی مدنظر قرار میگیرد .

منبع: www.rayanpich.ir
بازرگاني رايان پيچ www.rayanpich.ir
تبلیغات
ajaxbolt Offline
#2 ارسال شده : 1397/10/25 11:11:25 ق.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

سیم بکسل جزو ابزار آلات و ادوات صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد که از آن به منظور حمل، کشش و جابجایی اجسام در صنایع سنگین و همچنین از بافت ها و سایز های خاص آن جهت برش دادن همراه با الماس استفاده میشود. از سیم بکسل ها در صنعتی ساختمان هم در مرحله ساخت در جابجایی مصالح از طریق وینچ و بالابر و هم در ساختار آنها بالاخص در اتصالات وزنه آسانسور و بر روی درام آسانسور استفاده میشود. در صنایع نفت و پتروشیمی در حفاری ها و در دکل های نفتی نیز از ساختار های متفاوتی از سیم بکسل معمولا با تنسایل بالا استفاده میشود. ساختار نتاب سیم بکسل ها نیز که به شکل پوست مار می باشند و از جنس فولادی با مغزی فولاد نیز هستند در تاورکرین ها استفاده میشود تا حداکثر میزان امنیت بار را دارا بوده و از تابیدن سیم بکسل و در نهایت بار در حین حرکت جلوگیری به عمل آید. موارد صنعتی یاد شده تنها برخی از استفاده های انبوه این قطعه صنعتی میباشد، چرا که خرید سیم بکسل در صنایع خودرو سازی در سایز های پایینتر، در خدمات شستشوی نمای ساختمان ها ( سیم بکسل کلایمر) و همچنین در سالنهای ورزشی بالاخص بدنسازی (سیم بکسل روکش دار) استفاده فراوان می شود.
برخی در صنایع تصور میشود که پوشش پلاستیکی سیم بکسل روکش دار برای محافظت در برابر زنگ زدگی بر روی آن قرار گرفته و یا به بیان روشن تر تصور می کنند سیم بکسل روکش دار در برابر زنگ زدگی مقاومت دارد. این تصور یک تصور اشتباه می باشد. بصورت کلی مغزی سیم بکسل روکشدار از ساختار 7X7 گالوانیزه می باشد. اما این گالوانیزه سرد بوده و مقاومت در برابر رطوبت بالایی را بوجود نمی آورد و نمی توان از سیم بکسل روکشدار بجای سیم بکسل استیل که به سبب بالا بودن درصد نیکل و کروم در ساختار خود دارای مقاومت ذاتی در برابر رطوبت است استفاده نمود. هر گونه ایجاد سوراخ بر اثر برحورد با لبه های تیز و یا سایش در سیم بکسل روکش دار آن را در معرض رطوبت و زنگ زدگی قرار میدهد. حتی در استفاده در مناطق مرطوب و در تماس با آب ورود قطره های آب به داخل روکش سیم بکسل روکش دار و عدم خروج به دلیل وجود روکش سرعت زنگ زدگی را نیز به شدت افزایش می دهد.

صنایع پیچ و مهره آژاکس
ajaxbolt Offline
#3 ارسال شده : 1398/01/26 11:07:09 ب.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

استاد بولت ها اتصالات اصلی و مادر صنایع نفت و پتروشیمی هستند که هم در خطوط انتقال سیالات (مایعات مانند نفت و گازها مانند گاز طبیعی) بصورت اتصالات اصلی فلنج ها مورد استفاده قرار میگیرند. استاد بولت در اتصالات بسیاری از شیر آلات صنعتی و همچنین در اتصالات تاسیسات ساختمانی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. استاد بولت ها شکل ساده ای دارند و گاهی به اشتباه با پیچ های متری گرفته میشوند چرا که در واقع به شکل یک مفتول تمام دنده هستند. اما در واقع استاد بولت ها دارای حساسیت بالایی از تولید و فرایند ها و عملیات های حرارتی دقیق و پیچیده ای هستند تا حداکثر سختی و تنسایل را داشته باشند.
صنایع پیچ و مهره آژاکس
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.230 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت