تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

gashtenavid1 Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/27 11:09:24 ب.ظ
gashtenavid1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 78

برای ورود به ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارید و با داشتن گذرنامه می‌توانید وارد استانبول شوید. راه‌های مختلفی هم برای رسیدن به این شهر پیش روی‌تان است. ساده‌ترین و سریع‌ترین راه، سفر هوایی است. در طول هفته چندین هواپیمای ایرانی و ترک به سمت استانبول پرواز مستقیم دارند. طول سفر هوایی بین تهران و استانبول، سه ساعت است. قیمت بلیط هواپیما بسته به شرکت هواپیمایی که انتخاب می‌کنید متغییر است اما به طور متوسط با 500 تا 600 هزار تومان می‌توانید با هواپیما به استانبول برسید.
اگر حوصله سفر طولانی تری را دارید، می‌توانید با قطار هم به استانبول سفر کنید. قیمت بلیط رفت و برگشت حدود 180هزار تومان است و سه روز هم در سفر خواهید بود. سفر زمینی با قطار ایرانی از تهران تا دریاچه وان ادامه خواهد داشت و پس از آن چند ساعتی را هم با کشتی و روی آب سفر خواهید کرد. بعد از تمام شدن دریاچه، با قطار کشور ترکیه به استانبول می‌رسید. هر چند که زمان این سفر طولانی به نظر می‌رسد اما هم در قطار و هم در کشتی امکان قدم زدن و گشتن باعث می‌شود خسته نشوید. با اتوبوس هم می‌توانید به استانبول سفر کنید. هر چند که طول زمان سفر با اتوبوس از قطار کمتر است و نزدیک به دو روز طول خواهد کشید، اما یکنواختی آن بسیار خسته کننده است.

آخرین روش، روش افراد ماجراجویی است که گروهی سفر می‌کنند و به جز استانبول قصد دیدار از شهرهای دیگر ترکیه را هم دارند. شما با ماشین شخصی‌تان هم می‌توانید به استانبول سفر کنید. مسافت تهران تا استانبول نزدیک به دوهزار کیلومتر است و نیاز به 40 ساعت رانندگی دارد. سفر با ماشین شخصی هم مزایای خودش را دارد اما قبل از سفر گواهینامه‌تان را بین‌المللی کنید. قیمت بالای بنزین در ترکیه هم یکی از عوامل بازدارنده سفر با ماشین شخصی است.

لینک منبع : چطور به استانبول برسیم؟
تبلیغات
reyhanes7770 Offline
#2 ارسال شده : 1400/04/20 09:25:07 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام شرایط بورسیه تحصیلی آلمان 2021 چیه؟
sevil Offline
#3 ارسال شده : 1400/05/11 12:32:18 ق.ظ
sevil

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
زن
مکان: اردبیل

تشکرها: 1 بار
سلام
ممنون از مطلبی که قرار دادید.
چطوری می تونیم در کشور ترکیه اقامت دائم بگیریم؟
من شنیدم با خرید خونه میشه؟
asoo7679 Offline
#4 ارسال شده : 1400/12/17 01:57:37 ب.ظ
asoo7679

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

اصل ارسال توسط : sevil برو به اراسل نقل قول شده
سلام
ممنون از مطلبی که قرار دادید.
چطوری می تونیم در کشور ترکیه اقامت دائم بگیریم؟
من شنیدم با خرید خونه میشه؟


سلام عزیزم . منو خانوادم قصد داریم برای همیشه از ایران بریم به احتمال زیاد ترکیه بریم چون نیست به کشورهای دیگه راحتتر میتونیم اقامت دائم و شهروندی رو بگیریم. من خیلی تو گوگل سرچ کردم تا از یک راه درست و مطمئن مهاجرت کنیم تا اینکه یکی از آشناهامون سایت مجله مهاجرت رو بهم معرفی کرد که خیلی بهم کمک کرد چون به صورت تخصصی تو زمینه مهاجرت به ترکیه کار میکنند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.139 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت