تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

abresantehran Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/27 10:38:48 ق.ظ
abresantehran

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: تهران

راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب


به دلیل اهمیت بیشتر سلامت آب آشامیدنی اغلب افراد تصفیه آب آشامیدنی خود را نسب به مصارف دیگر در اولویت قرار می دهند

بیشتر افراد مایلند آن بخشی از آب مصرفیشان که در واقع برای شرب و پخت و پز استفاده می شود بصورت دقیق تصفیه شود. به همین دلیل باید از دستگاه تصفیه آب خانگی که در آشپزخانه و زیر سینک ظرفشویی نصب می شود و یک شیر جداگانه دارد استفاده شود.اما به دلیل اینکه کیفیت و نوع آب هر منطقه با یکدیگر متفاوت است نمی توان از یک دستگاه برای همه مناطق استفاده کرد. از آنجا که این دستگاه ها در آشپزخانه و در آخرین نقطه شبکه لوله کشی توزیع آب نصب می شوند امکان آلودگی دوباره در طول مسیر وجود ندارد. بهترین روش برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده از سیستم های اسمز معکوس یا همان (RO)می باشد همچنان که این سیستم دارای دقت فوق العاده بالايي می باشد قیمت آن نیز نسبت به سیستم های دیگر نسبتاً بالاتر می باشد .

کدام مدل را انتخاب کنیم
در مناطقی که آب کیفیت خوبی دارد و سختی (TDS)آن نسبتاً پایین است و ممکن است فقط مواد درشت مانند شن و ماشه داشته باشد احتیاجی به سیستم اسمز معکوس نیست چون آب املاح مضر کمتری دارد و فقط باید مواد درشت آن حذف شود به همین دلیل می توان علاوه بر سیستم (RO) از دستگاه سه مرحله ای استفاده کرد (برای شهر های بزرگ مناسب نیست ).
در شهر های بزرگ و کوچک به دلیل اینکه آب املاح زیادی دارد و همچنین به دلیل نفوذ آب فاضلاب به منابع آب زیر زمینی و بالا رفتن نیترات و آرسنیک ،برای حذف این مواد و املاح باید از سیستم (RO) استفاده کرد اما در شهر ها به دلیل ضد عفونی آب با کلر میکروبی در آب وجود ندارد و میتوان از مدل های 5 مرحله و 6 مرحله استفاده نمود و اما استفاده از لامپ UV بستگی به اختیار مشتری دارد .
در مناطقی که از سیستم لوله کشی آب بهره نمی برند و از آب چاه استفاده می کنند (مانند شهر های شمالی ،روستا ها ،باغها و ویلاهای اطراف شهر ها) به دلیل اینکه آب مواد ضد عفونی کننده ندارد (مانند کلر ) ،ممکن است دارای میکروب ، انگل و باکتری باشد که باید برای ضد عفونی آب از لامپ UV کمک گرفت تا از آب سالم و قابل شرب بهره مند شد (باید از دستگاه RO-7AUL یا RO-7ML استفاده کرد).

لینک منبع : راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.409 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت