تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

abresantehran Offline
#1 ارسال شده : 1400/03/04 10:56:45 ب.ظ
abresantehran

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: تهران



18 ماه گارانتی و نصب رایگان
قیمت 180,000 تومان

این مدل از دستگاه تصفیه آب خانگی سه مرحله ساده زیر سینکی با سیستم میکرو فیلتریشن است و برای مکانهایی مورد استفاده قرار می گیرد که آب مشکل سخـتی و سنگینی بالا نـدارد. این دستگاه تصفیه آب خانگی برای تهیه آب شرب از آبهایی که ناخالصی های معلق مانند: شن و ماسه ، زنگ آب ، گل و لای ، لجن ، جلبک ، کلر و مشتقات کلر و بطور کلی ناخالصی های بزرگتر از 5 میکرون است مناسب می باشد . با توجه به قطـر منافذ فیلتر های این دستگاه آب با فشار شهری توانایی عبور از آنها را داشته و در نتیجه این دستگاه تصفیه آب خانگی بدون پمپ و مخزن می باشد نصب این دستگاه بدلیل نداشتن پمپ و مخزن به آسانی صورت می گیرد و تعویض فیلتر آن راحت و سریع می باشد
مشخصات کلی دستگاه :
. قابلیت اتصال به یخچال
. دارای شیر مصرف تمام استیل و کرم ستاره ای
. دقت حذف ناخالصی ها : 5 میکرون
. ابعاد دستگاه :(cm) 37 (L) x 21 (W) x 30(H)
. وزن دستگاه : kg 3
. حداقل دما : 5 درجه سانتيگراد
. حداكثر دما : 50 درجه سانتيگراد
. قطر شلنگ ها : " 1.4
. تعداد فیلتر : 3 عدد
. موارد مصرف : تهیه آب شرب خانگی و اداری
. ساخت کشور تایوان
فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی مدل MF-300
• فیلتر پلی پروپیلن: ( PP ) این فیلتر از جنس پنبه فشرده بوده که قابلیت حذف کلیه رسوبات شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی لوله ها ، لجن ، ذرات معلق تا دقت 5 میکرون را دارد. زمان تعویض آن بین 3 تا 6 ماه می باشد .
• فیلتر کربن گرانول : ( UDF or GAC ) این فیلتر از جنس کربن بوده که قابلیت حذف کلر آزاد ، سموم کشاورزی ، تری هالومتان ها ، طعم ، رنگ و بوی نامطبوع آب را دارد. زمان تعویض هر 6 ماه یکبار.
• فیلتر کربن بلاک : ( CTO ) که قابلیت آن همانند کربن گرانول است به اضافه اینکه کلیه ذرات بزرگتر از 5 میکرون را نیز حذف می کند. زمان تعویض هر 6 ماه یکبار.
زمان تعویض فیلترها از طریق سامانه SMS یا تماس تلفنی توسط واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده خواهد شد.

لینک منبع : تصفیه آب سه مرحله ای ساده مدل MF-300
تبلیغات
معصومه مجرب Offline
#2 ارسال شده : 1400/08/01 00:20:14 ق.ظ
معصومه مجرب

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18
مکان: تهران

فروش منبع آب
https://plasticino.ir/pr...8%a8%d8%b9-%d8%a2%d8%a8/
بخش مهندسی و فروش، وظیفه فروش منبع‌های آب در حجم‌ها و مدل‌های مختلف و متناسب با نیازهای مشتری را بر عهده دارد. با توجه به سایز منبع و فضایی که قرار است این منبع اشغال کند توسط بخش مهندسی و فروش تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود و پیشنهاد‌هایی نیز در این زمینه ارائه می‌شود. در بین انواع مخزن‌های آب معرفی شده در ابتدای این مقاله، مخزن‌های آب پلی‌اتیلن در رتبه اول و به ترتیب مخزن‌های گالوانیزه و فایبرگلاس در رتبه‌های بعدی پرفروش‌ترین مخزن‌های آب قرار می‌گیرد. دلیل این فروش بالا می‌تواند به جنس منبع آب و قیمت تمام شده آن مربوط باشد. اگرچه مخزن‌های کامپوزیتی دارای کیفیت و کارایی بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر هستند ولی به دلیل قیمت تمام شده بالایی که دارند کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرند و در رتبه آخر پرفروش‌ترین مخزن‌های آب لیست ما قرار می‌گیرند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.095 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت