تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rahabaha Offline
#1 ارسال شده : 1401/12/24 05:36:59 ب.ظ
rahabaha

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

صدا دادن یخچال جنرال الکتریک، یکی از رایج ترین مشکلات مربوط به خرابی آن می باشد که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. این مشکل ممکن است از ابتدای استفاده از محصول بروز پیدا کند و یا بعد از چند سال پیش بیاید. رایج ترین علت صدای یخچال جنرال الکتریک، مربوط به قسمت فن می باشد.

خرابی فن موتور اپراتور
اصلی ترین علت صدا دادن یخچال جنرال الکتریک، خرابی فن موتور اپراتور می باشد که معمولا در اثر ضربه و یا فرسودگی موتور پیش می آید. برای پیشگری از این مشکل، به طور منظم اقدام به سرویس دوره ای یخچال فریزر خود کنید و موتور فن را روغن کاری نمایید. اگر به دلیل ضربه، شکستگی یا فرسودگی فن یا موتور، این قطعات دچار گیر باشند و حرکت روان نداشته باشند، یخچال صدای زیادی تولید می کند که در این صورت باید از تعمیرکار متخصص یخچال و ساید کمک بگیرید. پارسا سرویس، نمایندگی رسمی تعمیرات جنرال الکتریک، آماده ارائه خدمات تعمیر انواع یخچال و ساید این برند به شما می باشد.

صدا دادن به دلیل تراز نبودن یخچال
یکی از عواملی که باید به آن توجه کنید تراز نبودن دستگاه شماست. شاید در نگاه اول، این موضوع بی اهمیت باشد اما بروز این اتفاق نه تنها میتواند باعث به وجود آمدن صدای بلند و بدی است. بلکه میتواند به اجزای داخلی کمپرسور هم آسیب بزند. برای تراز کردن ان خودتان در خانه به راحتی به کمک یک تراز دستگاه خود را در جای مناسب قرار دهید و اگر یخچال شما دوقلو است توجه کنید که حتما به فاصله 4 انگشت از هم فاصله داشته باشند و آن ها را به هم نچسبانید.

ایجاد مشکل در لوله‌های داخلی یخچال
سازندگان یخچال جنرال‌الکتریک، هنگام طراحی قسمت‌های داخلی آن، لوله‌های درون بدنه یخچال را توسط تزریق یک فوم می‌پوشانند. کیفیت بد لوله‌ها یا کیفیت بد فوم باعث می‌شود که لوله‌ها مقداری از فوم فاصله بگیرد و با گرم و سرد شدن و انقباض و انبساط لوله‌ها صدایی مانند قولنج شکاندن از لوله‌های داخل فوم به گوش می‌رسد که متاسفانه چون لوله‌ها داخل بدنه هستند در اکثر موارد نمی‌توان این مشکل را برطرف کرد و همین موضوع باعث می‌شود که صدای گوش خراش و آزاردهنده‌ای از یخچال خارج شود و اختلال زیادی در آرامش، توجه و تمرکز افراد ایجاد کند.

صدای گاز یخچال
اگر نگاهی به تاریخچه یخچال بندازید متوجه می شوید که بعد از ساخت انواع یخچال های نفتی و گازی و خطرناک بودن گاز آمونیاک امروزه گاز مبرد یخچال کاملا بی خطر است که با جریان آن داخل لوله های اواپراتور گرمای داخل یخچال می گیرد و به سرما تبدیل می کند که گرمای گرفته شده با لوله های کندانسور یخچال به بیرون می رود اما اگر به هر دلیلی از جمع تجمع گرد و خاک روی لوله ها گرمای لوله کندانسور خارج نشود در ادامه به خاطر جریان گاز صدای آن زیاد است که به گوش شما می رسد.

صدای جوشیدن از درون یخچال
زمانی که سیستم دیفراست یخچال کار می کند و برفک زدایی انجام می شود در این زمان یخ ها ذوب می شود و آب داخل سینی تخلیه می ریزد از این رو اگر صدایی شبیه به چکه کردن آب به گوش شما رسید بدانید که این صدا طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

اگر به دنبال تعمیر یخچال خود هستید و نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی تعمیرات دارید با نمایندگی مابه تماس بگیربد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.135 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت