تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

lavazemekhodro Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/12 03:06:26 ب.ظ
lavazemekhodro

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54

در خانه ها از MDF Wood بیشتر در ساخت درب کابینت استفاده می شود . در حقیقت ، کابینت های چوبی جامد درهای MDF را انتخاب می کنند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد. با طراحی کابینت ام دی اف تار و ترکی بر روی کابینت ایجاد نمی شود. مانند چوب در صورت نوسانات دما و رطوبت منبسط و منقبض می شود. اما بر خلاف Wood ، MDF تاب نمی یابد. این به این دلیل است که هیئت مدیره ، به لطف ساختار خود ، به عنوان یک واحد حرکت می کند. حتی با تغییر شدید رطوبت و دما ، نگران آسیب دیدن درب کابینت نخواهید بود. کابینت ممبران تخته MDF از ذرات بسیار ریز ساخته شده است به این معنی که دانه قابل توجهی ندارد. این نتیجه به خصوص و هنگامی که تخته رنگ شده است ، یک پایان بهتر و روان است. اگر می خواهید درهای کابینت را رنگ آمیزی کنید ، ما MDF را بیش از چوب جامد توصیه می کنیم. راحت تر برای شخصی سازی درب کابینت در سبک های متنوعی ارائه می شود. درهای کابینت به سبک شیکر ، درهای تخت با صفحه تخت ، درب های داخلی ، درهای برجسته و موارد دیگر وجود دارد. سهولت سفارشی سازی تخته های MDF تشکر از این تنوع است. تخته MDF به دلیل ساختار خود می تواند به روش های مختلفی بریده و حفاری شود و هیچ آسیبی نبیند. برخی از تخته ها مقاومت در برابر آب بهتری دارند. اگر قصد دارید از تخته MDF در مناطق با رطوبت بالا مانند حمام استفاده کنید ، می توانید تخته های MDF تهیه کنید که به طور خاص ساخته شده اند تا در برابر آب بسیار مقاوم باشند. در اندازه های بزرگتر از چوب جامد موجود است. اگر پروژه ای دارید که به یک قطعه چوب بزرگ و بدون درز نیاز دارد ، MDF گزینه پیشنهادی است. به شباهت های MDF با چوب جامد در Wellborn Cabinets نگاهی بیندازید. سرانجام ، MDF اغلب ارزان تر از چوب جامد است اما هنوز هم به همان اندازه قوی است و با نگهداری مناسب می تواند دوام زیادی داشته باشد. از طرف منفی ، MDF Board به راحتی خراشیده می شود و پس از این ترمیم نمی شود. این بر خلاف چوبی است که می توان آنرا سمباده زد تا از بین بردن هرگونه آسیب سطح. علاوه بر این ، MDF Board در معرض گرمای شدید عملکرد خوبی ندارد زیرا مواد اصلی آسیب می بینند. به همین دلیل MDF Board مواد خوبی برای مبلمان فضای باز نیست. تزیین کابینت ، غرور حمام ، 180 آشپزخانه تزیین کابینت ، غرور حمام ، 180 آشپزخانه جایی که از صفحه MDF استفاده می شود MDF بیشترین کاربرد خود را در کابینت آشپزخانه پیدا می کند. اکثر کابینت های آشپزخانه از عناصر چوب جامد و MDF تشکیل شده اند. تخته MDF معمولاً به دلایلی که در بالا گفته شد (آسان تر رنگ آمیزی ، تمیز کردن راحت ، تاب نخوردن و غیره) روی درها و تخته های داخلی وجود دارد.
تبلیغات
elahe Offline
#2 ارسال شده : 1400/03/13 11:44:54 ق.ظ
elahe

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
بله کابینت ام دی اف خیلی خوبه ولی به شرطی که مراحل کابینت سازی و نصبش درست و دقیق انجام شده باشه. خیلی مهمه که کار ساخت کابینت و به کی میدین و اون فرد چقدر تجربه داره. پیدا کردن کابینت ساز خوب کار آسونی نیست ولی من از سرویس های خدمات آنلاین استاده کردم راضی بودم. چندتا کابینت ساز و معرفی کردن، قیمت گرفتم، نمونه کار دیدم و حتی تو سایتشون نظر بقیه مشتریا هم بود اینجوری با اطمینان بیشتری انتخاب کردم.
کابینت شاپ Offline
#3 ارسال شده : 1400/05/11 11:02:55 ق.ظ
کابینت شاپ

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

اگر اهل خرید اینترنتی هستید و ترجیح می‌دهید که در آرامش و آسودگی خرید خود را انجام دهید، کابین نت شاپ یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید تمام چیزهایی که برای کابینت‌های خود نیاز دارید را پیداکرده و خریداری نمایید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.495 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت