تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mehranalinia Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/31 11:20:11 ق.ظ
mehranalinia

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

محصولات انرجایزر؛ نماد قدرت، کیفیت و کارایی

ما ایرانی ها، برند انرجایزر را با باتری قلمی هایش می شناسیم. باتری قلمی های برند Energizer بیش از دو دهه است که در ایران وجود دارد و چشم ما را با این برند آشنا کرده است. شاید بخواهید بدانید برند انرجایزر برای کجاست و یا محصولات انرجایزر ساخت کجاست هولدینگ انرجایزر، یک شرکت آمریکایی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات ذخیره سازی انرژی نظیر باتری فعالیت می کند. با این حال برای کاهش قیمت محصولات انرجایزر، تولیدات این شرکت در چین ساخته می شوند.



تنوعی بی مانند در خرید لوازم جانبی انرجایزر

شرکت انرجایزر در سال 1980 ابتدا با تولید انواع شارژر و باتری های قدرتمند به معروفیت دست پیدا کرد و با حفظ کیفیت محصولاتش، در بخش های دیگر بازار هم وارد شد و توانست جایگاه بسیار خوبی را از آن خود کند. محصولات شرکت Energizer در بیش از 160 کشور جهان عرضه می شود. این کمپانی اعتقاد دارد که شما باید بتوانید در هر زمان و هر مکان دستگاه خود را شارژ نمایید و دیگر نگران تمام شدن شارژ هیچ کدام از دستگاه هایتان نباشید.

اکنون در بخش های دیگر پاوربانک، هاردهای اکسترنال، حافظه های جانبی و فلش مموری محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است که جزء رده های قدرتمند در بین دیگر کمپانی ها محسوب می شوند و محصولاتش جزء انتخاب های اول افراد برای خرید می باشند.




پاوربانک، مهم ترین کالا در بین لوازم جانبی انرجایزر!

هر کسی که به دنبال بهترین کالا و بالاترین کیفیت است، به سراغ لوازم جانبی گوشی انرجایزر می رود. محصولات این برند از کیفیت ساختی ممتاز بهره مند هستند. همین امر موجب شده است تا برای خرید محصولات انرجایزر، هزینه بیشتری لازم باشد. اما فروشگاه پلازا با تامین انبوه و عمده انواع پاوربانک انرجایزر، آماده است تا این کالاها را با تخفیف هایی ارزنده در اختیار شما قرار دهد.

پاوربانک های انرجایزر از پرفروش ترین محصولات این برند در دنیا هستند. کاربران ایرانی هم از پاوربانک های مجهز به شارژ سریع انرجایزر به شدت استقبال کرده اند و در این بین پاوربانک های با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت این برند بسیار پر فروش است. بسیاری از پاوربانک های انرجایزر از قابلیت شارژ همزمان دو تا سه دستگاه پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند به طور همزمان چندین گوشی، تبلت و حتی دوربین عکاسی را با آن شارژ کنند.

چنانچه فروشنده گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی هستید، همین حالا اپلیکیشن پلازا پلاس را نصب کنید. این برنامه مختص خرید با قیمت عمده فروشی برای فروشندگان است. بدین ترتیب لیست قیمت محصولات انرجایزر را با تخفیف همکار در اختیار خواهید داشت و حاشیه سودی مطمئن تری برایتان رقم خواهد خورد. کاربران خانگی هم می توانند خرید لوازم جانبی موبایل انرجایزر را با استفاده از تخفیف های باشگاه مشتریان پلازا (پلازا کلاب) با تخفیف هایی عالی همراه کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.073 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت