تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

repaircenter Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/26 04:24:23 ب.ظ
repaircenter

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

این روزها قیمت تلویزیون‌ هم مانند سایر لوازم خانگی و کالاها سر به فلک کشیده است؛ به گونه‌ای که خیلی از کاربران نمی‌توانند تلویزیون‌های بالارده و فول امکانات را به راحتی خریداری کنند؛ به همین دلیل به دنبال ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار می‌گردند تا از میان آن‌ها تلویزیونی را انتخاب کرده و خریداری کنند؛ از این‌رو تصمیم داریم در ادامه این مطلب شما را با 6 تا از ارزان‌ترین تلویزیون‌های 2020 از سه برند ال جی، سامسونگ و سونی آشنا کنیم. پس اگر شما هم تصمیم دارید تلویزیون بخرید و به دنبال تلویزیونی ارزان‎‌قیمت هستید که امکانات مناسبی هم به شما ارائه دهد، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تلویزیون ال جی مدل 43LM6300

یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های 2020 بازار، تلویزیون ال جی مدل 43LM6300 است که با کیفیت Full HD و قابلیت‌های متعددی روانه بازار شده است. خوشبختانه این تلویزیون نسبت به سایر تلویزیون‌های هم رده خود کیفیت مناسب‌تری دارد و با پشتیبانی از تکنولوژی HDR و فرمت‌های HDR10 Pro و HLG، می‌تواند تصاویر را طبیعی‌تر به نمایش بگذارد. سیستم صوتی که ال جی برای این تلویزیون در نظر گرفته است شامل 2 بلندگو است که صدایی 20 واتی را پخش می‌کنند. علاوه‌بر این ال جی از دو تکنولوژی DTS Virtual X و Dolby Digital نیز در تلویزیون 43LM6300 برای تقویت صدای آن و همچنین نویزهای صدا استفاده کرده است؛ تا کاربر بتواند صدای باکیفیتی را از این دستگاه بشنود. بر روی این تلویزیون از سیستم‌عامل WebOS استفاده شده است که در کنار فناوری هوش مصنوعی ThinQ AI رابط کاربری راحت و لذت‌بخشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.



تلویزیون سامسونگ مدل N5000

حالا که با ارزان‌ترین تلویزیون‌های 2020 ال جی آشنا شدید، نوبت به آشنایی با ارزان‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ است که در 2020 راهی بازار شده‌اند که یکی از آن‌ها تلویزیون N5000 است. این تلویزیون با توجه به قیمت مناسبی که دارد، به سرعت از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار شد. بالاترین سایز این تلویزیون که تولید شده است، 49 اینچ است؛ به همین دلیل می‌توان گفت که تلویزیون N5000 سامسونگ بیشتر برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دنبال تلویزیونی جمع‌وجور با قیمت مناسب می‌گردند. از مشخصه‌های تصویر این تلویزیون می‌توان به کیفیت تصویر Full HD، پردازنده Hyper Real برای پردازش مناسب تصاویر و Wide Color Enhancer و Clean View برای افزایش سطح کیفیت تصاویر و حذف نویزهای آن اشاره کرد. در این تلویزیون هم مانند دیگر تلویزیون‌های میان‌رده و اقتصادی از دو بلندگو استفاده شده است که صدایی معادل 20 وات را پخش می‌کنند. خوشبختانه در این تلویزیون از درگاه‌های ارتباطی متنوعی استفاده شده است تا کاربر هیچ محدودیتی درصورت اتصال فلش، کابل HDMI، کابل LAN و … به تلویزیون نداشته باشد. همانطور که اشاره کردیم بالاترین سایز تلویزیون N5000، 49 اینچ است، سایزهای دیگر این تلویزیون شامل: 32، 40 و 43 اینچ می‌باشند.

تلویزیون سونی مدل W800G

حالا نوبت به معرفی ارزان‌ترین تلویزیون‌های 2020 سونی است که یکی از آن‌ها تلویزیون W800G سونی است. کیفیت تصویری که به این تلویزیون اختصاص داده شده است، Full HD می‌باشد؛ اما این تنها مشخصه تصویر تلویزیون W800G نیست، چراکه قابلیت‌هایی همچون HDR، X-Reality Pro و فناوری رنگ Live Color Technology نیز در این تلویزیون استفاده شده است که تجربه بهتری از تماشای تلویزیون را به کاربر ارائه می‌دهد. منتهی از سیستم صوتی 10 واتی در این تلویزیون استفاده شده است که نسبت به تلویزیون‌های هم‌رده‌اش ضعیف‌تر به نظر می‌رسد اما دارای قابلیت Clear Audio است که نویزهای صدا را از بین می‌برد. از دیگر امکانات تلویزیون W800G سونی می‌توان به امکان اتصال به وای فای، بلوتوث و امکان کنترل صوتی اشاره کرد.
تبلیغات
alborz Offline
#2 ارسال شده : 1400/03/24 12:26:24 ق.ظ
alborz

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: tehran

تشکرها: 4 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
مرسی از مطلبی که گذاشتید، البته همیشه دنبال ارزانی رفتن باعث خوشحالی نمیشه. اگه دوست دارید بهترین تلویزیون با قیمت مناسب رو خریداری کنید، بهترین کسی که میتونه به شما مشورت بده، تعمیرکار تلویزیون هست. به این دلیل که یه تعمیرکار از عیب بیشتر تلویزیون ها آگاه هست و میدونه کدام برند ومدل بیشتر دچار خرابی میشن و یا اینکه هزینه تعمیرات کدام برند و مدل بیشتر هست.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.968 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت