تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kiyan98 Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/15 12:41:15 ق.ظ
kiyan98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: ایران

پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات جهت پرکردن انواع مایعات در ظروف مختلف به کار می رود.ماشین می تواند به درخواست مشتری پر کن تک نازله، دو نازله، چهار نازله و شش نازله و غیره.... تولید شود.نسبت به ظرف مشتری و ظرفیت مورد نیاز مشتری ماشینهای متفاوتی قابل ساخت است.این نوع ماشین ها در پنج دسته کلی ثقلی ،سیلندر و پیستونی ،واکیوم،پیمانه ای و پمپ پریستالتیک توسط این شرکت تولید می شوند و در هر مورد بسته به نوع مواد ،ظرف ،حجم تزریق و دقت نوع پرکن مایعات متفاوت بوده و تعیین دقیق نوع پرکن نیاز به مشاوره با کارشناسان شرکت کیان صنعت دارد.
مکانیزم پرشدن در دستگاه پرکن مایعات
به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هریک از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این رو انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت به سزایی دارد.
[img]null[/img]

مکانیزم پمپ معمولا دقت چندانی ندارد و می توان برای انواع مایعات استفاده نمود. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند بسیار گزینه مطلوبی به شمار می رود.
معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پرکردن صورت می گیرد. روش ثقل در بسیاری از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می شود.
پرکن سیلندر پیستون نیز روشی دیگری است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. این روش بهترین گزینه برای مایعات غلیظ است. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده، خطای مقدار تزریق مواد بسیار بسیار کم است به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود.
دستگاه شیرینگ پک کیان صنعت
دستگاه هایی که برای بسته بندی پیچیدگی زیادی داشته باشند، نیاز به اپراتور متخصص دارند. اپراتور متخصص به معنای افزایش هزینه‌های تولید است. دستگاه های شرینک کیان صنعت، نیاز به اپراتور متخصص ندارد. به همین جهت با خرید این دستگاه ها در دراز مدت، هزینه‌های تولید را کاهش خواهید داد.
هنگام خرید دستگاه های مربوط به بسته بندی، سرعت دستگاه، نقشی کلیدی در انتخاب آن دارد. دستگاه های شیرینگ پک تولید کیان صنعت دارای طیف گسترده‌ای از توانایی بسته بندی هستند. این توانایی از دوخت و شرینک 200 عدد در ساعت شروع می‌شود و تا 700 عدد در ساعت افزایش پیدا می‌کند. متناسب با حجم تولید واحد کسب‌ وکار خود می‌توانید یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.504 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت