تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pouriaci Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/14 01:32:46 ب.ظ
pouriaci

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: ایران

مطمئنا سازه های پیش ساخته زیادی را در سطح شهر دیده اید که در جهت مصارف مختلف، استفاده می شوند. البته هر کدام از این سازه ها دارای جذابیت های خاصی بوده و در صنعت ساختمان سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. شما می توانید برای خرید این سازه ها یا همان کانکس ها به سراغ مشاوران شرکت پوریا کانتین بین الملل بروید. اما مسئله اینجاست اگر به دنبال سازه های پیش ساخته هستید، با موارد دیگری بجز کانکس یعنی « کانتینر» نیز روبرو خواهید شد.

همین تعدد سازه ها، سردرگمی را برای افراد در حین خرید فراهم می آورد. اما اگر بتوانید اطلاعات خود را در زمینه ویژگی های هر یک افزایش دهید. و حتی تفاوت های کاربری آنها را بشناسید، در صورت نیازسنجی صحیح، به سازه ای که شما را به اهداف تان برساند دست پیدا خواهید کرد. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر هستید، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه شوید. در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

کانتینر را بشناسید
تاکنون جعبه های مکعبی آهنی را دیده اید؟ باید بگوییم که از آنها تحت عنوان کانتینر یاد می شود. به طور معمول شرکت های بزرگ خارجی از آنها در حمل و نقل های دریایی استفاده می کنند. به طور کلی هدف از تولید کانتینرها، ساخت یک محفظه است. محفظه ای که از نظر آب‌بندی کاملا ایزوله باشد تا در کشتیرانی از آن به جهت حمل کالاها و محصولات مختلف از کشوری به کشور دیگر استفاده کنند.

از مهم ترین ویژگی های کانتینرها مقاومت بسیار بالای آنهاست. این مقاومت کمک می کند تا در حین جابجایی خصوصا در زمان بارگیری و تخلیه در کشتی ها، در صورت برخورد با یکدیگر دچار آسیب نشوند. حتی این مقاومت بالا در ایمن نگه داشتن کالای درون آنها نیز تاثیر دارد. براساس آمار کشورهایی مانند آمریکا، ژاپن و روسیه اصلی ترین تولیدکنندگان کانتینر به حساب می آیند و از آنها در حمل و نقل های دریایی استفاده می کنند.

عمر مفید این سازه های پیش ساخته در یک سند تحت عنوان «برگه سبز» مشخص می شود. این برگه نیز درست در زمان تولید صادر خواهد شد. پس از اتمام دوران این برگه، کشتیرانی ها دیگر مجاز به استفاده و حمل کالا با کانتینرها نیستند. زیرا این امکان وجود دارد که آب به داخل آنها نفوذ کرده و خسارت زیادی را برای محصولات به بار آورد. زمانی که کانتینرها به این مرحله میرسند، سازمان های کشتیرانی آنها را به صورت مزایده به فروش می گذارند و کم کم کانتینرها از درون شهرها سر در می آورند.

فکر کرده اید چرا استفاده درون شهری از کانتینرها به صرفه است؟ درواقع وجود بدنه فولادی سنگین بهترین گزینه برای استفاده به عنوان انبار در درون یک توقفگاه و یا حتی تعویض روغن ماشین آلات سنگین، انبار مصالح پروژه های ساختمانی و… است.

با این تفاسیر فکر می کنید کانتینر میتواند در جهت برطرف کردن نیازهای شما مناسب باشد؟ البته برای اینکه نسبت به سازه های پیش ساخته اطلاعات کامل تری داشته باشید و بتوانید انتخاب صحیحی انجام دهید، نیاز است تا کانکس ها را نیز بشناسید.

کانکس چیست؟
هر چند در مقالات جداگانه به طور کامل در رابطه با کانکس و حتی انواع آنها توضیحات کاملی خدمت شما ارائه داده ایم. اما خالی از لطف نیست تا با شرح جزئیات دیگر، تفاوت آن با کانتینر را برای شما بازگو کنیم.

به آن دسته از سازه های پیش ساخته که به جهت کاربری های مختلف توسط متخصصان، طراحی و تولید می شود، کانکس می گویند. کانکس ها اغلب در ابعاد متفاوت و با امکانات مختلف به بازار معرفی می شود. حتی امکان ساخت سفارشی آنها، متناسب با نیاز مشتری نیز وجود دارد. به عنوان مثال؛ شما میتوانید کانکس نگهبانی را با یک سری خصوصیات در اختیار داشته باشید. حتی کانکس سالن اجتماعات نیز وجود دارد که خصوصیات منحصر به فرد خود را داراست. در وهله اول باید مشخص کنید این سازه پیش ساخته پرکاربرد را به جهت چه کاری و برطرف کردن کدام نیاز، تهیه می کنید.

از مهم ترین کاربردهای کانکس میتوان به ایجاد زمینه اسکان موقت اشاره کرد. البته کاربردهای دیگری نیز در این راستا وجود دارد که در نهایت به رشد و تعامل شهروندان منجر خواهد شد. اگر بخواهیم به مهم ترین این کاربردها اشاره کنیم مطمئنا مواردی همچون کیوسک های خدمات شهری، دکه های روزنامه فروشی، باجه های تلفن عمومی که تقریبا اکثریت نسل گذشته با آن خاطره دارند. حتی کانکس های مسکونی نیز این روزها به جهت اسکان دائم خانوارها چه در زمان بروز بلایای طبیعی چه به عنوان ویلا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. نمونه های بسیار زیادی از این سازه ها توسط شرکت پوریا کانتین طراحی و تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. برای مشاهده نمونه کارها به بخش تماس باما مراجعه کنید.

این روزها به لطف پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی رخ داده با انواع مختلفی از کانکس ها روبرو هستیم که برخی از آنها را خدمت شما معرفی کردیم. شما زمانی میتوانید تشخیص دهید که کدام یک از این سازه های پیش ساخته برایتان مناسب است که نیازسنجی درستی داشته باشید. درواقع از خود بپرسید کانکس ها را برای چه کاری می خواهید؟ آیا درنظر دارید برای مدتی طولانی در آن زندگی کنید؟ آیا برای نگهبانی ساختمان یا در پروژه های ساختمانی از آن استفاده خواهید کرد؟ حتی کانکس های فروشگاهی نیز با در اختیار داشتن کرکره های برقی و نورپردازی بسیار عالی در بازار موجود بوده و میتوانند نیاز شما را برآورده سازند. تنها چیزی که در وهله اول حائز اهمیت است، شناخت شما از نیازتان است. اگر کمی در این مسئله شک دارید کافیست با مشاوران و کارشناسان پوریا کانتین ارتباط برقرار کنید.

حال توانستید به تفاوت میان کانکس و کانتینر پی ببرید؟ اجازه دهید خلاصه وار این تفاوت ها را بازگو کنیم.

تفاوت میان کانکس و کانتینرها
به طور عمده افراد از کانکس ها به جهت بهره گیری از فضای داخلی آنها استفاده می کنند. این در صورتی‌ست که کانتینرها تنها برای حمل و نقل محصولات و کالاها مناسب هستند. در حین ساخت کانکس ها معمولا امکانات رفاهی متفاوتی تعبیه می شود. حتی ابعاد متفاوتی از آنها در بازار موجود است. اما کانتینرها تنها دو سایز 20 فوت و 40 فوت دارد. البته دو سایز 10 فوت و 50 فوت از آنها وجود دارد که به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد. بدنه قسمت خارجی کانکس ها از انواع متریال به همراه عایق بندی و دیوارپوش داخلی است. این در صورتی‌ست که بدنه کانتینرها تنها دارای یک لایه ورق فولادی به ضخامت دو میلیمتر می باشد.

عدم وجود پنجره در کانتینرها را به دلیل کاربری آنها باید از جمله دیگر تفاوت های موجود با کانکس ها دانست. از طرفی ظاهر نازیبای آنها اجازه نمی دهد که در فضای شهری بتوان به راحتی از آنها بهره گرفت. همچنین کانتینر فاقد سیستم برق کشی و تهویه هوا بوده در حالی که یک کانکس علاوه بر سیستم برق کشی و روشنایی می تواند دارای سرویس بهداشتی ،آشپز خانه ، اتاق استراحت ،سیستم تهویه هوا و کولر باشد.

کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان توضیحاتی را به جهت آشنایی بیشتر با کانکس ها و کانتینرها خدمت شما شرح دادیم. حال میدانید هرکدام از این سازه های پیش ساخته به چه دلیل مورد استفاده قرار میگیرد و چگونه میتواند نیاز افراد را برطرف سازد. اگر فکر می کنید هنوز ابهاماتی در این زمینه در ذهن شما باقی مانده، توصیه می کنیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان شرکت پوریا کانتین بین الملل اطلاعات دقیق و کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.497 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت